021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

بهترین برندهای رینگ لایت | کدام مارک از همه بهتر است؟

بهترین برندهای رینگ لایت | کدام مارک از همه بهتر است؟

معیارهای انتخاب از بهترین برندهای رینگ لایت

رینگ لایت‌ها بسته به کیفیتی که دارند، امکانات متفاوتی را ارائه می‌دهند. یک عکاس حرفه‌ای قطعاً از رینگ لایت خود انتظار دارد که نوردهی مناسب، تنظیمات شدت نور حرفه‌ای، بدنه محکمی و… داشته باشد؛ در حالی که یک تولیدکننده محتوای تازه‌کار یا بلاگری که در آغاز مسیر خود است، انتظار ساده‌تر با امکانات مختصرتری از رینگ لایت خود دارند. بنابراین بسته به انتظاری که از امکانات رینگ لایت دارید، مدل و برندی که از آن خرید می‌کنید نیز متفاوت خواهد بود. ما در این یادداشت می‌خواهیم سری به بازار رینگ لایت‌ها بزنیم و بهترین برندهای طراحی و ساخت آن را معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

پارامترهای مختلفی برای خرید رینگ لایت وجود دارند. مهم‌ترین این پارامترها شامل قطر و سایز رینگ لایت، قابلیت تنظیم دمای رنگ نور، امکانات تنظیم شدت نور، نوع منبع تغذیه، امکانات جانبی و قیمت رینگ لایت هستند. یکی از مولفه‌های حائزاهمیت که تمامی مواردی که گفتیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برند رینگ لایت است. اینکه شما چه برندی را انتخاب می‌کنید، بر کیفیت امکانات رینگ لایت نیز موثر است.

در واقع، بهترین برندهای رینگ لایت محصولی را ارائه می‌دهند که از هر نظر متفاوت و متمایز خواهد بود. به‌طور مثال خرید از یک برند معتبر، امکان تنظیم دمای رنگ نور را در هر تناژی فراهم می‌کند. همچنین منبع تغذیه و نوع نور رینگ لایت‌های باکیفیت به‌گونه‌ای نیست که پس از مدتی از کار بیفتند و هزاران مثال دیگر. تاثیر برندها در کیفیت رینگ لایت‌ها بهانه‌ای است تا در ادامه به این مولفه مهم بپردازیم.

بهترین برندهای تولیدکننده رینگ لایت

مولفه برند سبب می‌شود تا شما با ویژگی‌های یک رینگ لایت درجه‌یک آشنایی پیدا کنید. برندهای برتر در این حوزه، مدل‌های مختلفی از رینگ لایت‌ها را ارائه می‌دهند؛ بنابراین چه حرفه‌ای باشید و چه تازه‌کار، می‌توانید به این نام‌ها اعتماد داشته باشید و محصول مدنظرتان را در میان رینگ لایت‌های متنوع آن‌ها بیابید. بهترین برندهای رینگ لایت و امکانات جانبی آن عبارت‌اند از:

1. رینگ لایت هیرو (HERO)

هیرو یک برند نام‌آشنای ایرانی است که در زمینه تولید انواع رینگ لایت هر روز بیش از پیش می‌درخشد. اینکه نام هیرو را در زمره بهترین برندهای رینگ لایت و در کنار برندهای مشهور خارجی بیاوریم، به دور از تملق و اغراق است؛ بلکه واقعیتی به اثبات رسیده محسوب می‌شود.

اول از همه باید بگوییم رینگ لایت‌های این برند از وزن متناسبی برخوردار هستند؛ نه بسیار سنگین که جابه‌جایی آن‌ها غیرممکن باشد و نه آنقدر سبک که با هر حرکتی بر زمین بیفتند. مزیتی که هنگام خرید رینگ لایت بهتر است به آن دقت داشته باشید. اما آنچه که هیرو را به بهترین برندهای رینگ لایت تبدیل کرده، کیفیت محصولی است که به فروش می‌رساند.

رینگ لایت برند هیرو

اغلب رینگ لایت‌های این برند به کنترل از راه دور مجهز هستند و از تنظیم رنگ نور برخوردارند. علاوه‌بر این، دمای رنگ نور مدل‌های متنوع رینگ لایت هیرو از ۲۰۰۰ الی ۶۰۰۰ کلوین قابل تنظیم است. سایز فوق‌العاده با قطرهایی در اندازه‌های کوچک تا بزرگ سند دیگری بر کیفیت رینگ لایت‌های هیرو است.

نکته دیگر درباره محصولات هیرو، لوازم جانبی همراه محصول است. اغلب رینگ لایت‌های این برند در کنار خود از آینه، سه‌پایه، آداپتور، هولدر گوشی و ریموت برخوردار هستند و پکیج کاملی را که می‌خواهید، همراه خود ارائه می‌دهند. اگر سراغ بهترین رینگ لایت‌های بازار را می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنیم هیرو را در صدر لیست خود قرار دهید.

2. برند نایس فوتو (Nice Foto)

اگر بگوییم کمپانی‌های چینی بازار انواع تجهیزات نورپردازی را در دست دارند، بیراه نگفته‌ایم. این کمپانی‌ها با تولید محصولاتی که از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز جهانی برخوردار هستند، در این عرصه یکه‌تاز پیش می‌روند. مثال عینی صحبتی که گفتیم، برند نایس فوتو است. برندی بزرگ با برترین تجهیزات نورپردازی که در سال ۲۰۰۶ در کشور چین سربرآورند و یکی از مدعیان تولید انواع رینگ لایت شدند.

نایس فوتو به‌عنوان یکی از بهترین برندهای رینگ لایت، محصولی را طراحی می‌کند که کار با آن آسان و برای هر فردی راحت باشد. این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حلقه‌های نور برند نایس فوتو است. از سوی دیگر، شما می‌توانید هر مدل رینگ لایتی را که می‌خواهید، از ایستاده گرفته تا رومیزی و رینگ لایت‌های سلفی، در میان محصولات این کمپانی پیدا کنید.

رینگ لایت برند نایس فوتو

از ویژگی‌های بی‌نظیر رینگ لایت‌های نایس فوتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم نور و دمای رنگ آن
  • برخورداری از صفحه نمایش برای پردازش تنظیمات
  • امکان تنظیم سه‌پایه و زاویه رینگ لایت
  • برخورداری از نگهدارنده محکم گوشی و دوربین‌های عکاسی
  • امکان ایجاد یا از بین بردن ثانیه بسته به نوع عکاسی
  • قابل استفاده در انواع پروژه‌های تبلیغاتی، مدلینگ، عکاسی حرفه‌ای، آتلیه، تولیدمحتوا و…
  • همراه داشتن لوازم جانبی
  • امکان استفاده از باتری، برق مستقیم و اتصال به گوشی

هرکدام از این مزایا بسته به مدلی که خریداری می‌کنید، در رینگ لایت‌های نایس فوتو دیده می‌شوند. از طرفی، بازه قیمتی مناسب محصولات این برند سبب شده است تا هرفردی بتواند با هر بودجه‌ای، مدل مدنظر خود را بیابد.

3. برند ایدوبلو (Yidoblo)

یکی از بهترین برندهای رینگ لایت که می‌تواند رضایت هر قشری را به دست آورد، برند ایدوبلو است. این برند را می‌توان تولیدکننده متنوع‌ترین مدل‌های رینگ لایت دانست؛ به‌گونه‌ای که در کالکشن خود هم ارزان دارد، هم گران‌قیمت؛ هم پیشرفته و حرفه‌ای دارد و هم برای تازه‌کار. شاید به دلیل همین تنوع در کمال کیفیت است که ایدوبلو یکی از بزرگ‌ترین سهم‌های بازار رینگ لایت را به خود اختصاص داده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رینگ لایت‌های ایدوبلو استفاده از ال‌ای‌دی (LED) به‌عنوان منبع نور محصولات است. ال‌ای‌دی‌ها بهترین نورپردازی را برای انواع عکاسی ارائه می‌دهند و محبوب‌ترین منبع نور به حساب می‌آیند. از سوی دیگر، امکان تنظیم رینگ لایت در زاویه نور دلخواه و تنظیم رنگ نور از دیگر مزیت‌های محصولات ایدوبلو به شمار می‌روند.

رینگ لایت برند ایدوبلو

نکته دیگر درباره رینگ لایت‌های ایدوبلو، طراحی آن‌ها در سایزهای مختلف است؛ به‌گونه‌ای شما می‌توانید بسته به کاربردی که می‌خواهید، کوچک‌ترین سایز موجود یا بزرگ‌ترین قطری را که نیاز دارید، بخرید. به تمام این‌ها باید این را اضافه کرد که بدنه مستحکم رینگ لایت‌های ایدوبلو مثال‌زدنی است و شما را در هر شرایطی همراهی خواهند کرد. مجموع این ویژگی‌ها در کنار قیمت‌های استثنایی، ایدوبلو را سردمدار بهترین برندهای رینگ لایت قرار داده است.

4. برند گودکس (Godox)

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که در زمینه تجهیزات نورپردازی با برند گودکس آشنا نباشد. محبوبیت و معروفیت گودکس همان دلیلی است که ما آن را به‌عنوان حسن ختام معرفی بهترین برندهای رینگ لایت قرار داده‌ایم.  برند گودکس یک کمپانی چینی با سابقه درازمدت در زمینه طراحی و تولید انواع رینگ لایت است.

نورپردازی با رینگ لایت‌های گودکس، سطحی جدید از عکاسی را در اختیار شما می‌گذارد. مثال می‌خواهید؟ بسیاری از عکاسی‌های تبلیغاتی در دنیا با رینگ لایت‌های گودکس انجام می‌شوند؛ زیرا نه‌تنها بهترین نور را در اختیار عکاسان قرار می‌دهند، بلکه قابلیت تغییر رنگ نور را در انواع تناژها نیز دارند.

نکته جالب‌تر درباره محصولات گودکس، طراحی حرفه‌ای بدنه رینگ لایت است‌. ظرافت در طراحی و ساخت رینگ لایت‌های این برند، چشم‌نواز جلوه می‌کند. این طراحی منحصربه‌فرد را با بدنه‌ای مستحکم ترکیب کنید که امکان تنظیم در زاویه دلخواه را دارد و یک نگهدارنده قوی برای گوشی‌ها و دوربین‌ها به شمار می‌رود.

قابلیت نصب آینه، تنظیم ارتفاع سه‌پایه، تنظیم دمای نور و قیمت‌های بسیار ارزان از دیگر قابلیت‌های رینگ لایت‌های گودکس است. اگر یک بلاگر هستید یا برای جلسات کاری خود به یک رینگ لایت نیاز دارید، یا حتی به‌عنوان یک عکاس حرفه‌ای کار می‌کنید، می‌توانید بهترین تجربه‌ها را با محصولات گودکس رقم بزنید.

رینگ لایت برند گودکس

سخن پایانی در رابطه با بهترین برندهای رینگ لایت

رینگ لایت‌ها امروزه یک محصول فراگیر و محبوب هستند که استفاده از آن‌ها هر فردی را به وجد می‌آورد. در این میان، عکاسان و بلاگرها، آرایشگاه‌ها و تولیدکنندگان محتوا مهم‌ترین طرفداران رینگ لایت به حساب می‌آیند و برای داشتن بهترین خروجی، به‌دنبال بهترین رینگ لایت نیز هستند. نام‌هایی که ما معرفی کردیم، بهترین برندهای رینگ لایت به شمار می‌روند؛ از هیرو، برند داخلی گرفته تا گودکس چینی، همه و همه غول‌های عرصه رینگ لایت هستند. حال شما برای ما بگویید؛ آیا تاکنون تجربه استفاده از رینگ لایت‌های این برندها را داشته‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *