دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro دارای پایه EF و پخش جریانی زنده است

اخبار عکاسی
دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro دارای پایه EF و پخش جریانی زنده است

شرکت Blackmagic Design از دوربین فیلمبرداری قدرتمند جدید خود به نام Blackmagic Studio Camera 6K Pro رونمایی کرد . مدل جدید دارای پایه لنز EF ، سنسور تصویر 6K بزرگتر ، فیلترهای داخلی با چگالی خنثی ND و عملکرد پخش زنده از طریق اترنت یا داده تلفن همراه است.

 

دوربین Blackmagic Studio Camera 6K Pro دارای همان طراحی فشرده و یکپارچه مدل‌های قبلی در خانواده «دوربین‌های استودیویی» است ، از جمله بدنه پلی‌کربنات تقویت‌شده با فیبر کربن سبک و یکپارچه بزرگ ۷ اینچی محدوده دینامیکی بالا (HDR) Full HD . منظره یاب با حداکثر روشنایی 2000 نیت ، و مجموعه ای از اتصالات پخش ، از جمله SDI ، HDMI 2.0 ، پورت های صوتی XLR ، و جک های 3.5 میلی متری برای هدفون و میکروفون . این دوربین همچنین دارای یک پورت اترنت 10 گیگابیت بر ثانیه و یک جفت پورت USB Type-C 3.1 Gen 1 تا 5 گیگابیت بر ثانیه است.

 

دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro دارای پایه EF

پورت های Blackmagic Design Studio Camera 6K Pro

 

دوربین های Blackmagic Studio همان ویژگی ها و عملکرد دوربین های استودیویی بزرگ را در طراحی بسیار کوچکتر و قابل حمل تر ارائه می دهند . Studio Camera 6K Pro حدود 1.9 کیلوگرم وزن دارد. ابعاد آن از عرض بر حسب ارتفاع به عمق 273.6 در 198.9 در 113.8 میلی متر است.

 

دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro دارای پخش جریانی زنده است

ابعاد دوربین Blackmagic Design Studio 6K Pro

 

سنسور 6K دوربین با رزولوشن بالاتر  ، ویدئوهایی با رزولوشن 6144 در 3456 از 23.98 تا 50 فریم در ثانیه می گیرد و همچنین ضبط 6K تا 60 فریم در ثانیه در دسترس است. رزولوشن های پایین تر ، مانند 5376 x 3024 و 3840 x 2160 ، نیز تا 60 فریم در ثانیه قابل ضبط هستند . نرخ فریم بدون سرعت از 5 تا 60 فریم در ثانیه برای همه وضوح‌های ضبط در دسترس است ، به استثنای بزرگ‌ترین منطقه ضبط 6K ، که 50 فریم در ثانیه محدود شده است. سنسور تصویر با فرمت Super 35 با ابعاد 23.10 x 12.99 میلی متر است.

 

همراه با علم رنگ نسل پنجم Blackmagic ، این دوربین نوید عملکرد رنگی خارق‌العاده را می‌دهد و با دوربین‌های دیجیتال گران‌تر و بزرگ‌تر مطابقت دارد . این سنسور دارای 13 استاپ محدوده دینامیکی است که سیاه‌های تیره‌تر و سفیدهای روشن‌تر را ارائه می‌کند و امکان انعطاف‌پذیری بیشتری را در طول پردازش و تصحیح رنگ فراهم می‌کند . برای اطمینان از عملکرد قوی در نور کم ، دوربین از 12 دسی بل در ISO 100 تا 36 دسی بل در ISO 25600 بهره می برد.

 

دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro دارای پایه EF و پخش جریانی زنده و فیاتر ND است

 

این دوربین برای پخش زنده طراحی شده است اما به استفاده از سوئیچر زنده محدود نمی شود . این دوربین Blackmagic RAW را روی دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB متصل ضبط می‌کند ، بنابراین می‌توان از آن در هر شرایطی هنگام عکاسی روی سه‌پایه استفاده کرد.

 

منظره یاب بزرگ 7 اینچی آن را برای کارهایی مانند برنامه های چت ، تولید تلویزیون ، پخش اخبار ، ورزش ، آموزش ، ارائه کنفرانس ها و حتی عروسی ها عالی می کند. این شرکت می‌گوید صفحه‌نمایش روشن بزرگ با دسته‌های جانبی ، صفحه لمسی و کنترل‌های فیزیکی ردیابی عکس‌ها را آسان می‌کند و در عین حال استفاده طولانی‌مدت از آن راحت است.

 

دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro دارای پایه EF و فیلتر ND است

 

دوربین Studio Camera 6K Pro که برای برنامه های پخش ساخته شده است ، شامل ورودی های 12G-SDI ، 10GBASE-T اترنت ، Talkback و XLR برای اتصال به طیف وسیعی از تجهیزات ویدئویی مصرف کننده و حرفه ای است . پورت اترنت 10G امکان ویدئو ، تالی ، تاک بک و قدرت دوربین را از طریق یک اتصال واحد فراهم می کند . با قابلیت پخش زنده داخلی ، دوربین جدید را می توان در راه دور قرار داد و کنترل کرد. مشتریان می‌توانند مستقیماً از طریق اینترنت سیمی متصل شوند یا از یک تلفن هوشمند متصل با 4G یا 5G از طریق USB-C استفاده کنند.

 

دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro فیلتر ND و پخش جریانی زنده است

دوربین Blackmagic Design Studio Camera 6K Pro دارای یک منظره یاب بزرگ هفت اینچی با قابلیت لمسی است

 

فیلترهای ND داخلی دوربین نیز از راه دور قابل کنترل هستند . فیلترهایی که برای مطابقت با رنگ سنجی و علم رنگ دوربین طراحی شده اند که در دو ، چهار و شش استاپ موجود هستند. اینها به هنگام ضبط در شرایط نوری خشن و روشن ، عرض جغرافیایی بیشتری ایجاد می کنند.

 

ویژگی‌های اضافی شامل ورودی‌های حرفه‌ای mini XLR با برق فانتوم ۴۸ ولت و فوکوس و زوم اختیاری برای کنترل لنز است.

 

گرانت پتی ، مدیرعامل Blackmagic Design می‌گوید: دوربین Blackmagic Studio 6K Pro دارای یک سنسور 6K باورنکردنی است که عملکرد شگفت‌انگیزی در نور کم دارد ، به علاوه دارای پایه لنز EF است بنابراین از تعداد زیادی لنز که مشتریان قبلاً دارند ، پشتیبانی می‌کند.

 

تمام ویژگی‌های رده بالای مدل‌های 4K را دارد ، اما فیلترهای ND قابل کنترل از راه دور و پخش زنده داخلی را اضافه می‌کند . فکر می‌کنم این شگفت‌انگیز خواهد بود زیرا مشتریان می‌توانند دوربین‌ها را تقریباً در هر نقطه از جهان قرار دهند! ما فکر می کنیم که مشتریان پخش زنده ما آن را دوست خواهند داشت!

 

دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro

 

دوربین استودیویی Blackmagic 6K Pro اکنون با قیمت 2495 دلار در دسترس است.

 

شرکت Blackmagic Design همچنین نسخه به روز شده دوربین استودیویی 4K خود را منتشر کرده است ، Blackmagic Studio Camera 4K Pro G2 که شامل پشتیبانی از پخش زنده داخلی است. قیمت گذاری هنوز در دسترس نیست ، اگرچه مدل استاندارد موجود در حال حاضر 1865 دلار قیمت دارد.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *