021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

اطلس لنز فروش سری Sirius برای لنزهای سینمای آنامورفیک 1.0x آغاز کرد

اطلس لنز فروش سری Sirius برای لنزهای سینمای آنامورفیک 1.0x آغاز کرد

اطلس لنز ، لنزهای سینمایی آنامورفیک سری Sirius 1.0x را معرفی کرده است ، آنچه که می‌گوید نقطه عطف مهمی در ماموریت خود برای جذاب‌تر کردن ، شخصی‌تر کردن و مفیدتر کردن فیلم‌برداری خلاقانه است.

 

لنزهای سینمایی آنامورفیک 1.0x سری اطلس لنز سیریوس افزودنی به کاتالوگ لنزهای آنامورفیک این شرکت است ، از جمله لنزهای آنامورفیک سری Mercury 1.5x که در سال 2022 منتشر شد و لنزهای آنامورفیک سری Orion 2x که در سال 2017،  عرضه شد ، چیزی که اطلس لنز به عنوان عریض‌ترین لنز سینمای آنامورفیک جلویی در حال تولید توصیف می‌کند.

 

سری جدید Sirius دارای نسبت فشردن 1.0 برابری است که به گفته شرکت به اجرای نسبت‌های تصویری حرفه‌ای  کمک می‌کند و علاوه بر این ، شعله‌های پرت‌کننده و استفاده بیش از حد را که معمولاً با لنزهای آنامورفیک مرتبط هستند حذف می‌کند . این شرکت می گوید که بدون حذف هیچ یک از امکانات مکانیکی مدرنی که حرفه ای ها می خواهند به این ارتفاعات دست یافته است.

 

اطلس لنز فروش سری Sirius برای لنزهای سینمای آنامورفیک 1.0x شروع کرد

 

هنگامی که ما برای اولین بار این شرکت را راه اندازی کردیم ، ماموریت ما ایجاد یک خط لنزهای آنامورفیک مقرون به صرفه بود که می توانست با بهترین لنزهای آنامورفیک در جهان مطابقت داشته باشد یا رقیب باشد . با موفقیت لنزهای سری Orion ما و سری آتی مرکوری ، فکر کردیم که «کجای دیگر می‌توانیم عکس نوری بگیریم؟» چه پیشرفت هایی در فناوری مدرن هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است و می تواند عصر جدیدی را در سینما بگشاید؟ پس از ساعت‌های بی‌شماری تحقیق ، توسعه و نمونه‌سازی ، ما خوشحالیم که خط سوم لنزهای خود را معرفی کنیم: سری جدید لنزهای Sirius از Atlas.

 

لنز Atlas می گوید که لنز ضریب آنامورفیک 1.0x، دیافراگم T2.0 را برای خط کامل سری Sirius (21mm، 25mm، 32mm، 40mm، 50mm، 60mm، 80mm، و 100mm) و اپتیکال استثنایی ارائه می دهد .

 

آغاز فروش اطلس لنز سری Sirius برای لنزهای سینمای آنامورفیک 1.0x

 

همچنین شعله‌های رگه‌ای مزاحم‌کننده فوق‌الذکر را حذف می‌کند و آنچه که شرکت می‌گوید اعوجاج بشکه‌ای خوشایند و انحرافی که کروی است را اضافه می‌کند . همه این ویژگی ها بدون تغییر در اندازه و وزن متوسط ​​یک لنز آنامورفیک استاندارد اضافه می شوند.

 

سری Sirius دارای عملکرد نوری استثنایی با کاراکتر ، رنگ و وضوح یک لنز آنامورفیک است و در عین حال مدل لنزهای کروی قدیمی را در بر می گیرد : اعوجاج دلپذیر ، بوکه گرد زیبا و انحراف کروی پویا با مزایای اضافه شده بدون اوریون و فوکوس نزدیک عالی . این شرکت می بالد، بدون هیچ یک از شعله های رگه های حواس پرتی.

 

سری Sirius در استاندارد پایه Arri PL با انتخاب تغییر آن به پایه EF در دسترس خواهد بود.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

قیمت و در دسترس بودن

 

سری Sirius با قیمت MSRP 5995 دلار برای یک لنز و 17985 دلار برای مجموعه 3 لنز قیمت خواهد داشت . قیمت پیش‌سفارش با تخفیف برای کاربران اولیه با قیمت 4995 دلار برای یک لنز و 14595 دلار برای مجموعه 3 لنز در دسترس خواهد بود . سپرده‌های پیش‌سفارش تا 31 دسامبر 2022 با قیمت 995 دلار برای یک لنز و 2495 دلار برای مجموعه 3 لنز باز می‌شود . این شرکت اطلاعات بیشتری درباره پیش‌سفارش‌ها ، قیمت‌ها ، سپرده‌ها و پنجره‌های سفارش در وب‌سایت خود دارد.

 

نمونه فیلم ، مراجع بصری ، مشخصات فنی و موارد دیگر را می‌توانید در صفحه پیش‌سفارش سری Atlas Sirius بیابید.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار:

لنز Laowa 28mm f/1.2 یک لنز مسافرتی فوق سریع و فشرده

با کاهش تقاضا ، سیگما لنزهای جدید برای ماکرو چهار سوم را نخواهد ساخت

لنز ماکرو جدید Meike برای دوربین‌های APS-C با قیمت فقط 190 دلار

لنزهای قابل تعویض سیگما برای دوربین های Nikon Z Mount معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *