021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

مجموعه عکس ”و اینک بذری که کاشتیم” از شهرام فرزین

مجموعه عکس ”و اینک بذری که کاشتیم” از شهرام فرزین

شهرام فرزین با مجموعه عکس “… و اینک بذری که کاشتیم” در پنجمین جشنواره عکس نورنگار شرکت کرد و توانست نظر داوران را جلب کند و در بین برندگان آن قرار گیرد. در استیتمنت این مجموعه عکس آمده است:

… و اینک بذری که کاشتیم
داستان انسان و طبیعت ، قصه تکراری غصه ای که مرز نمی شناسد. روایت تک نوازی ناشیانه ی آدمی در دل سمفونی باشکوه طبیعت ، کاری است دشوار اما درین مجموعه تلاش کردم با رویکردی متفاوت آن را به تصویر بکشم.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

مجموعه “… و اینک بذری که کاشتیم”

 

در مصاحبه ای که با شهرام فرزین برنده جشنواره عکس نورنگار داشتیم از تجربه ایشان در مورد شرکت در این جشنواره پرسیدیم ، آقای فرزین اعلام کردند توسط یکی از دوستانشان که نورنگار را می شناخته اند با جشنواره عکس نورنگار آشنا شده است. از ایشان در مورد سطح کیفی این جشنواره پرسیدیم ، آقای فرزین تداوم این جشنواره تا دوره پنجم را یکی از اعتبارات آن دانست و ذکر کرد، اضافه شدن مجموعه عکس به دوره پنجم این جشنواره ، تفاوت آن را با بقیه جشنواره ها بیشتر کرد.
آقای فرزین اعلام کردند با توجه به این که من برای اولین بار در این جشنواره شرکت می کردم، این موضوع که عکس های من توسط چه کسی داوری می شود؛ اولین نکته ای بود که مورد بررسی قرار دادم، چون مطمئنا اعتبار داورها باعث افزایش اعتبار جشنواره می شود. آقای فرزین جوایز این جشنواره را در مقایسه با جشنواره های دیگر متفاوت و ویژه دانست.

ششمین جشنواره عکس نورنگار دوشنبه ۱۵ مهر در دو بخش اصلی با موضوع «بازارهای قدیمی و بازارچه‌های محلی ایران» و بخش جنبی با موضوع «زندگی روستایی» با تغییراتی مانند حذف ورودی آغاز به کار کرد و علاقمندان می توانند تا ۳۰ آذر ماه آثار خودشان را از طریق سایت این جشنواره ارسال کنند.

  • جوایز:

سه نفر در بخش اصلی : هر نفر مبلغ ۱۰ میلیون تومان بن خرید تجهیزات عکاسی

سه نفر در بخش جنبی : هر نفر مبلغ  ۶ میلیون تومان بن خرید تجهیزات عکاسی

  • هیات داوران:

افشین بختیار، امیرعلی جوادیان، علیرضا کریمی صارمی

دبیر جشنواره : مسعود افشانی

مدیر اجرایی : اصغر عباسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *