021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی دوربین Hasselblad X2D : فوکوس براکت ، فوکوس لمسی و اوج‌گیری فوکوس

معرفی دوربین Hasselblad X2D : فوکوس براکت ، فوکوس لمسی و اوج‌گیری فوکوس

هاسلبلاد (Hasselblad) به‌روزرسانی نرم‌افزاری 2.0.0 را برای دوربین بدون آینه فرمت متوسط X2D منتشر کرده است که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و بهبودهای قابل استفاده را اضافه کرده و توانایی‌های آن را به‌طور قابل توجهی ارتقا بخشیده است.

 

نسخه 2.0.0 نرم‌افزار دوربین X2D 100C شامل 15 به‌روزرسانی کلی است که ویژگی‌های کاملاً جدیدی را به دوربین اضافه می‌کند یا ویژگی‌های موجود را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

 

هشت ویژگی جدید به دوربین اضافه شده است . حالا X2D دارای فوکوس براکتینگ است ، ابزار Picker Tool برای تنظیم توازن سفیدی به صورت دستی وجود دارد و فوکوس پیکینگ برای کمک به فوکوس دستی اکنون یک گزینه است . شرکت همچنین به عکاسان اجازه می‌دهد در تنظیمات حالت پایداری (Stabilization Mode) بین گزینه‌های استحکام افقی و عمودی جابجا شوند.

 

معرفی دوربین Hasselblad X2D : فوکوس براکت ، فوکوس لمسی معرفی دوربین Hasselblad X2D : فوکوس براکت

 

به علاوه ، دوربین حالا دارای حالت‌های برش است که به عکاسان امکان انتخاب نسبت‌های مختلف برش را می‌دهد و همچنین در تنظیمات حالت‌های برش (Crop Modes Setting) ، امکان تنظیم شفافیت ماسک نیز وجود دارد . هاسلبلاد همچنین لایه هیستوگرام در حالت نمای زنده (Live View) ، هشدار صوتی برای تایمر خودکار و فوکوس خودکار بر اساس لمس (touch-based autofocus) که کاربران می‌توانند با لمس صفحه نمایش فوکوس خودکار را آغاز کنند ، اضافه کرده است. آخرین ویژگی باید در تنظیمات فوکوس فعال شود .

 

معرفی دوربین Hasselblad X2D : فوکوس لمسی و اوج‌گیری فوکوس معرفی دوربین Hasselblad X2D : فوکوس براکت ، اوج‌گیری فوکوس

 

علاوه بر این ویژگی‌های کاملاً جدید ، هاسلبلاد همچنین قابلیت تعویض بین حالت نمایش نه تصویری و حالت نمایش بیست و پنج تصویری را در مرورگر فعال کرده است ، که امکان مشاهده تصاویر به صورت دسته‌ای را آسان‌تر می‌کند . به علاوه ، X2D 100C حالا قابلیت حذف تصاویر به صورت دسته‌ای را از حالت نمایش نه تصویری یا بیست و پنج تصویری نیز پشتیبانی می‌کند . عکاسان می‌توانند با لمس و نگه‌داشتن تصویر روی صفحه نمایش یا فشار دکمه حذف روی بدنه دوربین وارد حالت حذف دسته‌ای شوند ، تصاویر متعددی را انتخاب و حذف کنند.

 

معرفی دوربین Hasselblad X2D : اوج‌گیری فوکوس

 

اکنون X2D 100C امکان تنظیم دمای رنگ و رنگزدگی به صورت دستی در حالت نمایش زنده را برای عکاسان فراهم می‌کند و کارایی اندازه‌گیری نور را در شرایط نوری ضعیف بهبود داده است ، که این موضوع ، در “شرایط نوری ضعیف” اتفاق می‌افتد . علاوه بر این ، هاسلبلاد اعلام کرده است که کیفیت تصویر نمایش زنده را در همان شرایط نوری ضعیف بهبود بخشیده و به طور کلی عملکرد فوکوس را بهینه سازی کرده است.

 

در نهایت ، اندازه تصویر فرمت JPEG به حدود 40 مگابایت فشرده شده است.

 

به‌روزرسانی نرم‌افزاری دوربین Hasselblad X2D با نسخه 2.0.0 از امروز در دسترس است و می‌توانید آن را مستقیماً از وبسایت شرکت هاسلبلاد دانلود کنید.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

دوربین Canon EOS R5 C : اولین دوربین تایید شده Netflix برای فیلم‌برداری

بند دوربین Falcam Maglink دارای طراحی مغناطیسی با رهاسازی سریع

دوربین Leica Q3 : تصاویر 60 مگاپیکسل ، ویدیو 8K و فوکوس خودکار پیشرفته

دوربین کانن R3 : ثبت و تمرکز بر چهره‌های استثنایی با کیفیت بالا
معرفی Apple Vision Pro : یک هدست AR/VR و دوربین سه بعدی انقلابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *