دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهبود عملکرد فوکوس خودکار Fujifilm X-H2S

اخبار عکاسی
بهبود عملکرد فوکوس خودکار Fujifilm X-H2S

بهبود عملکرد فوکوس خودکار Fujifilm X-H2S در یک به روز رسانی نرم افزاری بزرگ

 

فوجی فیلم به عملکرد فوکوس خودکار X-H2S می پردازد و به روز رسانی های دوربین را برای بهبود الگوریتم های تشخیص و ردیابی سوژه منتشر کرده است.

 

این به‌روزرسانی که امروز از وب‌سایت این شرکت قابل دانلود است ، هم به هوش مصنوعی تشخیص سوژه آن می‌پردازد و هم الگوریتم‌های فوکوس خودکار دوربین را هنگام ردیابی یک سوژه متحرک بهبود می‌بخشد.

 

تشخیص بهتر سوژه

 

فوجی‌فیلم می‌گوید که پس از به‌روزرسانی سیستم‌افزار نسخه 3.00 ، عملکرد تشخیص سوژه در موقعیت‌هایی که قبلاً دوربین با مشکل مواجه شده بودبه‌شدت بهبود می‌یابد ، از جمله تصاویر با نور پس‌زمینه ، زمانی که سوژه به طرفین نگاه می‌کند و زمانی که صحبت از فوکوس روی سوژه‌های کوچک می‌شود.

 

عملکرد تشخیص سوژه در موقعیت‌هایی که قبلاً تشخیص آن دشوار بود ، مانند نور پس‌زمینه ، سوژه‌هایی که به طرفین نگاه می‌کنند و سوژه‌های کوچک بسیار بهبود یافته است.

 

بهبود عملکرد فوکوس خودکار Fujifilm X-H2S در دوربین

مثال سوژه موضوع کوچک

 

عملکرد فوکوس خودکار Fujifilm X-H2S بهبود یافت

مثال نگاه به پهلو 

 

بهبود عملکرد فوکوس خودکار Fujifilm X-H2S به روز شد

مثال نمونه با نور پس زمینه

 

فوجی‌فیلم علاوه بر بهبود تشخیص انواع سوژه‌های موجود از جمله چهره و چشم‌های انسان ، حیوانات ، پرندگان ، خودروه ا، موتورسیکلت‌ها ، دوچرخه‌ها ، هواپیماها و قطارها ، توانایی تشخیص حشرات و پهباد را نیز به دوربین اضافه می‌کند.

 

این افزودنی‌های جدید تنظیمات منوی جدید خود را دریافت نمی‌کنند ، بلکه تحت موضوعات موجود ثبت می‌شوند. تشخیص حشرات به عنوان پرنده طبقه بندی می شود و پهپاد تحت عنوان هواپیما در  Subject Detection Setting  فوجی فیلم در منوی X-H2S ثبت می شود.

 

بهبود ردیابی سوژه متحرک

 

فوجی فیلم می‌گوید که الگوریتم پیش‌بینی حرکت دوربین را بهبود بخشیده است ، و  می‌گوید ردیابی پایدار سوژه‌هایی که با سرعت بالا در داخل کادر حرکت می‌کنند را ممکن می‌سازد. این شرکت می‌گوید این پیشرفت به‌ویژه برای ژانرهایی که به عملکرد ردیابی سوژه بالایی نیاز دارند، مانند عکاسی ورزشی و عکاسی پرندگان ، قابل توجه خواهد بود.

 

علاوه بر این ، هنگامی که عکاسی پیاپی شروع می شود ، سرعت فوکوس خودکار بهبود یافته است ، جایی که عکاسان به طور همزمان دکمه AF-ON و دکمه شاتر را فشار می دهند در حالی که دوربین خارج از فوکوس است.

 

سایر بهبودها

 

فوجی‌فیلم می‌گوید تأخیر نمایشگر را که قبل و بعد از عدم نمایش فوکوس خودکار روی «Performance Boost EVF Frame Rate Priority» مشخص می‌ش د، برطرف کرده است.

 

علاوه بر این، دوربین X-H2S اکنون با Tripod Grip TG-BT1  توانایی عکاسی از راه دور ، هم عکس‌ها و هم فیلم‌ها ، در صورت جفت شدن از طریق بلوتوث سازگار است. هنگامی که به یک لنز زوم متصل است ، می توان از دکمه T/W برای کار با زوم از راه دور نیز استفاده کرد.

 

کد تخفیف نورنگار

دو به روز رسانی سیستم عامل دیگر

 

فوجی فیلم همچنین به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را برای لنز X-H2 و 15-45mm f/3.5-5.6 OIS PZ در دسترس قرار می‌دهد.

 

منبع خبر : petapixel

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *