دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز ورزشی SIGMA 70-200MM F2.8 DG DN OS برای دوربین SONY E-MOUNT به بازار می‌آید!

اخبار عکاسی
لنز ورزشی SIGMA 70-200MM F2.8 DG DN OS برای دوربین SONY E-MOUNT به بازار می‌آید!

 

آماده باشید! برای بسیاری از ما این بزرگترین اطلاعیه SIGMA از زمان ورود آن به قلمرو دوربین‌های بدون آینه است! اگر هنوز این خبر را نشنیده‌اید، باید بگوییم SIGMA سیستم عامل کاملا جدید 70-200MM F2.8 DG DN OS را رونمایی می‌کند؛ یک لنز ورزشی که به‌ طور خاص برای دوربین‌های بدون آینه طراحی شده‌است.  کلمات به تنهایی نمی‌توانند بیان کنند که چقدر برای این لنز هیجان زده هستیم؛ اما شاید عکس‌ها بتوانند!

 

لنز جدید سیگما 70-200MM F2.8 DG DN OS برای دوربین سونی E-MOUNT

لنز جدید سیگما 70-200MM F2.8 DG DN OS برای دوربین سونی E-MOUNT

 

قدرت زوم همه فن حریف 70-200 میلی‌متری

قدرت زوم 70-200 میلی‌متری مدت‌هاست که مورد علاقه عکاسان از ژانرهای مختلف بوده یا حتی برای آن‌ها یک محدوده کانونی ضروری محسوب می‌شده‌است. این برد تله فوتو در محدوده کوتاه تا متوسط 70 تا 200 میلی‌متر، عکاسان عروسی و پرتره را به اندازه کسانی که به عکاسی ورزش‌های اکشن و عکاسی منظره علاقه‌مند هستند، مشتاق می‌کند. موارد استفاده زیادی برای این لنز وجود دارد که خیره‌کننده است. از یک لنز 70-200 میلی‌متری می‌توان برای عکاسی پرتره، ورزش‌های اکشن، منظره و حتی حیات وحش استفاده کرد.

اما لنزهای با زوم 70-200 میلی‌متری چیزی فراتر از همه فن حریف هستند. سرعت، وضوح، کیفیت ساخت و مشخصه‌های خاص، از ویژگی‌های اصلی این محصول حرفه‌ای است. سیستم عامل جدید SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN به عنوان یک لنز ورزشی در همه این بخش‌ها عالی عمل کرده‌است. بیایید زوم کنیم و نگاهی دقیق‌تر به این لنز بیندازیم و ببینیم این لنز باورنکردنی چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند و چرا باید آن را در کیف دوربین خود داشته باشید.

 

قدرت زوم بالا  لنز 70-200 میلی‌متری

قدرت زوم بالا لنز 70-200 میلی‌متری

ویژگی‌های سیستم عامل لنز ورزشی SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN OS

سرعت فوکوس خودکار فوق‌العاده

SIGMA یک درایو فوکوس خودکار جدید دارد که در سال 2023 به نام HLA (محرک خطی با پاسخ بالا) معرفی شد. در حال حاضر در یکی دیگر از لنزهای زوم خوب از برند SIGMA ، لنز ورزشی 60-600mm DG DN OS است. سیستم عامل جدید لنز ورزشی 70-200mm F2.8 D’ DN در واقع از دو درایو HLA استفاده می‌کند که باعث می‌شود فوکوس خودکار را فوق‌العاده سریع باشد! بنابراین سوژه شما چه بچه‌های در حال حرکت باشند، چه سگ‌های در حال پرش یا ورزشکارانی با سرعت بالا، مطمئناً لنز خیلی سریع روی هدف قفل می‌شود تا به شما در ثبت لحظات باورنکردنی کمک کند.

سرعت فوکوس خودکار

سرعت فوکوس خودکار

کیفیت و وضوح تصویر

کیفیت تصویر سیستم عامل لنز ورزشی SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN بی‌نظیر است.  وقتی به تصاویری که با این لنز گرفته‌شده نگاه می‌کنیم، بسیار گیرا و جذاب هستند. فردی که عکاس نیست، وقتی این تصاویر را می‌بیند، متوجه جزئیات می‌شود؛ حتی کسانی که چشم‌های تیزبینی دارند، از جزئیات بی‌نظیری که این لنز می‌تواند ثبت کند بسیار تعریف می‌کنند. به خصوص استفاده از این لنز با دوربینی با مگاپیکسل بالا مانند سونی A1 باعث می‌‌شود این وضوح نه فقط در مرکز، بلکه در کل کادر گسترش یابد.

کیفیت تصویر سیستم عامل لنز ورزشی SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN بی‌نظیر است

کیفیت تصویر  بی‌ن لنز ورزشی SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN

وزن سبک و جا‌به‌جایی آسان

طراحان لنز در طراحی SIGMA متوجه شده‌اند که چگونه اندازه و وزن را به حداقل برسانند. این نسخه جدید DG DN 47.1 حدود 1.3 کیلوگرم وزن دارد ( حدود 1.8 کیلوگرم کمتر از مدل DSLR) و اکنون دارای یک عنصر جلویی کوچک تر 77 میلی‌متری است. این یک کاهش قابل توجه در وزن لنز است و کمر شما هنگام حمل، به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد!

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی لنز ورزشی 70-200 میلی‌متری F2.8 DG DN OS  این است که دارای زوم داخلی است؛ این به این معنی است که طول کل لنز در 70 میلی‌متر با طول 200 میلی‌متر برابر است. فیلم‌برداران این ویژگی را دوست خواهند داشت؛ زیرا دوربین را متعادل نگه می‌دارد. این ویژگی به خصوص هنگام استفاده از سه‌پایه عکاسی مفید است.

 

دارای زوم داخلی

دارای زوم داخلی

دیافراگم سریع با تثبیت کننده نوری بسیار موثر

دیافراگم ثابت F2.8 باعث می‌شود سیستم عامل لنز ورزشی SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN برای عکاسی در نور کم عالی باشد. داشتن دیافراگم بزرگ، این محصول را برای تفکیک سوژه‌ها و در عین حال محو کردن پس‌زمینه، عالی می‌کند. این چیزی است که عکاسان پرتره عاشق آن خواهند شد. برای ما عکاسان فضای باز، دیافراگم سریع F2.8 در نور قبل از طلوع و پس از غروب آفتاب و همچنین در جنگل‌های انبوه یا روزهای طوفانی تاریک در فضای باز بسیار مفید خواهد بود.

 

لنز ورزشی SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN برای عکاسی در نور کم

لنز  SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN مناسب برای عکاسی در نور کم

 

در هر دوی این شرایط، عکاسان تمایل دارند به صورت دستی عکاسی کنند و لنز 70-200 میلی‌متری جدید دارای آخرین تثبیت‌کننده نوری OS2 است که به شما 7.5 نقطه در 70 میلی‌متر و 5.5 نقطه در 200 میلی‌متر می‌دهد.  این ویژگی کمک می‌کند تا وضوح تصاویر را حتی در سرعت‌های پایین‌تر شاتر نیز تضمین کند.

 

 

ساختار مقاوم در برابر آب و هوا

لنز 70 تا 200 میلی‌متری یک لنز اسپرت است؛ به این معنی است که برای استفاده حرفه‌ای در محیط‌های سخت ساخته شده‌است. از مسیرهای پر گرد و غبار گرفته تا زمین‌های پوشیده از یخ در قطب جنوب، می‌توانید به سیستم عامل لنز 70-200 میلی‌متری F2.8 DG DN  اطمینان کامل داشته‌باشید. این محصول با محافظت بالایی طراحی شده‌است و همچنین روی قسمت‌های جلویی خود دارای پوشش‌های مقاوم در برابر آب و روغن است. تجربه استفاده از آن چه در گرد و غبار و چه روی یخ، درست مثل استفاده آن در خانه خواهد بود.

 

تجربه استفاده از آن چه در گرد و غبار و چه روی یخ

تجربه استفاده از لنز ورزشی SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN  روی یخ

کد تخفیف نورنگار

نگاه اجمالی

داشتن لنز ورزشی SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN از نظر ما فوق‌العاده است. عکاسی نه تنها سرگرم‌کننده است، بلکه یک ابزار فوق‌العاده سازنده و خلاق است.  به راحتی می‌توان تضمین کرد که در آینده استقبال زیادی برای استفاده از این محصول خواهد شد.

این لنز برای چه کسانی مناسب است؟ می‌توان گفت این محصول تقریباً برای همه مناسب است. این لنز کاملاً با مدل 14-24 میلی‌متری F2.8 DG DN مطابقت دارد و همچنین برای بسیاری از افراد در کنار لنز هنری 24-70mm F2.8 DG DN، می‌تواند به عنوان یک کیت سه لنزی اصلی باشد. اگر با دوربین بدون آینه سونی عکاسی می‌کنید، این محصول یکی از موارد ضروری است.

 

منبع خبر : +

 

 

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *