دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

گیمبال Insta360 Flow یک لرزشگیر گوشی با هوش مصنوعی

اخبار عکاسی
گیمبال Insta360 Flow یک لرزشگیر گوشی با هوش مصنوعی

گیمبال Insta360 احتمالاً بیشتر به خاطر دوربین‌های کامپکت خود شناخته می‌شود ، اما با راه‌اندازی Flow ، لرزشگیری برای گوشی‌های هوشمند که به لطف ردیابی هوش مصنوعی (AI) ویدئویی صاف و بدون لرزش را نوید می‌دهد.

 

گیمبال Insta360 Flow به عنوان پیشرفته ترین لرزشگیر گوشی هوشمند با ردیابی هوش مصنوعی در بازار تبلیغ می شود . از ویژگی های ردیابی خودکار ، لرزشگیر 3 محوره و یک چوب سلفی داخلی است . وزن آن 369 گرم است و به 3.1 در 6.4 در 1.4 اینچ تا می شود و سفر با آن را آسان می کند . این دستگاه قادر است گوشی های هوشمندی با وزن بین 130 تا 300 گرم را نگه دارد . این دستگاه با بسیاری از دستگاه های iOS و همچنین چندین گوشی هوشمند مجهز به اندروید سازگار است.

 

چه دنبال بچه‌تان بدوید چه در سفر باشید ، لرزشگیر مکانیکی Flow عکس‌های بدون لرزش را در هر سناریویی تضمین می‌کند . در جایی که لرزشگیر الکترونیکی گوشی‌های هوشمند معمولاً از کار می‌افتد ، مانند فیلم‌برداری در نور کم و هنگام زوم کردن ، Insta360 Flow عالی است.

 

گیمبال Insta360 Flow یک لرزشگیر گوشی با هوش مصنوعی

 

تثبیت جریان و طراحی راحت دستی همچنین به این معنی است که سازندگان فقط محدود به تنظیم دستگاه در یک موقعیت ثابت برای ردیابی خود نیستند . سازندگان می‌توانند Flow را به هر کجا که الهام‌شان می‌دهد ، ببرند و همیشه از گرفتن عکس‌های کاملاً پایدار مطمئن باشند.

 

استاپلایزر Insta360 Flow یک لرزشگیر گوشی با هوش مصنوعی

 

سس به اصطلاح مخفی Flow در سیستم لرزشگیر آن است که با فناوری ردیابی هوش مصنوعی Insta360 به نام Deep Track 3.0 جفت شده است . این شرکت می‌گوید که این فناوری گیمبال را قادر می‌سازد تا سوژه‌ها را در زمان واقعی دنبال کند و برای دنبال کردن حرکت آنها بچرخد تا امکان کادربندی خودکار عکس را فراهم کند.

 

گیمبال Insta360 Flow یک لرزشگیر گوشی

 

Deep Track 3.0 به Insta360 اجازه می دهد تا سه ادعای اصلی داشته باشد . ابتدا ، این شرکت می گوید که گیمبال آن از هر لرزشگیر گوشی های هوشمند دیگری در بازار دقیق تر است . از چیزی که شرکت آن را «شناسایی مجدد شخص» می‌نامد استفاده می‌کند تا به ردیابی همان شخص در طول ضبط ادامه دهد ، حتی اگر از دید مسدود شده باشد . همچنین دارای “All-Angle Tracking” برای ادامه ردیابی با تغییر شکل سوژه است.

 

گیمبال Insta360 Flow یک لرزشگیر گوشی که دارای هوش مصنوعی است

 

دوم ، Insta360 می‌گوید که Flow به لطف Zoom Tracking، Slow Motion Tracking و Live Mode تطبیق‌پذیرتر از گزینه‌های دیگر است . حالت دوم برای ردیابی هنگام تماس ویدیویی یا پخش زنده در برنامه هایی مانند FaceTime، Instagram و TikTok است.

 

سوم ، Insta360 می‌گوید FLOW قابل اطمینان‌تر است ، زیرا دارای چیزی است که آن را Tracking Recovery می‌نامد . هنگامی که یک سوژه از کادر خارج می شود ، Flow می تواند با زوم کردن یا دنبال کردن جهت حرکت آن ، آن را ردیابی کند.

 

علاوه بر این ، Flow به کنترل‌های حرکتی پاسخ می‌دهد ، بنابراین می‌توان آن را روی سه‌پایه تنظیم کرد و حتی زمانی که سازنده جلوی دوربین است ، آن را کنترل کرد.

 

گیمبال Insta360 Flow یک لرزشگیر گوشی با هوش مصنوعی معرفی شد

 

گیمبال Flow شامل یک سلفی تلسکوپی در پایه ، یک سه پایه که از دسته امتداد دارد ، دارای یک پاوربانک داخلی 2900 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تلفن هوشمند را در حین ضبط شارژ کند ، و یک ورودی برای اتصال اختیاری لوازم جانبی مانند میکروفون دارد.

 

گیمبال Insta360 Flow یک لرزشگیر گوشی با هوش مصنوعی رونمایی شد

 

گیمبال Insta360 Flow بسیار شبیه به محصولات DJI است زیرا دارای ویژگی های “هوشمند” نیز می باشد . حالت های ضبط متعددی دارد ، مانند پانوراما که حتی می توان از آن برای گرفتن عکس های 360 درجه استفاده کرد و همچنین عمر باتری 12 ساعته دارد.

 

گیمبال Insta360 Flow اکنون با قیمت 160 دلار در دسترس است.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
5 روز پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه