021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

پاناسونیک دوربین‌های S5IIX و S5II را با فرمت Blackmagic RAW همخوانی داد

پاناسونیک دوربین‌های S5IIX و S5II را با فرمت Blackmagic RAW همخوانی داد

پاناسونیک اطلاعات به روز شده‌ای را در مورد ویژگی‌های ویدئویی دوربین فول‌فریم بدون آینه لومیکس S5IIX اعلام کرده است و بروزرسانی نرم‌افزاری برای لومیکس S5II را نیز اعلام کرده است.

 

ویژگی‌های ویدئویی S5IIX:

 

زمانی که پاناسونیک دوربین‌های S5II و S5IIX را در نمایشگاه الکترونیک مصرفی (CES) امسال در ماه ژانویه معرفی کرد ، اعلام کرد که S5IIX می‌تواند خروجی ویدئویی RAW و ضبط All-Intra ProRes با استفاده از یک حافظه SSD USB-C متصل شده را ارائه دهد.

 

این ویژگی‌ها همچنان درست است ، اما پاناسونیک اعلام کرده است که S5IIX نیز امکان ضبط ویدئوی Blackmagic RAW را دارد . علاوه بر این ، پاناسونیک اعلام کرده است که این دوربین سازگاری گسترده‌تری با دستگاه‌های خارجی ، و همچنین پشتیبانی از Atomos Nina V، Atomos Shogun Connect و Atomos Ninja V+ را دارد.

 

همچنین ، پاناسونیک حالت‌های ضبط S5IIX را نیز شرح داده است : هنگام استفاده از منطقه تصویر فول‌فریم ، دوربین ویدئو با رزولوشن 5.9K و نسبت ابعاد 16:9 را با عمق رنگ 12 بیت و سرعت‌های 23.98p، 25p و 29.97p ضبط می‌کند.

 

برای ویدئوی APS-C با رزولوشن 4.1K (نسبت ابعاد 17:9 و 4128 × 2176 پیکسل) ، ضبط ویدئوی 12 بیتی با سرعت تا 59.94p در دسترس است . ویدئوی APS-C با رزولوشن 3.5K (نسبت ابعاد 4:3 و 3536 × 2656 پیکسل) با سرعت تا 29.97p در دسترس است.

 

پاناسونیک دوربین‌های S5IIX و S5II را با فرمت Blackmagic RAW مطابقت داد

دوربین پاناسونیک S5IIX بسیاری از ویژگی‌های خود را با دوربین استاندارد S5II به اشتراک می‌گذارد، با این حال ، S5IIX گران‌تر ، طراحی متوسطی دارد.

 

توضیح کامل ویژگی‌های دوربین‌های S5II و S5IIX در گزارش رونمایی PetaPixel موجود است. ارسال دوربین S5IIX در اواخر این ماه قرار دارد.

 

بروزرسانی نرم‌افزاری S5II

 

پاناسونیک همچنین اعلام کرده است که بروزرسانی نرم‌افزاری S5II که قابلیت خروجی داده‌های RAW از طریق HDMI را دارد ، همچنین از Blackmagic RAW نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این ، Live View Composite که در S5IIX نصب شده است ، در بروزرسانی نرم‌افزار جدید شامل خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که قابلیت خروجی داده‌های RAW برای دوربین S5II ، به کلید به‌روزرسانی نرم‌افزاری DWW-SFU2 نیاز دارد که یک به‌روزرسانی پرداختی 200 دلاری است.

 

همخوانی پاناسونیک دوربین‌های S5IIX و S5II را با فرمت Blackmagic RAW

 

حتی با این کلید به‌روزرسانی ، که امکان خروجی داده‌های RAW را از طریق HDMI برای دوربین S5II فراهم می‌کند ، دوربین S5II نمی‌تواند مستقیما به یک SSD ضبط کند یا IP streaming را انجام دهد به دلیل اینکه این ویژگی‌ها به‌صورت انحصاری برای S5IIX وجود دارند.

 

هرچند دوربین Panasonic S5II در حال حاضر در دسترس است ، اما بروزرسانی نرم‌افزار جدید در تاریخ 13 ژوئن منتشر خواهد شد.

 

دوربین‌های S5II و S5IIX باعث تحول عمده‌ای در Panasonic شده‌اند

 

دوربین های S5II و S5IIX بالاخره تشخیص فاز را به دوربین‌های بدون آینه Lumix شرکت Panasonic اضافه کرده‌اند . این فناوری فوکوس خودکار برای مدت زمان طولانی در انتظار بوده است و با وجود تفاوت‌های در ویژگی‌های ویدئویی پیشرفته ، S5II و S5IIX عملکرد فوکوس خودکار یکسانی را ارائه می‌دهند.

 

کاربران برای اضافه کردن PDAF به دوربین های Panasonic  مدت طولانی بود که درخواست داده بودند و اکنون این تغییر خوب پذیرفته شده است. به زودی پس از اعلام دوربین S5II پاناسونیک اعلام کرد که سفارشات پیش خرید ، توقعاتش را بیشتر از حد بالا برده و متأسفانه قدرت برآورده سازی این تقاضاهای ناگهانی را نداشته است.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

تقاضای زیاد برای دوربین S5 II پاناسونیک

پاناسونیک جزئیات بیشتری از S1 و S1R اعلام کرد

پاناسونیک Lumix S5 رسما معرفی شد

شایعات جدید در خصوص دوربین سینمایی جدید پاناسونیک به نام BGH1

دوربین پاناسونیک panasonic S5 IIX معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *