دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

پهپاد جدید شرکت Autel دارای سه دوربین و زوم اپتیکال تا 10 برابر

اخبار عکاسی
پهپاد جدید شرکت Autel دارای سه دوربین و زوم اپتیکال تا 10 برابر

شرکت Autel پهپاد EVO Max 4T را معرفی کرده است که می تواند ماموریت های پروازی نیمه خودران را انجام دهد و مجهز به دو دوربین با وضوح بالا ، از جمله گزینه تله فوتو با زوم اپتیکال 10 برابر  و یک دوربین مادون قرمز است.

 

پهباد Autel EVO Max 4T  برای برنامه‌های شرکت‌ها ایده‌آل کار می‌کند ، و بازاریابی شرکت تاکید زیادی بر استفاده از آن برای جستجو و نجات یا اجرای قانون دارد.

 

این شرکت توضیح می دهد: EVO Max 4T دارای یک محفظه بار همه کاره است که امکان استفاده از حسگرهای مختلف را برای طیف وسیعی از کاربردها فراهم می کند. برنامه Enterprise آن به طور خاص برای ایجاد انقلابی در همکاری بین هواپیماهای بدون سرنشین و خلبانان طراحی شده است. این پهپاد می تواند چندین ماموریت پروازی نیمه خودران ، مسیریابی خودکار ، پخش زنده و دستیابی به هدف را انجام دهد و همچنین دارای ویژگی های مختلف دسترسی هوشمند است . کاربردهای بالقوه EVO Max 4T شامل جستجو و نجات ، پشتیبانی آتش نشانی ، نقشه برداری و بازرسی است.

 

پهباد EVO Max 4T به سه دوربین مجهز شده است ، اگرچه تنها دو مورد از آنها احتمالاً مورد توجه عکاسان و فیلمسازان هستند . اول سیستم اصلی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با سنسور CMOS نوع 1/1.28 آن است. دومی یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی است که با استفاده از سنسور نوع 1/2 CMOS خود دارای زوم اپتیکال 10 برابر و زوم دیجیتال تا 160 برابر است. EVO Ma 4T می تواند تا 8K فیلمبرداری کند. آخرین دوربین یک دوربین مادون قرمز است و دارای وضوح 640 در 512 پیکسل و فاصله برد 1.2 کیلومتر است.

 

پهپاد جدید شرکت Autel دارای سه دوربین و زوم اپتیکال تا 10 برابر است

 

این شرکت ادعا می کند که مجموعه ای از حسگرهای آن اطلاعات کاملی را در مورد محیط اطراف خود بدون نقاط کور در اختیار پهپاد قرار می دهد. Autel می گوید که EVO Max 4T تنها پهپاد تجاری است که سیستم های دید دوچشمی سنتی را ترکیب می کند.

 

با فناوری رادار موج میلیمتری این پهباد ، به موتور EVO Max 4T اجازه می دهد تا اجسام را تا 0.5 اینچ درک کند و آن را قادر می سازد در شرایط کم نور یا بارانی کار کند.

 

پهپاد جدید شرکت Autel دارای سه دوربین و زوم اپتیکال

 

Autel علاوه بر این ادعا می کند که به دلیل این حسگرها، می تواند به راحتی در ساختارهای سخت، زیرزمینی یا در محیط هایی که دسترسی به موقعیت یابی جهانی ندارند، حرکت کند.

 

علاوه بر این، به لطف فناوری تشخیص هوش مصنوعی Autel، EVO Max 4T می‌تواند به طور خودکار انواع مختلف اهداف مانند منابع گرما ، افراد در حال حرکت یا وسایل نقلیه را شناسایی و روی آن قفل کند و به ردیابی و جمع‌آوری داده در ارتفاع بالا دست یابد ، ویژگی‌هایی که به طور خاص برای اجرای قانون طراحی شده‌اند.

 

پهپاد جدید شرکت Autel دارای سه دوربین و زوم اپتیکال تا 10 برابر معرفی شد

 

Autel می گوید که EVO Max 4T حداکثر زمان پروازش 42 دقیقه ، سقف سرویس 23000 فوت ، برد انتقال تا 12.4 مایل و حداکثر مقاومت در برابر باد را دارد . این پهپاد همچنین دارای استاندارد IP43 مقاومت در برابر آب و هوا است.

 

پهپاد جدید شرکت Autel دارای سه دوربین و زوم اپتیکال معرفی شد

پهپاد جدید شرکت Autel دارای سه دوربین معرفی شد

 

پهپاد جدید شرکت Autel همچنین با سیستم A-Mesh 1.0 کار می‌کند ، که ادعا می‌کند اولین فناوری شبکه‌سازی شبکه‌ای در صنعت پهپاد است که امکان ارتباط ، اتصال و همکاری خودران پهپاد به پهپاد را فراهم می‌کند.

 

در حالی که Autel می‌گوید این پهپاد به عنوان گزینه‌ای برای کابران خاص و شرکت‌ها قرار می‌گیرد، نحوه رسیدگی به قیمت‌ها آسان نیست . این شرکت هیچ گونه اطلاعات قیمت گذاری در مورد EVO Max 4T را در مطالب مطبوعاتی یا وب سایت خود به اشتراک نگذاشته است ، در عوض از افراد علاقه مند می خواهد که مستقیماً با آنها تماس بگیرند که یک روش معمول برای محصولات سازمانی است.

 

منبع خبر : petapixel

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *