021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تجربه سینمایی برای Fujifilm X Mount توسط کمپانی Irix

تجربه سینمایی برای Fujifilm X Mount توسط کمپانی Irix

تجربه سینمایی برای Fujifilm X Mount توسط کمپانی Irix به سری هفت لنز سینمایی اضافه شد . اکنون هشت پایه لنز پشتیبانی می‌شود ، Fujifilm X به Canon EF، Canon RF، L-mount، MFT، Nikon Z، PL-mount و Sony E می‌پیوندد.

 

شرکت سوئیسی لنز در چند سال گذشته به طور پیوسته پشتیبانی از لنزهای سینمایی خود را گسترش داده است ، با آخرین نسخه افزوده شده در دسامبر گذشته در لنز تله فوتو T3.0 که 150 میلی متری است.

 

این شرکت می‌گوید: «انتخاب لنز برای مجموعه Irix Cine به دلیل تمایل به ایجاد شرایطی برای فیلمسازان به منظور تمرکز تلاش‌های خود بر روی اجرای مواد دیکته شد.

 

همه لنزها در استاندارد Irix Cine هستند که امکان ایجاد یک اثر مشابه را در تمام محدوده فراهم می کند . آنها بوکه منحصربفردی دارند اما همچنین رنگ ها و جزئیات را حفظ می کنند تا کار را در پس از تولید ساده کنند و شخصیتی منحصر به فرد به متریال ایجاد شده ببخشند.

 

کمپانی Irix که مقر اصلی آن در سوئیس است اما تولید خود را در کره جنوبی و ژاپن انجام می دهد ، اضافه می کند که تمام لنزهای آن طراحی یکپارچه دیافراگم و حلقه های فوکوس دارند به طوری که از نظر وزن و اندازه مشابه هستند.

 

تعویض سریع لنز بدون تعادل مجدد Steadicam یا گیمبال به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت با نیازهای فعلی صحنه فیلم‌برداری شده سازگار شوید . هنگامی که نیاز به افزودن فیلتر دارید ، بیشتر لنزها دارای نخ فیلتر 86 میلی متری و قطر جلویی 95 میلی متری هستند . آنها همچنین با توانایی کار در هر شرایط آب و هوایی مشخص می شوند ، لنزها دارای مهر و موم های خاصی هستند تا از آنها در برابر گرد و غبار ، شن و ماسه یا آب محافظت کنند.

 

خط کامل سینمای Irix اکنون از هشت پایه لنز پشتیبانی می کند و شامل هفت لنز 11 میلی متری T4.3، 15 میلی متری T2.6، 21 میلی متری T.1.5، 30 میلی متری T1.5، 45 میلی متری T1.5، 150 میلی متری T3.0 Macro 1:1 و 150mm T3.0 Tele.

 

پشتیبانی این شرکت از Fujifilm X در زمان مناسبی انجام می شود . فوجی فیلم یکی از دو تولید کننده دوربین  و تنها سازنده ای است که هم دوربین عکاسی و هم دوربین فیلمبرداری تولید می کند ، که از عملکرد دوربین به ابر Adobe Frame.io پشتیبانی می کند . اخیراً برنامه اولیه خود را گسترش داده است تا دوربین X-H2 و دوربین X-H2S را پس از اینکه در ابتدا فقط به X-H2S متعهد شده بود ، شامل شود. انتظار می رود پشتیبانی از طریق به روز رسانی سیستم عامل در بهار امسال منتشر شود.

 

کمپانی Irix از چند روز آینده شروع به عرضه پایه Fujifilm X روی لنزهای خود خواهد کرد. قیمت هر کدام 1195 یورو یا حدود 1265 دلار خواهد بود.

 

منبع خبر : پتاپیکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *