دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز ورزشی جدید سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان

اخبار عکاسی
لنز ورزشی جدید سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان

لنز ورزشی جدید سیگما 60-600 میلی‌متری f/4.5-5.6 DG DN OS Sports اولین لنز زوم اولترا تله فوتو 10 برابری برای دوربین‌های بدون آینه در جهان است و دارای شش استاپ لرزشگیر اپتیکال در انتهای تله فوتو و هفت استاپ در انتهای استاندارد است.

 

سیگما می‌گوید که می‌خواست لنزی بسازد که بتواند به عنوان یک لنزی برای سفر ، ورزش در فضای باز ، حیات وحش و عکاسی سافاری عمل کند و به همین دلیل ، باید همه محدوده‌ های استاندارد تا اولترا تله‌فوتو را همراه با نماهای نزدیک پوشش دهد.

 

نتیجه 60-600 میلی متر f/4.5-5.6 DG DN OS ، دومین لنز زوم بدون آینه فول فریم در خط Sigma Sports است که محدوده کانونی گسترده ای را پوشش می دهد ، دارای حداکثر بزرگنمایی 1:2.4 در 200 میلی متر  وزن 5.5 پوند است و برای هر دو پایه Sony E و Leica L موجود است.

 

لنز ورزشی جدید سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان است

 

لنز ورزشی جدید سیگما می‌تواند هر لحظه را با کیفیت تصویر بالا در محدوده فاصله کانونی منحصربه‌فرد 60-600 میلی‌متر ثبت کند.

 

حداقل فاصله فوکوس در انتهای عریض 45 سانتی‌متر است و در فاصله کانونی 200 میلی‌متر ، لنز حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:2.4 را ارائه می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از لنز به عنوان یک لنز ماکرو تله‌فوتو نیز لذت ببرند.

 

لنز ورزشی جدید سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان می باشد

 

این لنز از 27 عنصر تشکیل شده است که در 19 گروه مرتب شده اند و شامل دو عنصر FLD و سه عنصر SLD است . این لنز دارای گستره دیافراگم f/4.5 تا f/22 در انتهای عریض و f/5.6 تا f/32 در انتهای تله فوتو از طریق دیافراگم 9 پره است . حداقل فاصله فوکوس 17.8 اینچ در انتهای عریض و 102.4 اینچ در انتهای تله فوتو و ابعاد آن 4.7 در 11 اینچ است.

 

همچنین قابل ذکر است که بدنه لنز دارای یک سوکت سه پایه آلیاژی منیزیمی سازگار با Arca Swiss است . پایه را می توان جدا کرد و با سایر سوکت های سه پایه قابل تعویض جایگزین کرد یا به یک مونوپاد متصل کرد. علاوه بر این ، نسخه L-mount لنز با مبدل‌های 1.4x و 2x سیگما سازگار است.

 

ساختار چند ماده ای مقاوم در برابر گرد و غبار

 

لنز ورزشی جدید سیگما از ساختار چند ماده‌ای متشکل از منیزیم ، پلاستیک تقویت‌شده با فیبر کربن (CFRP) و کامپوزیت پایدار حرارتی (TSC) استفاده می‌کند که بر اساس ویژگی‌هایشان چیده شده‌اند . CFRP به عنوان یک ماده سبک اما قوی مورد استفاده در اتصالات داخلی و خارجی هواپیما توصیف می شود و TSC پلی کربنات با نرخ انبساط حرارتی مشابه آلومینیوم است.

 

لنز ورزشی جدید سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان معرفی شد

 

سیگما ادعا می‌کند که بدنه لنز از نظر وزن سبک‌تر است و در عین حال استحکام مشابه مدل‌های قبلی را حفظ می‌کند ، در نتیجه تطبیق پذیری بالایی در صحنه‌ها و برنامه‌های مختلف ارائه می‌کند.

 

اتصال پایه ، حلقه فوکوس دستی ، حلقه زوم ، سوئیچ ها ، پنل سوئیچ و اتصال بیرونی همگی در برابر گرد و غبار و پاشش مقاوم هستند و المنت جلویی دارای روکش ضد آب و روغن است.

 

 

 

لنز ورزشی جدید سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان عرضه شد

 

یک موتور فوکوس خودکار خطی جدید

 

فوکوس خودکار از طریق یک سیستم فعال کننده خطی با واکنش بالا (HLA) به دست می‌آید که سیگما می‌گوید یک موتور خطی با خروجی بالا و کنترل الکترونیکی پیشرفته است و ترکیبی از فوکوس خودکار بی‌صدا با سرعت بالا و دقت بالای بی‌نظیر است.

 

علاوه بر این ، سیگما می‌گوید که موتور جدید عملکرد فوکوس با سرعت بالا را امکان‌پذیر می‌کند که به عکاسان اجازه می‌دهد تا اطمینان داشته باشند که لحظه‌ای تعیین‌کننده را از دست نمی‌دهند.

 

سیستم لرزشگیر اپتیکال جدید

 

لنز ورزشی جدید سیگما همچنین از لرزشگیر اپتیکال جدید به نام «OS2» استفاده می‌کند ، که سیگما می‌گوید این الگوریتم جدید عملکرد لرزشگیر تصویر را تا شش مرحله لرزشگیر اپتیکال در تله فوتو به طور قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد.

 

این لنز به دو حالت سیستم عامل مجهز است: حالت 1 برای عکاسی عمومی مناسب است و حالت 2 برای عکس های متحرک سریع مناسب است ، به عنوان مثال در ورزش های موتوری و سایر موقعیت های پویا.

 

لنز ورزشی جدید سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان تولید شد

 

در حالت ۲ ، یک حسگر شتاب همراه با سیستم‌عامل هوشمند سیگما – الگوریتمی که مخصوص عکس‌های متحرک طراحی شده است ، لرزشگیر تصویر را حتی زمانی که دوربین به‌صورت عمودی یا مورب حرکت می‌کند ، بدون توجه به جهت افقی و عمودی لنز ، امکان‌پذیر می‌کند . سیگما می گوید که این بدان معنی است که حرکت سوژه را می توان بدون از دست دادن جلوه عکس های متحرک بیان کرد.

 

لنز جدید سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان

 

لنز ورزشی جدید سیگما دارای یک سوئیچ محدود کننده فوکوس برای محدود کردن در هنگام رانندگی در فوکوس خودکار و سه دکمه AFL است که می توان آنها را به عملکردهایی را از دوربین نسبت داد، و نسخه L-mount و Sigma USB Dock را می توان برای تنظیم استفاده کرد.

 

این لنز از چیزی که سیگما آن را Dual Action Zoom می‌نامد پشتیبانی می‌کند ، که به کاربران اجازه می‌دهد با چرخش حلقه زوم از زوم چرخشی و با گرفتن نوک لنز از زوم مستقیم استفاده کنند.

 

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با لنز جدید سیگما آورده شده است:

 

لنز ورزشی جدید mm60-600 سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان لنز ورزشی جدید mm60-600 سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان است لنز ورزشی جدید mm60-600 سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان معرفی شد لنز ورزشی جدید mm60-600 سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان رو نمایی شد لنز ورزشی جدید mm60-600 سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان می باشد لنز ورزشی جدید mm60-600 سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان عرضه شد لنز جدید mm60-600 سیگما اولین تله 10 برابری بدون آینه در جهان معرفی شد

 

برای آموزش جدیدترین متدهای عکاسی و ادیت عکس میتوانید به آکادمی نورنگار مراجعه کنید.

 

کد تخفیف نورنگار

قیمت و در دسترس بودن

 

لنز 60-600mm F4.5-6.3 DG DN OS Sports سیگما 1999 دلار قیمت دارد و از اواسط فوریه 2023 در دسترس خواهد بود.

 

منبع خبر : petapixel

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *