دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شرکت Laowa عریض ترین لنز f/2 Zero-D را رونمایی کرد

اخبار عکاسی
شرکت Laowa عریض ترین لنز f/2 Zero-D را رونمایی کرد

Laowa از لنز 6 میلی متری f/2 Zero-D عریض ترین لنز MFT مستطیل تا کنون رونمایی کرد

 

 

شرکت Venus Optics از Laowa عریض ترین لنز مستطیلی Laowa 6mm f/2 Zero-D MFT رونمایی کرده است، نسخه عکس لنز 6 میلی متری قبلی T2.1 Cine که کیفیت تصویر مشابه نسخه سینما را ارائه می دهد، اما در نهایت قطعات الکترونیکی را برای کنترل های دوربین و ضبط صحیح اطلاعات EXIF اضافه کرده است.

 

لنز جدید 499 دلاری 6 میلی‌متری f/2 دارای زاویه دید 121.9 درجه است که به گفته شرکت دارای اعوجاج نزدیک به صفر (Zero-D) است و وسیع‌ترین لنز مستطیلی جهان در بازار Micro Four Thirds (MFT) است. . این لنز، معادل 12 میلی‌متر در 35 میلی‌متر، فاصله فوکوس نزدیک 9 سانتی‌متری (3.54 اینچ) را به کاربران ارائه می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد «چشم‌اندازهای بسیار جالب» برای مناظر، عکاسی نجومی، معماری، عکس‌های پهپاد و حتی پرتره‌های پرسپکتیو اغراق‌آمیز ایجاد کنند.

 

 

Laowa عریض ترین لنز f/2 Zero-D

Venus Optics می‌گوید لنز Laowa عریض ترین لنز ، با دیافراگم بزرگ ؛ دارای طراحی اپتیکال است که از ۱۳ عنصر در ۹ گروه با دو شیشه کروی تشکیل شده است که به کاهش اعوجاج به حداقل ممکن حتی در چنین زاویه‌ای کمک می‌کند. به گفته این شرکت، این لنز سبک وزن (188 گرم) دارای اعوجاج کم است که نیازی به اصلاحات نمایه لنز در پست ندارد، و آن را به یک لنز ایده آل برای کارهای ساختمانی و معماری تبدیل می کند.

 

 

 

Laowa عریض ترین لنز f/2 Zero-D را معرفی کرد

این شرکت می‌گوید فاصله فوکوس نزدیک به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور باورنکردنی به سوژه‌های خود نزدیک شوند و در عین حال جدایی تمیز از پس‌زمینه را با عمق میدان کم حفظ کنند و یک افکت بوکه فوق‌العاده قوی برای «تصاویر تأثیرگذار بصری» ایجاد کند. علاوه بر این، از آنجایی که این یکی از لنزهای جدیدتری است که دارای تراشه CPU و موتور برای فوکوس است، ذره بین فوکوس برای فوکوس آسان هنگام چرخش حلقه کنترل فوکوس فعال می شود و امکان کنترل دیافراگم از بدنه دوربین را فراهم می کند و نیازی به یک حلقه دیافراگم دستی نیست.

 

Laowa عریض ترین لنز f/2 Zero-D را عرضه کرد

 

 

خود لنز دارای رزوه فیلتر 58 میلی متری است که به کاربران امکان می دهد فیلترهای حلقوی پیچی را بدون نیاز به نگهدارنده فیلترهای بزرگ و حجیم نصب کنند. به این معنی که در مقایسه با سایر راه حل های زاویه باز (و فیلتر) بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر است.

 

 

به گفته این شرکت، این لنز دارای پنج تیغه با دیافراگم است که می‌تواند ستاره‌های خورشیدی ۱۰ نقطه‌ای را به سادگی با توقف دیافراگم (که از f/2 تا f/16 متغیر است) ایجاد کند.

 

 

نمونه عکس

 

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با لنز 6 میلی متری f/2 Zero-D MFT آمده است.

 

 

Laowa عریض ترین لنز را رونمایی کرد

Laowa لنز f/2 Zero-D را رونمایی کرد

Laowa لنز f/2 Zero-D را معرفی کرد

Laowa لنز f/2 Zero-D را عرضه کرد

عریض ترین لنز f/2 Zero-D را رونمایی شد

عریض ترین لنز رونمایی شد

عریض ترین لنز معرفی شد عریض ترین لنز f/2 Zero-D عرضه شد

Laowa لنز f/2 Zero-D را به بازار اورد

عریض ترین لنز معرفی گردید

 

 

کد تخفیف نورنگار

قیمت و در دسترس بودن

 

لنز Venus Optics Laowa 6mm f/2 Zero-D MFT برای سیستم های نصب MFT بلافاصله با قیمت 499 دلار مستقیماً از وب سایت Venus Optics در دسترس است.

 

منبع خبر : dpreview

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *