دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

لنز ماکرو جدید Meike برای دوربین‌های APS-C با قیمت فقط 190 دلار

اخبار عکاسی
لنز ماکرو جدید Meike برای دوربین‌های APS-C با قیمت فقط 190 دلار

شرکت Meike یک لنز ماکرو فوکوس دستی 60 میلی‌متری f/2.8 برای دوربین‌های بدون آینه APS-C معرفی کرده است . این لنز در پایه‌های مختلف از جمله Sony E ، Fujifilm X ، Nikon Z ، Canon EF-M و RF و Micro Four Thirds در دسترس خواهد بود.

 

این لنز با قیمت بسیار مناسب 190 دلار ، گزینه ای مقرون به صرفه برای دوربین های بدون آینه APS-C است که به دنبال گرفتن عکس های کلوزآپ و ماکرو هستند . فاصله کانونی موثر لنز به پایه بستگی دارد ، اما در دوربین های APS-C ، تقریباً یک لنز ماکرو معادل 90 میلی متر خواهد بود ، در حالی که در Micro Four Thirds ، یک لنز ماکرو پرایم 120 میلی متری خواهد بود.

 

لنز ماکرو جدید Meike برای دوربین‌های APS-C با قیمت فقط 190 دلار به فروش میرسد

 

 

این لنز شامل 11 عنصر است که در 8 گروه سازماندهی شده اند و دارای یک دیافراگم نه پره است. این لنز دارای یک حلقه کنترل دیافراگم دستی با سطح دستگیره برآمدگی است . حلقه فوکوس لنز دارای یک بافت الماسی است و شامل علائم مقیاس فوکوس می باشد. نشانه گذاری ها شامل اندازه گیری های فاصله متریک و امپریالیستی ، علامت گذاری های بزرگنمایی و مقیاس عمق میدان است . این لنز در حداقل فاصله فوکوس  17.5 سانتی متر بزرگنمایی 1:1 ارائه می دهد.

 

این لنز نسبتاً سبک وزن است و وزن آن کمی بیش از 300 گرم است. ابعاد فیزیکی دقیق در دسترس نیست ، احتمالاً به دلیل تغییرات جزئی بسته به پایه لنز ، اما لنز دارای یک رشته فیلتر 49 میلی‌متری است.

 

لنز ماکرو جدید Meike برای دوربین‌های APS-C با قیمت فقط 190 دلار معرفی شد

 

لنز ماکرو 60 میلی‌متری f/2.8 جدید Meike تنها لنز ماکرو اختصاصی این شرکت است . با این حال ، این لنز به بسیاری از لنزهای دیگر Meike برای عکاسی و کاربردهای سینمایی می‌پیوندد . همه لنزهای Meike دارای طراحی فوکوس دستی هستند ، به جز لنز 85 میلی‌متری f/1.8 AF نسبتاً جدید برای دوربین‌های فول فریم E-mount . مانند لنز ماکرو جدید ، پرایم 85 میلی‌متری ارزش فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد که تنها 200 دلار قیمت دارد.

 

لنز ماکرو جدید Meike برای دوربین‌های APS-C با قیمت فقط 190 دلار رونمایی شد

 

شرکت Meike ، یک تولید کننده مستقر در هنگ کنگ و سازنده لنز پرکار است . این شرکت همچنین اخیراً یک لنز پرایم 35 میلی‌متری f/0.95 APS-C برای شش پایه دوربین مختلف ، یک لنز 25 میلی‌متری f/0.95 برای دوربین‌های APS-C ، یک لنز اولتراواید 10 میلی‌متری f/2 APS-C منتشر کرده است ، و همچنین پرایم فوق عریض 8 میلی‌متری f/2.8 برای دوربین‌های Micro Four Thirds.

 

اگرچه طراحی فوکوس دستی ممکن است تطبیق پذیری لنز ماکرو جدید Meike را برای عکاسی اکشن محدود کند ، اما برای بسیاری از برنامه های عکاسی ماکرو مناسب است . همچنین باید برای عکاسی از طبیعت بی جان ، به خصوص هنگام کار بر روی سه پایه ، خوب عمل کند. لنزهای ماکرو فوکوس خودکار برای همه پایه‌های مشابه لنز Meike 60mm f/2.8 در دسترس هستند ، اما لنزهای ماکرو اختصاصی بیش از 190 دلار قیمت خواهند داشت که در برخی موارد بسیار بیشتر هم هست . به عنوان مثال ، لنز Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro برای Micro Four Thirds با قیمت 550 دلار است . لنز ماکرو مقرون به صرفه نیکون برای پایه Z Z MC 50mm f/2.8 ، با قیمت 650 دلار است. البته این یک لنز فول فریم است ، اما برای استفاده در دوربین بدون آینه APS-C مناسب است.

 

لنز ماکرو Meike 60mm f/2.8 APS-C اکنون با قیمت 190 دلار قابل سفارش است. ارسال آن از 10 مارس آغاز خواهد شد.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
2 روز پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه