دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده

اخبار عکاسی
لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده

ونوس آپتیک یک لنز جدید Laowa Argus 28mm f/1.2 پرایم برای دوربین های فول فریم معرفی کرده است. این لنز جدید که سریع‌ترین لنز 28 میلی‌متری برای فول‌فریم در بازار است ، برای پایه‌های Leica L، Nikon Z ، Sony E و Canon RF در دسترس است.

 

ونوس آپتیک لنز جدید Laowa Argus 28mm f/1.2 FF را به‌عنوان برداشتی مدرن از فاصله کانونی کلاسیک و همه‌کاره 28 میلی‌متری قرار می‌دهد که می‌تواند سطوح بالایی از وضوح را ارائه دهد و همچنین به عنوان یک لنز عالی روزانه و یک اپتیک ثابت سفر عمل کند.

 

این لنز ساختاری متشکل از 13 عنصر دارد که در هفت گروه مرتب شده اند ، که شامل دو عنصر پراکندگی فوق العاده کم و دو عدسی با ضریب شکست فوق العاده بالا است . گستره دیافراگم آن از f/1.2 تا f/16 از طریق دیافراگم 13 پره است . Laowa Argus 28mm f/1.2 FF دارای حداکثر بزرگنمایی 0.073x ، رزوه فیلتر جلویی 62mm ، زاویه دید 75.4 درجه و وزن 562 گرم است.

 

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده معرفی شد

 

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده رو نمایی شد

 

ونوس آپتیک می‌گوید که 28 میلی‌متر را می‌توان به فاصله‌های کانونی 50 و 35 میلی‌متری محبوب‌تر ترجیح داد ، زیرا آنها اجازه می‌دهند تا محیط بیشتری از اطراف یک سوژه گرفته شود ، که به نوبه خود می‌تواند به بیان بهتر داستان کمک کند . دیافراگم سریع f/1.2 دو مزیت دارد . اول اینکه این امکان را به لنز می دهد تا در شرایط کم نور بدون اینکه مجبور به بالا بردن ISO یا کشیدن شاتر شود ، به طور موثرتری عمل کند و دوم اینکه به لنز اجازه می دهد تا با وجود زاویه باز ، عمق میدان کم ایجاد کند.

 

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده به بازار آمد

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده ساخته شد

 

این شرکت می‌گوید زمانی که بوکه کاملا باز شود ، می‌تواند ظاهری رویایی به همراه داشته باشد و سوژه را واضح نگه دارد.

 

ونوس آپتیک می گوید که این لنز نه تنها برای عکاسی خوب است ، بلکه به ویژه برای فیلمبردارای نیز مناسب است. دارای یک سوئیچ حلقه دیافراگم بدون کلیک است که به آن اجازه می دهد به دیافراگم بی صدا منتقل شود و طراحی سیستم فوکوس داخلی باعث می شود اندازه کلی لنز در هنگام استفاده ثابت بماند.

 

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده معرفی و رونمایی شد

 

لنز کاملاً دستی است ، به این معنی که به صورت الکترونیکی با دوربین متصل ارتباط برقرار نمی کند . این واقعیت احتمالاً دلیل در دسترس بودن آن برای نصب RF است ، زیرا کانن به طور خاص در دادخواهی شرکت‌های شخص ثالثی که تلاش می‌کنند ارتباطات الکترونیکی یا فوکوس خودکار را با دوربین‌های خود ارائه دهند، به‌جز یک استثنا ، تهاجمی عمل کرده است.

 

در زیر چند نمونه عکس اضافی که با لنز گرفته شده توسط Venus Optics ارائه شده است:

 

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده رو نمایی و معرفی شد

 

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده معرفی و به بازار عرضه شد

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده رونمایی و به بازار عرضه شد

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده می باشد

 

لنز Laowa Argus 28mm f/1.2 FF جدید در حال حاضر برای خرید از طریق فروشگاه آنلاین Venus Optics با قیمت 599 دلار در دسترس است.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *