دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

امسال یلدا رو همه با هم جشن می‌گیریم! فروش ویژه یلدای نورنگار !!

اخبار عکاسی
امسال یلدا رو همه با هم جشن می‌گیریم! فروش ویژه یلدای نورنگار !!

نورنگار در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با شعار امسال یلدا همه با هم جشن می‌گیریم، تصمیم گرفته‌است که امسال یلدای خود را با نیازمندان جشن بگیرد. به همین دلیل، در کمپینی که برای شب یلدا ترتیب داده‌است قصد دارد جشنواره‌ای از تخفیفات هیجان‌انگیز برای همراهان خود و علاقه‌مندان به هنر عکاسی و دنیای دوربین برگزار کند. بخشی از سود حاصل از فروش این محصولات برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته شده است. اگر شما نیز علاقه‌مند به عکاسی هستید و قصد دارید سهمی در شاد کردن دل نیازمندان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این خبر را مطالعه کنید و از شرایط جشنواره یلدایی نورنگار آگاه شوید.

با ترکوندن انار جایزه شانست رو امتحان کن!

امسال انارها پر از جایزه هستند! برای شکار انارهای یلدای نورنگار، کافی است که در صفحات محصولات نورنگار به دنبال انارهای پنهان شده بگردید و با کلیک بر روی آن‌ها، شانس خود را برای خرید کالاها با قیمت شگفت‌انگیز امتحان کنید. پس از شکار هر یک از انارها، شما برنده یک کد تخفیف خواهید شد. کد تخفیفی که به شما ارائه می‌شود را در سبد خرید خود امتحان کنید تا مطمئن شوید کسی پیش از شما برنده‌ی آن نشده باشد و تخفیفی جذاب تا ۵٠٪ را تجربه کنید. در صورت پیدا کردن انارهای پوچ اصلا ناامید نشوید؛ چرا که می‌توانید باز هم شانس خود را امتحان کنید.

کد تخفیف نورنگار

انواع تخفیفات جشنواره یلدایی نورنگار

جشنواره تخفیفات یلدای نورنگار از تاریخ ۲۹ آذر ماه لغایت ۳ دی ماه برگزار خواهد شد. این تخفیف‌ها شامل سورپرایزهای هیجان‌انگیز زیر برای شما همراهان نورنگار هستند:

تخفیفات روزانه محصولات

در جشنواره یلدایی نورنگار، روزانه ۲ کالای منتخب با تخفیف استثنایی و شگفت‌انگیز به مدت ۲۴ ساعت به فروش می‌رسند. این دو محصول را در طول روز می‌توانید با کمترین قیمت نسبت به تمام طول سال، تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم هر شب در اولین فرصت این تخفیفات را چک کنید.

در کنار این دو تخفیف ویژه، تعداد زیادی از محصولات فروشگاه با قیمت پایین‌تر از قبل به فروش می‌رسند. برای اینکه از تخفیفات تجهیزات عکاسی نورنگار باخبر شوید، پیشنهاد می‌‌کنیم روزانه به سایت فروشگاه سر بزنید. فرقی نمی‌کند به تجهیزات عکاسی صنعتی نیاز داشته باشید یا بخواهید از این تخفیفات برای خرید تجهیزات عکاسی مدلینگ، عکاسی تبلیغاتی یا حتی عکاسی طبیعت استفاده کنید؛ نورنگار برای عکاسی و فیلمبرداری در هر زمان و مکانی تجهیزات مخصوص را با تخفیفات باورنکردنی یلدا ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید دقیقا چه محصولاتی جزو تخفیفات یلدایی هستند،‌ باید به این لیست توجه کنید:

انواع تخفیفات جشنواره یلدایی نورنگار

انواع تخفیفات جشنواره یلدایی نورنگار

تخفیف جشنواره یلدایی آکادمی نورنگار

محصولات تخفیفی، تنها سورپرایز نورنگار نیستند! آکادمی نورنگار نیز برای دوره‌های خود تخفیفات جذابی در نظر گرفته‌است که در صورت استفاده از آن‌ها می‌توانید در دوره دلخواه خود با تخفیف ویژه ثبت نام کنید. این تخفیف شگفت‌انگیز برای هر یک از دوره‌های زیر ارائه می‌شود:

علاوه بر این موارد، خرید تمامی فایل‌های آموزشی نورنگار شامل ۱٠ درصد تخفیف یلدایی است.  تخفیف هیجان‌انگیز دیگر در بخش آکادمی مربوط به بخش آنلاین عکاسی دیجیتال است که شامل 1 میلیون و 200 هزار تومان تخفیف و برای دوره پین هول شامل ۱۵٠ هزار تومان تخفیف جشنواره یلدایی خواهد بود.

خبر خوب بعدی اینکه می‌توانید به مناسبت جشنواره یلدا نورنگار، از یک جلسه کلاس رایگان عکاسی تبلیغاتی استفاده کنید و با شروع زمستان یک قدم رو به پیشرفت حرفه‌ای خود حرکت کنید.

برای برخورداری از این تخفیفات استثنایی در روزهای ۲۹ آذر ماه تا ۳ دی ماه با مراجعه به وبسایت نورنگار هم از این فرصت استثنایی برای خرید وسایل مورد نیازتان استفاده کنید و هم در شب باستانی یلدا،  سهمی در شاد کردن افراد کم برخوردار داشته باشید.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *