021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

با کمترین هزینه یک کتاب خانه ی عکاسی بسازید

با کمترین هزینه یک کتاب خانه ی عکاسی بسازید

کتاب عکاسی

هر کسی در هر حرفه ای که باشد، کتاب هایی مرتبط با حرفه و رشته ی خود را تهیه می کند. حرفه ی عکاسی حرفه ی رنگارنگ و متنوعی است که کتاب های زیادی نیز در ارتباط با آن منتشر شده و به چاپ رسیده اند. همانطور که می دانید،‌ اکثر کتاب های عکاسی یا گرانند یا به زبان انگلیسی و سایر زبان ها در بازار موجودند و فقط برای تماشای عکس ها به کار می روند.

نورنگار در اینجا به کمک تیم ترجمه ی مخصوص کتاب های عکاسی را با زبانی شیوا و واضح ترجمه نموده و با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار داده تا به کمک آن ها بتوانند عکاسی خود را ارتقاء دهند.

در این مقاله ما به اختصار تمام کتاب هایی که در فروشگاه نورنگار موجودند را به شما معرفی می کنیم تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید. شما می توانید از این کتاب های عکاسی نه تنها جهت استفاده از مطالب برای یادگیری، بلکه برای تدریس نیز استفاده کنید.

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

کتاب های عکاسی موجود در فروشگاه نورنگار:

مجله عکاسی

کتاب نور پردازی در عکاسی

کتاب نورپردازی در عکاسی کتاب است کاربردی برای دانش آموزان و دانشجویان عکاسی. مطالعه این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا شناخت بهتری از ماهیت نور، منابع نوری گوناگون، به کارگیری و ترکیب منابع نور، نورسنجی، سیستم های نورخوانی از صحنه، فیلترها، نورپردازی در داخل و خارج استودیو و همچنین تکنیک های ساده نورپردازی داشته باشید.

کتاب نورپردازی در عکاسی که به عنوان اولین کتاب تخصصی در زمینه نورپردازی در عکاسی به صورت کاملا کاربردی و فنی به چاپ رسیده است. شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمی این کتاب را داشته باشید و  به کمک آن نورپردازی در شرایط مختلف را یاد بگیرید.

نشریه خدمات پس از فروش

آیا درباره ی داستان گارانتی و خدمات پس از فروش یک دوربین عکاسی کنجکاوید و می خواهید با اطلاعات دقیق و کاملی دست به خرید بزنید؟ این کتاب به شما کمک شایانی در این زمینه خواهد کرد.

کتاب چشم نوشته ها

کتاب چشم نوشته‌ها گزیده‌ای از عکس‌های احسان رجبی طی هشت سال جنگ تحمیلی است.
احسان رجبی در ابتدای کتاب نوشته است: «عکاس نبودیم؛ عکس می‌گرفتیم. رفته بودیم جبهه که بجنگیم، اما چیزی اطرافمان می‌گذشت که نمی‌شد تعریفش کرد. کسی باور نمی‌کرد. ما گنگ خوابدیده بودیم و عالم تمام کر و کور. باید سند جمع می‌کردیم؛ سندی که اگر زنده ماندیم، نشانمان بدهد که خواب نبود‌هایم، خواب نمی‌دیده‌ایم.
هیچ کدورتی با دشمنی که جلوی رویمان ایستاده بود و داشت مثل باران، گلوله بر سرمان می‌ریخت نداشتیم. آن‌ها «برادران مزدور» ما بودند. کافی بود اسیر شوند تا این طرف خط بچه‌ها در اوج تشنگی آب نداشتهٔ قمقمه‌هایشان را هم به آنان بدهند. به فرمان امامی که دوستش داشتیم و همه چیزمان بود، به جبهه آمده بودیم و حالا در اوج گرما و تشنگی، در دشتی صاف و بی‌حفاظ گیر افتاده بودیم و یکی یکی درو می‌شدیم. اما فریاد؟! شکایت؟! حاشا.

کتاب عکاسی عکس مثل مه

طراح کتاب عکس مثل مه در صفحات ابتدایی کتاب نقل قول هایی را از عکاسان باتجربه ای آورده است که ارتباط بین مخاطب و آثار را تسهیل کند. به طور مثال “میرصفی اندیکلایی” که خود از عکاسان مطرح استان مازندران می باشد در بخشی از بیان دیدگاه خود پیرامون آثار کتاب معتقد است: این عکس ها که بیشتر در صفحات پایانی کتاب شاهد آن هستیم به دو گونه مینی مالیستی و انتزاعی (آبستره) ارائه شده اند و چنانچه با دقت و حوصله عکسهای کتاب عکس مثل مه را نگاه کنیم در می یابیم که چارچوب کلی نگاه هنرمند در این آثار مینی مال و آبستره حفظ شده و هنرمند فقط سخت گیری بیشتری در گزینش موضوعات و سوژه هایش به خرج داده و دیگر موضوعات دم دستی و تکراری او را ارضاء نمی کند!

کتاب آموزش عکاسی برای بچه ها

کتاب آموزش عکاسی برای بچه‌ها یک کتاب آموزشی برای آموزش عکاسی به کودکان است. بچه‌های خلاق و جستجوگر با استفاده از آموزش‌های این کتاب می‌توانند عکاسی‌شان را از سطح عکس‌های تصادفی و بی‌طراحی بسیار فراتر ببرند و به آفرینش هنری بپردازند. ترکیب ذوق و نوآوری کودکانه با فن عکاسی و کاربری دوربین می‌تواند به خلق شاهکارهای یگانه بیانجامد.

حال اگر کودک شما نیز به این حرفه علاقه دارد و با دیدن انواع دوربین های رنگارنگ به وجد می آید، با تهیه ی این کتاب به او یک کادوی فرهنگی و بی نظیر هدیه دهید.

عکاسی در باستان شناسی

کتاب عکاسی در باستان شناسی با هدف دستیابی به مناسب‌ترین و ساده‌ترین راه‌کارها اصول، فنون و روش‌های موثر عکاسی در پژوهش‌ها، کاوش‌ها و آثار باستانی را در اختیار باستان‌شناسان قرار می‌دهد. پس اگر برای عکاسی در این شاخه به مشکل برخورده اید، سریعا دست به کار شده و با قیمت مناسبی، این کتاب را خریداری کنید.

کتاب عکاسی دیجیتال برای نوآموزان

کتاب عکاسی دیجیتال برای نوآموزان برای کودکانی است که برای نخستین بار دوربین دیجیتال به دست گرفتند. کتاب عکاسی دیجیتال برای نوآموزان، به آنان کمک می کند تا بتوانند دوربین دیجیتال و کلیه موارد مربوط به عکاسی با آن را بیاموزند. بدین صورت حتی نوآموزان کم سن و سال می توانند به راحتی با خواندن این کتاب، به عکاسی با دوربین دیجیتال بپردازند.

فصل نامه عکاسی 1 و فصل نامه عکاسی 2

در فصل نامه عکاسی شماره ی 1 به طور گسترده‌ای به عکاسی خیابانی با تلفن همراه، کارکردهای عکاسی همگانی و نقش‌های آن در فضای اجتماعی و فرهنگی معاصر پرداخته شده است.

فصل نامه عکاسی 2 نیز  به شکل گسترده‌ای به بحث و بررسی پیرامون «فوتومونتاژ معاصر» می‌پردازد.

علاوه بر گردآوری مطالب و مقالات دیگر، همچنبن فصلنامه عکاسی در این شماره حاوی یک DVD آموزشی است که ساسان توکلی فارسانی مراحل ساخت مجموعه یک شاهد عینی (آزاده اخلاقی) را بررسی کرده و  و بهمن رئوفی برخی ترفند‌های مورد نیاز در فوتومونتاژ و مبحث کامپوزیت در نرم‌افزار فوتوشاپ را به مخاطبان و علاقمندان آموزش داده‌است.

کتاب عکاسی آموزش پرتره و نورپردازی

این کتاب که به عنوان اولین کتاب تخصصی در زمینه عکسبرداری و نور‌پردازی پرتره به صورت کاملا کاربردی و فنی به چاپ رسیده است.
در فصل‌های مختلف کتاب آموزش عکاسی و نورپردازی پرتره خود کار با دوربین عکاسی، آشنایی با دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای، مبانی عکاسی مقدماتی تا پیشرفته، عناصر گرافیکی تصویر، طریقه کار و معرفی تجهیزات عکاسی و نور‌پردازی مدرن، روش صحیح نورسنجی در عکاسی، طریقه صحیح فوکوس، مدیریت رنگ در عکاسی دیجیتال، آشنایی با نور‌پردازی کلاسیک و مدرن در شرایط استودیو و در پرده سفید و سیاه، نور‌پردازی در فضای باز در روز و شب، نور‌پردازی از دو یا چند نفر، استفاده مناسب از رنگ نورهای متفاوت در تصویر، پوشاندن معایب سوژه عکاسی توسط نور‌پردازی، فیگور و طراحی حالت بدن مدل را که نیاز خیلی از عکاسان، دانشجویان و علاقمندان به این شاخه عکاسی است را با زبانی ساده و روان برای خوانندگان بیان می‌کند.

کتاب عکس پیدا و پنهان

کتاب عکس پیدا و پنهان به عنوان مجموعهٔ ۳۵۸ عکس از ۱۰۹ عکاس ایرانی، دو‌شنبه ۱۳ مردادماه ۹۳ در خانهٔ هنرمندان ایران رونمایی شد.

طبق اعلام شورای اجرایی کتاب متشکل از ابراهیم صافی، مهدی وثوق‌نیا و تورج خامنه‌زاده، «پیدا و پنهان» آثاری در ژانرهای گوناگون عکاسی را، با دیدی متفاوت و عکاسانه به واسطه انتشار یک فراخوان گردآوری کرده است. عکس‌هایی با دیدگاه‌های متنوع که بدون هرگونه بیانیه یا عنوان، بی‌واسطه مخاطب را دعوت به نظاره می‌کنند.

کتاب عکاسی حقوق عکاسان

کتاب حقوق عکاسان با هدف بررسی، تحلیل و تحشیه قوانین و مقرارت عکاسی و آشنا کردن عکاسان ایرانی با قوانین و جنبه‌های مختلف حقوقی مرتبط با عکاسی و تولید و عرضه‌ی عکس تالیف شده است. در معرفی کتاب حقوق عکاسان آمده است: «سال هاست عکاسان، هنرمندان و فعالان عرصه مطبوعات از تضییع حقوق خود در کشور گله‌مند هستند. این تضییع در موارد زیادی به علت ناآشنایی آنان با حقوقشان رخ می‌دهد… باید یادآوری کرد که ممکن است به این دلیل که غالبا متون قانونی پیچیده و برای غیرحقوقی‌ها خسته‌کننده به نظر می‌رسند، آنها رغبتی به مطالعه‌ی این قوانین نداشته باشید؛ اما فراموش نکنید که اکنون با قوانینی رو به رو هستیم که تمامی افراد را در برگرفته و مهمتر از حقوقی که برایمان قائل شده، تکالیفی است که بر عهده‌ی ما گذارده است…

کتاب عکاسی شهدا

کتاب شهدا مشتمل بر۲۷۵ اثر، از ۱۰۵عکاس فراهم آمده و انتخاب شده توسط آقایان: علی‌اصغر داودآبادی فراهانی، فرهاد سلیمانی، اسماعیل عباسی، سیدعباس میرهاشمی و فرزاد هاشمی از میان هزاران قطعه عکس است. آنچه این مجموعه را در نوع خود متمایز می‌سازد، تلاشی است که برای جمع‌آوری و عرضه‌ی اطلاعات مربوط به هرعکس در کنار اثر است که استفاده دقیق‌تر و وسیع‌تر محققان و پژوهشگران را از این کتاب ممکن می‌کند.

کتاب عکاسی خط پشتیبان

کتاب خط پشتیبان ، انتخابی از عکس‌های ۷۰ عکاس دفاع مقدس و آرشیو ۱۴سازمان و نهاد نظامی و فرهنگی هنری است که روایت تصویری کوتاهی از تلاش رزمندگان سپاه پاسداران در عرصه لجستیک. همچنین بخش ناچیزی است از انواع پشتییانی‌های سپاه و بسیج مردمی از جبهه‌های نبرد.

کتاب ترکیب بندی در عکاسی

اصول و قواعد ترکیب بندی می‌توانند بدون محدودیت، برای بیان شخصی و خلاقانه شما تغییر کنند. به کمک این کتاب اصول را یاد بگیرید و سپس بیاموزید که چگونه این اصول را تغییر دهید. تکنیک را با شهود اشتباه نگیرید و هرگز محتوا را فراموش نکنید.

کتاب عکاسی حتما عکس دیگری هم هست

کتاب حتما عکس دیگری هم هست ، مجموعه‌ی ۶۶ کارت‌پستال از نویسنده‌های مشهور جهان به همراه یادداشتی از نویسنده‌های ایرانی است. این کتاب به کوشش مهرداد اسکویی تهیه شده و سهیلا شمس دبیر اجرایی آن است.

نشریه تصویر سال

در این شماره از مجله‌ی «تصویر سال»، تصاویری متنوع از آثار ۳۰۰۰ هنرمند عکاس، گرافیست و کاریکاتوریست شرکت‌کننده در دهمین جشن تصویر سال و جشنواره‌ی فیلم تصویر ببینید و مطالبی متنوع از رویدادهای مهم فرهنگی ایران و جهان بخوانید. یادی هم از رفتگان دنیای هنر، تئاتر و سینما بکنید.

کتاب عکاسی آن سوی دوربین

کتاب آن‌سوی دوربین نوشته و عکاسی آرنولد کرین و ترجمه فرزانه احسانی موید با شمارگان هزار نسخه، ۲۵۶ صفحه سوی انتشارات کتاب وارش در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. بسیاری از نشریات مشهور هنری در آمریکا چون آرت‌نیوز به آرنولد کرین لقب استاد هنر مدرن آمریکا داده‌اند. او بیش از ۳۲۰ عکس از هنرمندان مشهور و بزرگ دنیا در قرن بیستم گرفته است. من‌ ری، آنسل آدامز، پل استراند، ایموگن کانینگهام، آندری کرتس، واکر ایوانز، رابرت دوآنو، رابرت فرانک، هری کالاهان، آرتور راستاین و هانری کارتیه برسون نام تنی چند از ۲۴ عکاس معرفی شده در این کتاب است.

کتاب درآمدی بر نظریه های عکاسی

شاید هر عکاسی با شنیدن کلمه‌ی “نظریه” به یاد مباحث پیچیده و مکلف بیفتد. مباحث و اصطلاحاتی که درک آن‌ها به‌شدت دشوار است. اما کتاب “درآمدی بر نظریه‌های عکاسی” که توسط آقای حسن خوب‌دل ترجمه شده از هرگونه متن مکلف و پیچیده‌ای مبرا بوده و درک آن بسیار آسان است. متون و نکاتی که در این کتاب مشاهده می‌کنید به حدی جذاب است که شاید در عرض چند روز خواندن آن را به اتمام برسانید.

مجله عکاسی

مجله عکاسی ، فصلنامه‌ای اختصاصی در زمینه هنرهای تجسمی، اطلاع‌رسانی، خبری، تحلیلی، پژوهشی و آموزشی می باشد. این فصلنامه در چاپخانه هدف نوین به چاپ رسیده و توسط نشر گستر در خدمت عموم قرار گرفته است. نویسنده این کتاب هدف نوین (با مدیریت عبدالرضا وثوقی کرمانی) است. مترجم این کتاب جناب آقای محمد رجب‌پور می‌باشند.

کتاب قربانیان جنگ

کتاب قربانیان جنگ اثری بی‌نظیر از عکاس، مهدی منعم است که در آن قربانیان هشت سال جنگ تحمیلی، که شامل قربانیان و جانبازان شیمیایی، مین و معلولان جنگی می‌شود را به تصویر کشیده است. این اثر، اثری برجسته است که یاد شهدا و جانبازان و مبارزه‌ی دلیران آن زمان را زنده نگه می‌دارد و همچنین ایده‌های بی‌نظیری برای عکاسی از وقایع تاریخی و جنگی، در اختیار عکاسان و هنرمندان قرار می‌دهد.

فرهنگ مصور عکاسی

فرهنگ مصور عکاسی یک کتاب آموزش عکاسی است. مولف و نویسنده این کتاب دیوید پرکل می‌باشد. ترجمه این کتاب توسط کریم متقی، سونیا حکمتی، رضا شکری صورت گرفته است. ناشر این کتاب فرهنگ مصور عکاسی پرگار۱۳۹۲ است. این کتاب ۳۰۴ صفحه دارد و صفحات آن گلاسه تمام رنگی است. قیمت این کتاب ۲۰۰۰۰۰ریال می‌باشد.

کتاب عکاسی تدوین و میکس دیجیتال

این کتاب تدوین و میکس دیجیتال در دسته کتاب‌های آموزش عکاسی قرار می‌گیرد. نویسنده و مولف این کتاب فرشید ذوالفقاری است. این کتاب از انتشارات تصویرسازان به نشر رسیده است. تعداد صفحات این کتاب در حدود ۲۰۰ صفحه می‌باشد و قطع آن قطع وزیری است. نوبت چاپ این کتاب نوبت اول است. قیمت این کتاب آموزشی عکاسی ۱۲۰۰۰۰ ریال می‌باشد.

کتاب شیوه دیدن

این کتاب یکی از مهم‌ترین متون انتقادی و تاثیرگذار در زمینه نقد هنری است. نقد برجر مجادله‌آمیز بوده و به دور از عوامل زیبایی‌شناسی فرمالیستی ، مسائلی همچون طبقه ، ‌نژاد ، جنسیت ، ایدئولوژی و اقتصاد را در نگاه به تاریخ هنر غرب حائز اهمیت می‌داند. مولف این کتاب جان برجر است. ترجمه این کتابتوسط سرکار خانم زیبا مغربی صورت گرفته است. این کتاب توسط انتشارات شور آفرین به نشر رسیده است. تعداد صفحات این کتاب ۱۲۸ صفحه است و قطع این کتاب قطع رقعی می‌باشد. قیمت این کتاب ۱۴۰۰۰۰ ریال است.

کتاب عکاسی شب سپیده می زند

خلاصه ای از کتاب شب سپیده می زند : این کتاب شامل ۴۶ عکس از ۴۶ فیلم و جستاری در باب عکس‌ها و ربط‌شان به داستان فیلم‌هااست. حدود ۱۰ سال قبل؛ این کتاب با ۳۶ تصویر به چاپ رسیده‌ بود و آقای کریم‌مسیحی فرصت کرد و ۱۰ عکس، بر کار تازه‌تر افزوده ‌است. مولف این کتاب که عنوان آن شب سپیده می‌زند می‌باشد جناب آقای یوریک کریم مسیحی هستند. این کتاب از انتشارات بیدگل به نشر رسیده است. تعداد صفحات این کتاب ۲۳۰ صفحه است. قطع این کتاب قطع وزیری است و قیمت آن ۱۳۰۰۰۰ ریال می‌باشد. این کتاب در دسته کتاب‌های عکاسی قرار می‌گیرد.

کتاب عکاسی در جهت عکس

خلاصه ای از کتاب در جهت عکس : در این کتاب کریم مسیحی، ۳۹ عکس را با سلیقه خود انتخاب کرده است و در مورد داستان آنها توضیحات هنرمندانه‌ای داده است. او به جای اینکه در مورد تکنیک گرفتن عکس‌ها و زیبایی‌شناسایی حرفه‌ای آنها از منظر عکاسی تمرکز کند، سعی کرده روح حاکم  بر عکس‌ها را برایمان روایت کند. این کتاب که عنوان آن در جهت عکس نام دارد توسط انتشارات بیدگل به نشر رسیده است. تعداد صفحات این کتاب ۲۱۲ صفحه است. قطع این کتاب قطع وزیری است و نوبت چاپ آن نوبت اول می باشد. این کتاب در دسته کتاب های عکاسی قرار می گیرد. این کتاب عالی درباره ۳۹ عکس و ۳۹ مقاله است.

کتاب عروس برون

عنوان این کتاب عروس برون که یک کتاب عکس از مراسم عروسی اقوام مختلف ایران است . نویسنده و مولف این کتاب جناب آقای محمدرضا بهارناز هستند. این کتاب از طریق انتشارات بهارناز به نشر رسیده است. تعداد صفحات این کتاب ۳۲۰ صفحه است. قطع این کتاب قطع رحلی است. و قیمت این محصول ۱۰۰۰۰۰۰ ریال می‌باشد.

پیام عکس

خلاصه ای از کتاب پیام عکس : رولان بارت چهره‌ای برجسته و از‌بسیاری جهات بی‌نظیری در عرصه نقادی ونظریه‌پردازی ادبی، هنری، وفرهنگی است. بارت در سراسر دوران کاری‌اش مسحور عکاسی بود، و جایگاه عکس‌ و تصویر عکاسانه به‌ویژه در آثار متاخر او کاملا بارز و برجسته است. با این حال، برای دست‌یابی به درکی دقیق‌تر و جامع‌تر، آشنایی با آثار متقدم او در این زمینه نیز اهمیت اساسی دارد. مجموعه‌ی حاضر، که مهم‌ترین مقالات او در این‌زمینه را در بر می‌گیرد، از یک‌سو، خواننده را با سیر تاملات بارت در باب عکاسی آشنا کرده و‌، از سوی دیگر، به عنوان آثاری اصیل و آکنده از ایده‌های نو، او را در فهم و نقد عکس یاری می‌کنند.

کتاب ساعت عکاسی

 نوسینده این کتاب جناب آقای اشکان مهران هستند. قطع این کتاب قطع رحلی است و نوبت چاپ آن نوبت اول است. تعداد صفحات این کتاب ۲۲۲ صفحه می‌باشد. کتاب ساعت عکاسی یک کتابی در خصوص آموزش فن هنر عکاسی است. این کتاب عکاسی با بیانی ساده و روان، نتیجه‌ی تلفیق تجربیات سال‌ها تدریس مولف در حوزه عکاسی و نورپردازی و فعالیت در سینما و تلویزیون را به عنوان عکاس و تصویربردار مورد استفاده دوستان عزیز قرار داده است. این کتاب در ارتباط با آموزش عکاسی تدوین شده است.

امیدواریم در میان آرشیو کتاب های نورنگار، ضروریات خود را پیدا کرده باشید و بتوانید از آن ها به خوبی استفاده کنید.

خرید کتاب عکاسی ارزان قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه