دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

کارت های جدید 1 ترابایتی و 2 ترابایتی CFexpress Type B Pergear

کارت های جدید 1 ترابایتی و 2 ترابایتی CFexpress Type B Pergear

کارت های جدید 1 ترابایتی و 2 ترابایتی CFexpress Type B Pergear سرعت نوشتن 1400 مگابایت بر ثانیه را با قیمت مناسب ارائه می دهند.

 

خط جدیدی از کارت‌های Ultra CFexpress Type B را معرفی کرده است که سرعت نوشتن بهبود یافته‌ای را ارائه می‌کند و در عین حال هزینه‌های دیگر کارت‌های CFexpress نوع B در بازار را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

 

طبق گفته Pergear، کارت های جدید Ultra سرعت خواندن و نوشتن متوالی را به ترتیب تا 1665 مگابایت بر ثانیه و 1300 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهند. این کارت‌ها را با نسل دوم کارت‌های CFexpress Type B Angelbird که سرعت نوشتن آنها 1400 مگابایت بر ثانیه است، مطابقت می‌دهد.

کارت های جدید 1 ترابایتی و 2 ترابایتی CFexpress Type B Pergear

با این حال، برخلاف پیشنهادات Angelbird که به ترتیب با قیمت 480 و 960 دلار برای مدل های 1 ترابایت و 2 ترابایتی به فروش می رسد، کارت های 1 ترابایتی و 2 ترابایتی Pergear به ترتیب با قیمت های 399 و 599 دلار به فروش می رسند.

 

Delkin Devices همچنین دارای کارت های CFexpress مقرون به صرفه با سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 1730 مگابایت بر ثانیه و 1540 مگابایت بر ثانیه است، اما جدیدترین مدل های Pergear هنوز هم از مدل های 1 ترابایتی و 2 ترابایتی دلکین که به ترتیب با قیمت های 499 و 749 دلار به فروش می رسند، کاهش می دهند.

 

سایر ویژگی‌های کارت‌های جدید «Ultra» Pergear شامل عملکرد مدیریت توان تطبیقی ​​(APM) برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و محدوده دمای عملیاتی -10 درجه سانتی‌گراد تا 70 درجه سانتی‌گراد (14 درجه فارنهایت تا 158 درجه فارنهایت) است. هر دو مدل دارای پنج سال گارانتی محدود هستند.

 

می توانید هر دو کارت Ultra 1 ترابایت و 2 ترابایت را در وب سایت Pergear با قیمت 399 و 599 دلار پیدا کنید. Pergear همچنین هر دو مدل را با یک کارت خوان CFexpress Type B با 20 دلار اضافی همراه می کند. همچنین یک کد کوپن (1PCJF6SVVJJW) در صفحه محصول وجود دارد که 10٪ اضافی برای شما صرفه جویی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
2 هفته پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه