دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین دوربین سونی 2023؛ لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی

راهنمای انتخاب
بهترین دوربین سونی 2023؛ لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی

بهترین دوربین سونی 2023؛ لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی

در طول سال‌های اخیر، لیست بهترین دوربین‌ های سونی بزرگ و بزرگ‌تر شده‌است و برند سونی (Sony) برای انواع شاخه‌های عکاسی و استایل‌های مختلف، دوربین‌های متنوعی عرضه می‌کند. از عکاسی و تولید فیلم حرفه‌ای سطح بالا گرفته تا دوربین ولاگ و اکشن، برای هر سلیقه و انتخابی یک دوربین سونی وجود دارد. احتمالا شما هم کنجکاو هستید بدانید بهترین مدل دوربین سونی چیست و انتخاب کدام مدل از دوربین‌های سونی هوشمندانه‌تر است. در ادامه به بررسی لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی می‌پردازیم.

1- Sony A7 IV؛ یک دوربین همه‌کاره

سنسور

Full-frame

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

10 فریم بر ثانیه

رزولوشن

33 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی
لمسی با امکان حرکت در زوایای مختلف

 1.04 میلیون نقطه

تعداد نقاط فوکوس

759

حداکثر وضوح تصویر

4K

منظره‌یاب

EVF،  3.69m نقطه

نوع دوربین

Mirrorless

قطعاً بهترین دوربین سونی 2023، دوربین همه‌کاره و محکم که عکس‌هایی شگفت‌انگیز و فیلم‌هایی با کیفیت عالی می‌گیرد، SONY A7 IV است. سونی، دوربین A7 IV سونی را با جاه‌طلبی و برداشتن گامی بلند برای ارتقای دوربین سطح ابتدایی A7 طراحی و عرضه کرد.

دوربین A7 IV سونی

قطعاً بهترین دوربین سونی 2023، دوربین همه‌کاره و محکم که عکس‌هایی شگفت‌انگیز و فیلم‌هایی با کیفیت عالی می‌گیرد، SONY A7 IV است.

اما هیچ‌چیز معمولی در مورد سونی A7 IV وجود ندارد. با اینکه از لحاظ فنی جایگزین AV III محسوب می‌شود اما دوربینی کاملاً پیشرفته‌تر است که مخاطبان سطح بالاتری را نیز هدف قرار می‌دهد. با این حال این دوربین در مقایسه با مدل دیگر، قیمت بالایی دارد؛ اما کیفیت بالا با رزولوشن عالی، عضو جدید فول فریم‌های بی‌نظیر نسل جدید، وسوسه‌ای خاص را به دل عکاسان علاقه‌مند به تولید محتواهای با کیفیت و عکاسی حرفه‌ای می‌اندازد.

لنز قابل تعویض سونی E-mount، فضای شخصی‌سازی زیادی را فراهم می‌کند. امکان نصب لنزهای فول فریم و APS-C به‌راحتی فراهم است. فیلمبرداری 4K 60p و قابلیت فوکوس خودکار در فیلم و عکس نیز این دوربین را در سطح بهترین‌های دنیا قرار داده و بی‌شک جایگاه اول در لیست دوربین‌های عکاسی سونی، برازنده این دوربین

است.

2- Sony A7R V؛ جزئیات را ثبت کنید!

سنسور

APS-C Exmor R CMOS

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

10 فریم بر ثانیه

رزولوشن

61 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3.2 اینچ

لمسی چهار محوره 2095k نقطه

تعداد نقاط فوکوس

759

حداکثر وضوح تصویر

8K 24p

منظره‌یاب

EVF، 9444k نقطه

نوع دوربین

Mirrorless

وقتی سخن از لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی به میان می‌آید، سونی A7R V جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. با رزولوشن 61 مگاپیکسلی و سنسور Exmor R BSI CMOS، تصاویر گرفته شده با این دوربین در سطح دیگری از جزئیات و وضوح به سر می‌برند. سنسور این دوربین با بهره‌گیری از فناوری نوردهی از پشت، حساسیت به نور را افزایش داده و نویز تصاویر را کاهش می‌دهد.

سونی A7R V

وقتی سخن از لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی به میان می‌آید، سونی A7R V جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این دوربین، فوکوس خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی است که ردیابی سوژه‌های مختلف را به‌راحتی ممکن می‌سازد. این سیستم فوکوس طیف وسیعی از سوژه‌ها از جمله حشرات، حیوانات، پرندگان و حتی وسایل نقلیه از جمله اتومبیل و هواپیما را تشخیص می‌دهد و برای یافتن سوژه‌های انسانی نیز تنها به چهره‌ها متکی نیست.

قابلیت فیلمبرداری 8K با بهره‌گیری از پردازشگر BIONZ XR  و تراشه هوش مصنوعی، امکان تصویربرداری با کیفیت بسیار خیره‌کننده‌ای را فراهم می‌کند و خروجی 4K 16-Bit این دوربین، قابلیت ویرایش ویدئوهای ضبط شده با این دوربین را به بهترین شکل فراهم می‌کند.

3- Sony A7 III؛ انقلابی در دقت و سرعت

 

سنسور

فول فریم

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

10 فریم بر ثانیه

رزولوشن

24.2 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی

لمسی متحرک

 922k نقطه

تعداد نقاط فوکوس

693 نقطه

حداکثر وضوح تصویر

4K

منظره‌یاب

EVF، 2359k نقطه

نوع دوربین

Mirrorless

برای کسانی که به دنبال بهترین دوربین سونی 2023 با بودجه‌ای مقرون به صرفه هستند، سونی A7 III بهترین گزینه است. حسگر به‌روز این دوربین با حساسیت ISO 100-51200  برای بهبود کارایی در نور کم به صورت اختصاصی توسط خود شرکت طراحی شده، که یک تحول محسوب می‌شود.

سونی A7 III

سونی A7 III برای کسانی که به دنبال بهترین دوربین سونی 2023 با بودجه‌ای مقرون به صرفه هستند.

سیستم فوکوس پیشرفته این دوربین به همراه حسگر و پردازشگر قوی آن، امکان عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه را ممکن می‌کند. یک سنسور تصویر 24.2 مگاپیکسلی با بهره بردن از نور پشت به همراه بهره بردن از آخرین نسل پردازشگر، طیف رنگی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. همچنین سیستم هیبریدی فوکوس این دوربین بسیار سریع است و با سیستم تشخیص کنتراست کار می‌کند که امکان ردیابی سوژه‌های متحرک و فوکوس دنبال‌کننده را فراهم ساخته‌است.

امکان فیلمبرداری با تمام پیکسل‌های سطح حسگر، کیفیت تصاویر ضبط شده توسط این دوربین را به نسبت آن چیزی که از یک دوربین عکاسی انتظار می‌رود، در سطح بسیار بالاتری ممکن می‌سازد. رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و امکان فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت 120 فریم بر ثانیه با رزولوشن 1080p، این دوربین را به لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی اضافه می‌کند.

4- Sony A9 II؛ بهترین دوربین سونی برای عکاسی ورزشی

 

سنسور

فول فریم

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

20 فریم بر ثانیه با شاتر الکترونیک

 10 فریم بر ثانیه مکانیکی

رزولوشن

24.2 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی

لمسی متحرک

 1.44 میلیون نقطه

تعداد نقاط فوکوس

693 نقطه

حداکثر وضوح تصویر

4K

منظره‌یاب

EVF

نوع دوربین

Mirrorless

اگر به دنبال بهترین دوربین سونی می‌گردید که برای عکاسی ورزشی مناسب باشد ، پیشنهاد ما به شما دوربین سونی A9 II است. با اینکه این دوربین نسبت به بقیه دوربین‌های موجود در لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی، از رزولوشن پایین‌تری برخوردار است اما سرعت فوق‌العاده این دوربین فول فریم در دنبال کردن سوژه‌های خود، آن را در رده بهترین دوربین‌های ورزشی قرار داده‌است.

دوربین سونی A9 II

دوربین سونی A9 II، بهترین دوربین سونی که برای عکاسی ورزشی مناسب است.

این دوربین از حسگر 24.2 مگاپیکسلی و پردازنده Bionz X مانند سونی A9 اصلی استفاده می‌کند که خروجی تصویربرداری مداوم 20 فریم بر ثانیه با شاتر الکترونیکی، خروجی 14 بیتی RAW، فیلم‌برداری 4K تا 30 فریم در ثانیه و p1080 تا 120 فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد. تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره این دوربین با سیستم فوکوس خودکار امکان عکاسی واضح را به‌راحتی برای شما فراهم می‌کند.

 

5- Sony A1؛ رقیب دوربین‌های سینمایی

سنسور

فول فریم

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

30 فریم بر ثانیه

رزولوشن

50.1 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی متحرک

 1.44 میلیون نقطه

تعداد نقاط فوکوس

759 نقطه

حداکثر وضوح تصویر

8K

منظره‌یاب

الکترونیک

 9.44m نقطه

نوع دوربین

Mirrorless

سونی A1 قطعاً بهترین دوربین سونی 2023 می‌شد اگر مشکل قیمت بسیار بالا را نداشت. تنها دلیلی که این دوربین در لیست بهترین دوربین‌های سونی در رده پنجم قرار دارد مسئله قیمت بالای آن نسبت به سایر دوربین‌های لیست است، اگر نه این دوربین یک پکیج کامل از بهترین امکاناتی است که هر عکاسی به دنبال آن می‌گردد.

رزولوشن 50 مگاپیکسلی به همراه امکان فیلمبرداری 8K و سرعت عکاسی پیاپی بسیار بالا، این دوربین را تبدیل به یک پکیج کامل از تمام امکاناتی که عکاسان علاقه‌مند به عکاسی در تمام رشته‌ها دارند، تبدیل کرده‌است. این دوربین امکان ضبط ویدئوهای 4K تا 120 فریم بر ثانیه را دارد. حساسیت ISO 50-102400 این دوربین، امکان استفاده از آن را در هر شرایطی ممکن می‌سازد.

سونی A1

تنها دلیلی که سونی A1 در رده پنجم لیست بهترین دوربین‌های سونی قرار دارد مسئله قیمت بالای آن است.

فوکوس هیبریدی خودکار این دوربین با قابلیت ردیابی چشم انسان و حیوانات و حتی فوکوس روی پرندگان، امکان گرفتن عکس‌هایی زیبا و منحصر به فرد را فراهم می‌کند. این دوربین با نداشتن محدودیت زمان فیلمبرداری، یک رقیب برای دوربین‌های سینمایی به حساب می‌آید.

6- Sony ZV-E1؛ بهترین دوربین سونی برای تولید محتوا

سنسور

فول فریم BSI CMOS

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

0/24

رزولوشن

12 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی

لمسی متحرک

921k نقطه

تعداد نقاط فوکوس

759 نقطه

حداکثر وضوح تصویر

4K

منظره‌یاب

ندارد

نوع دوربین

Mirrorless

برای آن دسته از افرادی که به دنبال بهترین دوربین سونی 2023 برای تولید محتوا و ولاگ می‌گردند، دوربین Sony ZV-E1 با اندازه کوچک و امکان فیلمبرداری 4K، یک انتخاب مناسب است. در لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی، این دوربین در عین کوچکی با امکان ثبت بوکه‌ای سینمایی با تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره و قابلیت کادربندی خودکار با بهره‌بری از هوش مصنوعی، امکان فیلمبرداری با خروجی حرفه‌ای را ممکن ساخته‌است.

Sony ZV E1

بهترین دوربین سونی 2023 برای تولید محتوا و ولاگ، دوربین Sony ZV-E1 با اندازه کوچک و امکان فیلمبرداری 4K، است.

این دوربین با رزولوشن 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه و با رزولوشن FULL HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌کند که امکان ثبت تصاویری روان و دقیق از سوژه‌های متحرک و با سرعت بسیار بالا را به‌راحتی ممکن می‌سازد. سیستم تعدیل دمای این دوربین نیز یک قابلیت بسیار عالی به شمار می‌رود که در فیلمبرداری با کیفیت‌های بالا از داغ شدن دوربین جلوگیری می‌کند.

امکان شخصی‌سازی سرعت تغییر فوکوس، دستیار فوکوس خودکار و فوکوس مپ، دنبال کردن سریع و دقیق سوژ‌ه‌ها را برای شما ممکن می‌سازد. با بهره بردن از هوش مصنوعی، تشخیص و تعقیب سوژه دیگر مشکل به حساب نمی‌آید و قابلیت تشخیص همزمان چند چهره، امکان دنبال کردن چند سوژه را فراهم می‌کند. همچنین تثبیت‌کننده اپتیکال این دوربین، از لرزش‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند و تصاویری تمیز و دقیق را برای شما ثبت و ضبط می‌نماید.

7- Sony A7C IIِ؛ بهترین برای عکاسی در سفر

 

سنسور

فول فریم

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

10 فریم بر ثانیه

رزولوشن

33 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی

لمسی متحرک

1.03m نقطه

تعداد نقاط فوکوس

759 نقطه

حداکثر وضوح تصویر

4K 30p

منظره‌یاب

2.36m نقطه، OLED

نوع دوربین

Mirrorless

در لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی با قابلیت‌های متنوع، Sony A7C II، بهترین دوربین سونی 2023 با بدنه‌ای جمع‌و‌جور و ارتقایی چشمگیر نسبت به نسل قبلی خود است. این دوربین مجهز به سنسور فول فریم Exmor R CMOS و پردازشگر BIONZ XR با رزولوشن 33 مگاپیکسلی است که فیلمبرداری ده بیتی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه را ممکن می‌سازد.

Sony A7C II

Sony A7C II یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی سونی با قابلیت‌های متنوع و بدنه‌ای جمع‌و‌جور است.

این دوربین با بهره بردن از هوش مصنوعی نسبت به مدل قبلی خود یعنی A7C، از فوکوس خودکار ارتقا یافته‌تری برای ثبت تصاویر دقیق کمک می‌گیرد. این هوش مصنوعی امکان کادربندی خودکار در هنگام ضبط ویدئو را برای این دوربین ممکن ساخته و امکان تنظیم سرعت و حساسیت در A7C II نیز فراهم است.

همچنین سیستم 5 محوره تثبیت‌‌کننده اپتیکال این دوربین نیز لرزش دوربین را تا 7 استاپ خنثی می‌کند و ویژگی S&Q امکان تصویربرداری در هر هر دو حالت سریع و اسلوموشن را برای کاربر ممکن می‌کند. عملکرد تصویر عالی این دوربین مخصوصاً در زمینه بهبود رنگ طبیعی به خصوص رنگ پوست، تصاویر را به شکل واقعی‌تری ثبت می‌کند.

8- Sony A6700؛ ثبت لحظات خاطره‌انگیز چهره‌ها

سنسور

APS-C

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

11 فریم بر ثانیه

رزولوشن

26.1 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی لمسی

تعداد نقاط فوکوس

759 نقطه

حداکثر وضوح تصویر

4K

منظره‌یاب

الکترونیک

نوع دوربین

Mirrorless

در لیست بهترین دوربین‌های سونی، دوربین Sony A6700 نیز یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی با قابلیت‌های جالب برای کاربران است. سنسور APS-C Exmor R CMOS 26 مگاپیکسلی این دوربین در کنار پردازشگر BINOZ XR، امکان دستیابی به رزولوشن بالا را در این دوربین ممکن کرده‌است. داینامیک 14 استاپی این دوربین، عملکرد آن را در شرایط نور کم با نویز حداقلی ممکن ساخته است.

دوربین Sony A6700

Sony A6700 یکی دیگر از بهترین دوربین‌های سونی، یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی با قابلیت‌های جالب برای کاربران است.

با فراهم شدن امکان فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن FULL HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه، این دوربین را نیز می‌توان بهترین دوربین سونی 2023 نام نهاد. همچنین اینکه امکان فیلمبرداری با تنظیم سرعت ویدئو در حالت S&Q در این دوربین برای کاربران فراهم است، یکی از قابلیت‌های جالب این دوربین دوست داشتنی است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین نیز با کمک گرفتن از هوش مصنوعی به کار رفته در آن عملکرد بی‌نظیری را در دنبال کردن سوژه‌ها از خود برجای می‌گذارد.

9- Sony A6400؛ چشم‌ها را دنبال کن!

سنسور

APS-C

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

11 فریم بر ثانیه

رزولوشن

24.3 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی متحرک

 921k نقطه

تعداد نقاط فوکوس

425 نقطه

حداکثر وضوح تصویر

4K UHS

منظره‌یاب

EVF، 1440k نقطه

نوع دوربین

Mirrorless

بهترین دوربین سونی با قابلیت‌های فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به عکاسی و تصویربرداری، دوربین آلفای A6400 است. این دوربین کوچک و جمع‌وجور با بهره بردن از حسگر APS-C، با سرعت فوکوس خودکار بالا و قابلیت فوکوس بر چشم یک دوربین عالی و سبک برای عکاسی و فیلمبرداری است.

دوربین آلفای A6400

یکی دیگر از بهترین دوربین های سونی با قابلیت‌های فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به عکاسی، دوربین آلفای A6400 است.

این دوربین قابلیت فیلمبرداری تایم لپس و همچنین فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K را دارد که تصاویری با جزئیات و کیفیت بالا را ثبت می‌کند. سیستم فوکوس ردیابی این دوربین نیز با بهره بردن از هوش مصنوعی برای آنالیز رنگ و تشخیص سوژه و همچنین سرعت بالایش، امکان دنبال کردن سوژه‌های متحرک و بسیار سریع را برای شما فراهم می‌کند.

10- Sony A6100؛ سرعت در فوکوس

سنسور

APS-C

سرعت عکسبرداری پی‌درپی

11 فریم بر ثانیه

رزولوشن

24.2 مگاپیکسل

صفحه نمایش

3 اینچی لمسی با چرخش 180 درجه

 1440k نقطه

تعداد نقاط فوکوس

425 نقطه

حداکثر وضوح تصویر

4K

منظره‌یاب

EVF، 1440k نقطه

نوع دوربین

Mirrorless

آخرین دوربین در لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی دوربین A6100 است. این دوربین با قابلیت فیلمبرداری UHD 4K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه و دارا بودن میکروفون استریو برای ضبط صدا هنگام فیلمبرداری، یک دوربین مقرون به صرفه و مناسب است.

دوربین A6100

آخرین دوربین در لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی دوربین A6100 است.

سیستم فوکوس هیبریدی این دوربین به منظور فوکوس خودکار سریع‌تر و بهره بردن از عملکردی بهتر با 425 نقطه فوکوس و تشخیص فاز، دنبال کردن سوژه‌های سریع را برای کاربر ممکن ساخته و حتی در شرایط نور کم نیز با این دوربین می‌توان تصاویری زیبا به ثبت رساند. استفاده از فوکوس Eye AF در این دوربین امکان فوکوس روی چشم را نیز برای گرفتن عکس‌های پرتره فراهم می‌کند.

کد تخفیف نورنگار

سخن پایانی

به طور قطع شرکت سونی یکی از سه شرکت اول طراح و عرضه‌کننده دوربین است و لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سونی که در بالا ارائه شد، تنها تعدادی از محصولات درخشان این شرکت است. برای انتخاب بهترین دوربین سونی 2023، علاوه بر دقت در مشخصات فنی و هزینه‌ای، توجه به کاربرد و قابلیت‌های دوربین در هنگام خرید بسیار مهم است که به شما امکان انتخاب بهترین گزینه در استایل کاری منحصر به فرد خودتان را می‌دهد. بهترین مدل‌های دوربین عکاسی برند سونی را می‌توانید همین حالا از فروشگاه نورنگار تهیه کنید. در بخش نظرات برایمان بنویسید طبق تجربه شما کدام دوربین از برند سونی، بهترین است؟

 

نویسنده : حسین بابائی

7 دیدگاه

  • ehsan2332 گفت:

    درود من دوربین SONY A7 IV دارم و خیلی ازش راضیم
    دوربین های سونی بسیار زیبا و عالین
    یه لنز خوب برای عکاسی پرتره میخوام ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

  • saeeid77 گفت:

    درود و مهر
    مطالب بسیار جامع و کامل بود خیلی کاربردی بود من میخوام دوربین سونی بخرم
    نمیدونستم کدام مدل برام مناسبتره
    با مطالعه این مقاله انتخاب بهتری خواهم داشت ممنون از مطالب مفیدتون

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      درود و مهر دوست عزیز
      خوشحالم که مطالب براتون مفید و کاربردی بوده ممنون از حسن توجه شما دوست عزیز
      شما از طریق سایت نورنگار میتونید خرید بهتری داشته باشید سوالی بود من در خدمتم 🌹🙏

  • SUKALEAT گفت:

    با سلام و ادای ادب

    یک سوال مهم و حیاتی از محضر اساتید بزرگوار داشتم ؛
    بهترین دوربین همه چیز تمام و کمال سونی کدام است؟ که مشخصات زیر را داشته باشد ؛
    1. بالاترین کیفیت فیلمبرداری فول فریم
    2. فریم ریت بالا (بالای 240 فریم در حالت 1920*1080، و بلکه فریم های بسیار بالاتر).
    3. بالاترین تکنولوژی ها
    4. حداقل سایز
    5. کارکردن با آن هم آسان باشد

    سوال مهم ؛
    آیا مدل A1 سونی که بالاترین مدل سونی است، این قابلیت ها را دارد؟
    اگر ندارد، بالاترین مدل سونی بعد از A1، که فریم ریت بالای 240 در حالت فول اچ دی دارد را بمن معرفی کنید.
    ضمنا بفرمایید از کجا می شود تهیه کرد؟
    من دنبال بهترین دوربین اسلو موشن فیلمبرداری هستم برای اهداف بسیار بالای علمی (ازبین بردن بحران خشکسالی و گرمای کره زمین). که قطعا بحران خشکسالی ایران را نیز ظرف نهایتا 3 سال برطرف خواهد کرد.
    البته گاهی با خودم میگم خوبه گوشی گالاکسی S22 ULTRA رو خریداری کنم، چون اونها براحتی فریم ریت های بالای 240 رو در حالت فول اچ دی بما ارائه میدهند، کیفیت فیلمبرداری شونم بالاست. که البته من دنبال بهترین کیفیت فیلمبرداری هستم.
    ضمنا تفاوت فیلمبرداری Galaxy S22 ULTRA، با دوربینی که قرار است بمن معرفی کنید را هم برای من توضیح بفرمایید.
    و یقین بدانید که بطور قطع و یقین، کشور ایران را از خشکسالی نجات بخشیده اید.
    با تشکر فراوان و سپاس بینهایت
    دکتر دباغ

    • نورنگار - آ.ف گفت:

      سلام خسته نباشید
      از لحاظ فیلمبرداری بالاترین کیفیت فیلمبرداری در دوربین های سونی سری FX هست که میتونید از مدل FX3 برای این کار استفاده کنید
      این دوربین در حالت 4K با فریم ریت 120 و در حالت FullHD(1080) با فریم ریت 240 فیلمبرداری میکند
      نوع سنسور و پردازشگر جدید ترین حالت در دوربین های بدون آییه و فول فریم سونی هست
      ولی در کل حالت اسلو موشن در هیچ دوربین فیلمبرداری به صورت داخلی وجود ندارن و بر اساس فریم فیلمبرداری با نرم افزار های تدوین به حالت اسلو در می آید

      در مورد مقایسه دوربین های سینمایی و فیلمبرداری با گوشی هم باید خدمتتون بگم که نوع سنسور و سایز سنسور در گوشی موبایل خیلی ضعیف تر هست و اصلا قابل مقایسه نیست با دوربین های حرفه ای

  • سمیرا گفت:

    توی لایو پیج شما با حاجی محمدی خیلی خوب سونی رو معرفی کردید. سونی عالیه و سونی با کیفیت تر از هر محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *