021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شرکت DJI یک پهپاد Mavic 3 Classic با دوربین عالی و قیمتی مقرون به صرفه معرفی کرد .

شرکت DJI یک پهپاد Mavic 3 Classic با دوربین عالی و قیمتی مقرون به صرفه معرفی کرد .

امروز DJI سومین پهپاد از سری Mavic 3 Classic خود را منتشر کرد. حدود یک سال پیش مدل های استاندارد Mavic 3 و Cine معرفی شدند. Mavic 3 Classic دارای ساختار مشابه، سیستم انتقال O3+، دوربین و زمان پرواز 46 دقیقه‌ای است. چیزی که به طور قابل توجهی بدست آمده ، لنز تله فوتو است که می تواند تا 28 برابر به صورت دیجیتال زوم کند.

Mavic 3 Classic

Mavic 3 Classic دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی چهار سوم با مشخصات رنگی Hasselblad است. لنز 24 میلی‌متری دارای FOV 84 درجه با دیافراگم متغیر F2.8-11 است که می‌تواند 12.8 استاپ محدوده دینامیکی را ثبت کند. 

با کدک های H.264 یا H.265 و D-Log 10 بیتی می توان تا 5.1K/50p و 4K/60p ویدیو گرفت. فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت 4K/120p و 1080p/200p نیز امکان پذیر است.

پهپاد Mavic 3 Classic

 

کلاسیک در سمت راست از استاندارد Mavic 3 و پهپادهای Cine پیروی می کند. قابل ذکر است که از سیستم دوربین دوگانه برخوردار نیست.

باتری هایی که هم نسخه استاندارد و هم نسخه Cine سری Mavic 3 را تغذیه می کنند با کلاسیک سازگار هستند. سیستم انتقال O3+ DJI می تواند ویدیوهای 1080p/60p را در بردی تا 15 کیلومتر (9.3 مایل) نمایش دهد. سنسورهای اجتناب از موانع در همه طرف های پهپاد برای پوشش همه جانبه وجود دارد.

 

ActiveTrack 5.0 برای ردیابی سوژه هایی مانند اتومبیل و افراد در دسترس است، MasterShots یک ویدیو از انواع حالت های پرواز خودکار ایجاد می کند، و QuickShots به کاربران اجازه می دهد تا با فشار دادن یک دکمه، کلیپ های Rocket، Orbit و Dronie را ضبط کنند. 

DJI ویژگی جدیدی به نام “Cruise Control” منتشر کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، پهپاد را به طور پیوسته با سرعت از پیش تعیین شده پرواز می کند تا خلبانان از راه دور بتوانند بر روی ثبت تصاویر تمرکز کنند.

 

انتظار می رود DJI Mavic 3 Classic را مطابق با قوانین Remote ID اداره هوانوردی فدرال همانطور که قبلاً برای استاندارد و Cine دارد مطابقت دهد. در اروپا، سری Mavic 3 اولین گواهینامه C1 را تحت مقررات اروپای پهپاد دریافت کرد. این بدان معناست که کاربران می توانند در یک رده باز A1 بدون نیاز به قبولی در آزمون آزمایشی از راه دور فعالیت کنند.

 

پهپاد Mavic 3 Classic

 

لوازم جانبی مانند لنز زاویه واید و فیلترهای ND برای Mavic 3 Classic را می توان جداگانه خریداری کرد.

Mavic 3 Classic را می توان با کنترل از راه دور RC-N1، DJI RC یا RC Pro کار کرد. به عنوان یک دستگاه مستقل، بدون کنترل از راه دور، با قیمت 1469 دلار به فروش می رسد. خرید آن با کنترل از راه دور RC-N1 1599 دلار است، در حالی که انتخاب DJI RC قیمت را به 1749 دلار افزایش می دهد. یک کیت Fly More که شامل دو باتری هوشمند پرواز، یک شارژر ماشین، 3 جفت ملخ و یک کیف حمل است، با قیمت 649 دلار قابل خریداری است. فیلترهای ND و یک لنز زاویه باز جداگانه فروخته می شوند.

 

DJI Care Refresh با هزینه اضافی به صورت یک ساله یا دو ساله برای پوشش هرگونه تصادف، پرواز، برخورد یا آسیب آب در دسترس است. SkyPixel، یک انجمن آنلاین برای عکاسان هوایی و فیلمبرداران، همچنین به کاربران این فرصت را می دهد که کلاسیک را برای مدت محدودی آزمایش کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *