021-7356

دوربین کانن R3 : ثبت و تمرکز بر چهره‌های استثنایی با کیفیت بالا

دوربین کانن R3 : ثبت و تمرکز بر چهره‌های استثنایی با کیفیت بالا

کانن به روز رسانی سیستم عامل را منتشر کرده است که هوش دوربین EOS R3 را بهبود می بخشد . یعنی اکنون می‌تواند چهره‌ها را به خاطر بسپارد تا بتوان آنها را شناسایی و ردیابی کرد.

 

در حالی که مجموعه ای از به روز رسانی ها وجود دارد که R3 از طریق سیستم عامل نسخه 1.4.0 دریافت می کند ، شاید هیجان انگیزترین آنها توانایی برنامه ریزی چهره های خاص در حافظه دوربین باشد . انتشارات کانن نمی‌گویند که دوربین می‌تواند چند چهره را در یک زمان برنامه‌ریزی کند تا به خاطر بسپارد ، اما می گویند می‌تواند آن را با افراد خاصی پیش‌ثبت نام کرد تا دوربین آن‌ها را در گروه‌ها اولویت‌بندی کند.

 

در حالی که برای عکاسان عروسی که می‌خواهند اعضای خاصی از خانواده یا عروس و داماد را بدون توجه به موقعیت در کانون توجه قرار دهند ، به نظر می‌رسد یک موهبت الهی مطلق به نظر می‌رسد ، کانن تصریح می‌کند که این ویژگی غیرقابل خطا نیست.

 

این شرکت می گوید : این افکت ممکن است بسته به محیط عکسبرداری و صحنه هایی که سوژه در آن در حال حرکت است، به دست نیاید.

 

با این حال ، اگر زمانی که یک فرد منتخب در میان یک گروه بزرگ مشغول کار باشد ، عکاسان زمان بسیار آسان‌تری برای گرفتن عکس خواهند داشت ، حتی زمانی که سوژه مورد نظر توسط افراد دیگر احاطه شده باشد.

 

این به روز رسانی چندین ویژگی دیگر را به دوربین اضافه می کند ، از جمله سازگاری با EL-5 Speedlite ، امکان بارگیری تنظیمات ارتباطی روی کارت و انتقال آنها به سایر دوربین های EOS R3 و توانایی محافظت خودکار از تصاویری که توسط FTP منتقل می شوند.  شرکت Canon می گوید این یادداشت آخر امکان تعیین اینکه آیا تصویر به FTP منتقل شده است یا خیر ، را میدهد.

 

کانن همچنین چیزی را که Panning Assist می‌نامد را به R3 اضافه کرده است ، که وقتی با یک لنز سازگار ترکیب می‌شود ، امکان تصحیح لرزش دوربین و تصحیح تاری سوژه را در طول نوردهی انجام می‌دهد . این شرکت می‌گوید زمان استفاده از تعادل سفید خودکار را نیز کاهش داده است.

 

سیستم عامل EOS R3 نسخه 1.4.0 بلافاصله در دسترس است و می توانید آن را از وب سایت Canon دانلود کنید.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

مشخصات جدیدی از کانن EOS R5 منتشر شد

مقایسه کانن EOS 6D Mark II و کانن EOS 5D Mark IV
کانن EOS R5 معرفی شد
کانن EOS R6 معرفی شد
شکایت مشترک آمازون و کانن در برابر سازندگان جعلی باتری‌های دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *