دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

سه پایه فیبر کربنی SmallRig با هزینه 240 دلار: همراهی ایده‌آل برای عکاسان مسافرتی

اخبار عکاسی
سه پایه فیبر کربنی SmallRig با هزینه 240 دلار: همراهی ایده‌آل برای عکاسان مسافرتی

کمپانی SmallRig کیت سه پایه فیبر کربنی FreeRover AP-100 را معرفی کرده است. این سه پایه مسافرتی سبک وزن و جمع و جور که عمدتاً برای عکاسان طراحی شده است، دارای پایه های فیبر کربنی، سر توپ معکوس، ظرفیت بار قوی، و بسیاری از ویژگی های با کیفیت زندگی است. این سه پایه تنها با 239 دلار، یک سه پایه فیبر کربنی نسبتا مقرون به صرفه است.

 

SmallRig FreeRover AP-100 طراحی ساده ای دارد و دارای پایه های فیبر کربنی چهار بخش است. همچنین شامل یک ستون مرکزی است که در صورت نیاز ارتفاع اضافی را فراهم می کند. با این حال، ستون مرکزی را نیز می توان جدا کرد و به سه پایه اجازه می دهد تا در ارتفاع بسیار پایین روی زمین قرار گیرد.

 

سه پایه فیبر کربنی SmallRig با هزینه 240 دلار: همراهی ایده‌آل برای عکاسان

 

ارتفاع کار از 13 سانتی متر تا 150 سانتی متر متغیر است. با این حال، بدون ستون مرکزی، حداکثر ارتفاع 125 سانتی متر است. ستون مرکزی با یک مکانیسم قفل ساده به سبک فلیپ سوئیچ قفل شده است که به عکاسان اجازه می دهد آن را به سرعت تنظیم کنند.

 

با نگاهی به پایه ها، آنها از “لوله های فیبر کربن ضخیم” ساخته شده اند که علیرغم اصطلاح “ضخیم”، بسیار نازک هستند. دیواره های لوله فقط 1.2 میلی متر ضخامت دارند. با این وجود، SmallRig ادعا می کند که سه پایه آن می تواند 15 کیلوگرم وزن را پشتیبانی کند. “سر توپ معکوس” دارای وزن 8 کیلوگرم است.

 

سه پایه فیبر کربنی SmallRig با هزینه 240 دلار: مناسب برای عکاسان مسافرتی

 

این سه پایه با استفاده از مکانیسم تنظیم ارتفاع «FreeSpeed» SmallRig نوید راه اندازی سریع را می دهد. پایه ها با استفاده از مکانیزم چرخشی باز/قفل می شوند و زاویه هر پایه را می توان با استفاده از اهرم های نزدیک سر سه پایه تنظیم کرد. گزینه های زاویه شامل 23، 55 و 83 درجه است.

 

هر یقه پا شامل سوراخ‌هایی برای اتصال لوازم جانبی است و هر پایه دارای یک سنبله فلزی مخفی در زیر پایه‌های لاستیکی جداکننده است. یکی دیگر از جزئیات طراحی خوبش، آچار داخلی است که در قلاب باز شدن سریع در پایین ستون مرکزی قرار گرفته است.

 

سه پایه فیبر کربنی SmallRig : همراهی ایده‌آل برای عکاسان مسافرتی

 

هر سه پایه سفری جذاب باید طول ذخیره سازی نسبتاً کوتاهی داشته باشد. در مورد FreeRover AP-100، زمانی که سه پایه جمع شود، 49 سانتی مترطول دارد. طراحی و وزن سبک نیز اهمیت زیادی دارد.

 

سه پایه فیبر کربنی SmallRig

 

در این مرحله، مقایسه نکردن سه پایه سفری فیبر کربنی با سه پایه سفری Peak Design دشوار است. نسخه فیبر کربن آن محصول1290 گرم وزن دارد و پس از جمع شدن 39.1 سانتی متر کوتاه می شود. سه پایه مسافرتی Peak Design دارای حداکثر ارتفاع 152.4 سانتی متر و حداقل ارتفاع 14 سانتی متر است. ترکیب سه پایه و سر می تواند تا 9.1 کیلوگرم وزن را پشتیبانی کند. البته شایان ذکر است که Peak Design Travel Tripod (فیبر کربن) 600 دلار است.

 

سه پایه فیبر کربنی SmallRig با هزینه 240 دلار

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

قیمت و در دسترس بودن

سه پایه فیبر کربنی SmallRig FreeRover AP-100 اکنون با قیمت 239 دلار قابل سفارش است و انتظار می رود تا پایان سال جاری ارسال شود. سه پایه شامل پایه ها، سر توپ، گیره تلفن، آچار آلن و کیف حمل است.

 

SmallRig همچنین می گوید که کیت سه پایه ویدیویی فیبر کربن در حال توسعه است، اگرچه جزئیات بیشتری برای اشتراک گذاری وجود ندارد.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *