دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین رینگ لایت بلاگری؛ معرفی 5 رینگ لایت برای بلاگرها

راهنمای انتخاب
بهترین رینگ لایت بلاگری؛ معرفی 5 رینگ لایت برای بلاگرها

در دوره‌ای که بخش عظیمی از زندگی روزمره انسآن‌ها با تکنولوژی درهم آمیخته است و فضای مجازی، علاوه بر منبع سرگرمی و اطلاع‌رسانی، بخشی از بازار کار را نیز در خود جای داده‌است، تولید محتوای بلاگری بسیار درآمدزا و جذب‌کننده مخاطب است. با این حال هر کاری برای ادامه و موفقیت نیاز به ابزارهایی دارد و ابزاری که امروزه به نیاز اصلی بلاگرها برای عکاسی و فیلمبرداری تبدیل شده‌است، رینگ لایت است. استفاده از رینگ لایت بلاگری می‌تواند نتیجه عکس‌ها و ویدئوهای شما را تا چند برابر بهتر کند. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین رینگ لایت بلاگری و هر آنچه درباره آن نیاز دارید بدانید، می‌پردازیم.

معرفی بهترین رینگ لایت بلاگری
رینگ لایت یک نور پرطرفدر برای بلاگر ها است.

بهترین مارک رینگ لایت برای بلاگری

در بازار فروش محصولات تکنولوژی، به دلیل تعدد برندها و شرکت‌های عرضه‌کننده محصول و همچنین تنوع بسیار زیاد محصولات، بیشتر افرادی که برای خرید مراجعه می‌کنند، به دلیل آشنا نبودن با بهترین برندها و همچنین اطلاع نداشتن از ویژگی‌های تجهیزات موردنظرشان، با سردرگمی و بدون داشتن پیش‌زمینه به خرید می‌پردازند که در بسیاری از موارد نتیجه‌ای جز خرید محصولی اشتباه نصیبشان نمی‌شود.

با این‌حال اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تازگی کار تولید محتوا را شروع کرده و به دنبال بهترین رینگ لایت بلاگری برای ارتقای کیفیت محتواهای تولیدی خود هستید، هیچ نگران نباشید چون در ادامه با معرفی بهترین مارک‌های رینگ لایت بلاگری و همچنین معرفی 5 رینگ لایت برای بلاگرها، کار شما را در انتخاب بهترین‌ها آسان‌تر می‌کنیم. پس در ادامه با ما برای معرفی بهترین مارک رینگ لایت بلاگری همراه باشید.

بهترین رینگ لایت بلاگری
تولید محتوای یا بلاگری با رینگ لایت بسیار درآمدزا و جذب‌کننده مخاطب است.

برند هیرو (HERO)

رینگ لایت برند هیرو ، یک از بهترین برندهای موجود در بازار ایران در زمینه نورپردازی است و در زمینه رینگ لایت نیز حرفی برای گفتن دارد. رینگ لایت برند هیرو در رقابت با محصولات با کیفیت و حرفه‌ای خارجی، چیزی کم ندارد. این برند با ارائه انواع رینگ لایت در اندازه‌های مختلف و امکاناتی همچون قابلیت تنظیم رنگ نور و کنترل از راه دور، به یکی از انتخاب‌های محبوب بازار ایران بین بلاگرها تبدیل شده‌است.

بهترین رینگ لایت بلاگری برند هیرو
یکی از برندهای پر طرفدار رینگ لایت مناسب بلاگری برند هیرو است.

این برند همچنین با ارائه سه پایه نور پردازی ، آداپتور و هولدر گوشی ، یک کیت کامل را برای شما آماده می‌کند که بدون دغدغه با بهترین کیفیت به ساخت و تولید محتوای بلاگری بپردازید. بسیاری از رینگ لایت‌های این شرکت با اندازه‌های متنوع و متناسب با سلیقه خریداران و همچنین وزن ایده‌آل و مناسب برای جابه‌جایی، می‌توانند نام بهترین رینگ لایت بلاگری را با خود یدک بکشند. همچنین توان تغییر دمای رنگ نور این رینگ لایت‌ها، شما را قادر می‌سازد تا انتخابی عالی بین رنگ سرد و گرم نور رینگ لایت خود داشته باشید.

برند ایدوبلو (Yidoblo)

ایدوبلو، برند چینی محبوب بازار رینگ لایت ایران است. این مارک با تنوع بالا در محصولات خود، با ارائه رینگ لایت‌هایی با قیمت‌های مناسب برای هر بودجه‌ای، نیاز تعداد زیادی از کاربران را به بهترین نحو برطرف کرده‌است. این شرکت با به کار بردن نور led در محصولات خود، نور مناسب و محبوب عکاسان و بلاگرها را با رینگ لایت‌های خود فراهم کرده است. کیفیت و محبوبیت این برند به گونه‌ای است که نمی‌توان بهترین رینگ لایت بلاگری را نام برد، بدون اینکه حداقل یک محصول از این شرکت در لیست باشد.

استحکام بالا، وزن مناسب، اندازه‌های متنوع و ساختاری حرفه‌ای، بسیاری را راغب به خرید محصول از این برند کرده است. مهم نیست چقدر بودجه دارید؛ شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه، یک محصول با کیفیت از این برند تهیه کنید و اگر بنا به خرید یک محصول گران قیمت با کیفیت عالی هم دارید، ایدوبلو شما را ناامید نخواهد کرد.

رینگ-لایت برند ایدوبلو
شرکت ایدوبلو با به کار بردن نور LED در محصولات خود، نور مناسب و محبوب عکاسان و بلاگرها را با رینگ لایت‌های خود فراهم کرده است.

بهترین مدل‌های رینگ لایت بلاگری

رینگ لایت‌ها به دلیل پخش نور یکنواخت و ملایم و همچنین قابلیت کنترل شدت نور از ابزارهای نورپردازی رایج هستند. امروزه هیچ بلاگری پیدا نمی‌کنید که  تولید محتوا کند، مشهور باشد اما از رینگ لایت استفاده نکند! مخصوصاً آن دسته از بلاگرهایی که در فضای سربسته و با نور کم مشغول به فعالیت هستند، برای بالا بردن کیفیت کارهای خود حتماً از رینگ لایت استفاده می‌کنند.

در ادامه به معرفی 5 رینگ لایت برای بلاگرها می‌پردازیم که بسیار کاربردی و حرفه‌ای هستند.

1.     رینگ لایت هیرو مدل Hero Ring light SY-3161 III؛ مناسب برای همه بلاگرها

رینگ لایت هیرو مدل SY-3161 III بهترین رینگ لایت بلاگری همه کاره لقب می‌گیرد چون با قطر 45 سانتی‌متری، قدرت 96W و دمای رنگ 3200 تا 5600، یک رینگ لایت بسیار مناسب نه تنها برای تولید محتوا و کارهای بلاگری بلکه برای عکاسی پرتره، ضبط تبلیغات و همچنین عکاسی مدلینگ است.

این رینگ به دلیل داشتن ویژگی‌های مهم دیگری همچون: امکان نصب بر روی سه پایه، قابلیت استفاده هم با باتری و هم برق مستقیم، پورت اتصال USB، دارا بودن نمایشگر تنظیمات و همچنین قابلیت نصب گوشی، دوربین عکاسی و آینه بر روی آن در لیست ما برای معرفی بهترین رینگ لایت برای بلاگرها قرار گرفته‌است. اگر به دنبال یک رینگ لایت با امکان استفاده در موقعیت‌های مختلف هستید، SY-3161 III یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود.

رینگ لایت هیرو مدل SY-3161 III
رینگ لایت هیرو مدل SY-3161 III بهترین رینگ لایت بلاگری همه کاره لقب می‌گیرد چون مناسب بلاگری، عکاسی پرتره، ضبط تبلیغات و همچنین عکاسی مدلینگ است.

2.     رینگ لایت هیرو مدل Hero Ring Light FE-480 III؛ درخشان در هر مکان

رینگ لایت FE-480 III، محصول درخشان شرکت ایرانی هیرو، با توان 100W و زاویه پوشش نوری 120 درجه، یک رینگ لایت با قطر مناسب 45 سانتی‌متر است که کارایی بالایی در استفاده‌های مختلف دارد. روشنایی این رینگ لایت 9800 lux است و با عمر مفید پنجاه هزار ساعت، تا مدت زمان زیادی یار و همراه شما در تولید محتوا خواهد بود.

این رینگ لایت با داشتن درگاه USB و همچنین امکان استفاده از باتری، شرایط استفاده را در هر مکانی برای شما فراهم خواهد کرد. در کیت تجهیزات این رینگ لایت، آینه میکاپ، ریموت کنترل و همچنین هولدر موبایل نیز وجود دارد. همچنین با دمای نور 3200-5500، به شما امکان تنظیم نور رینگ لایت را بر روی دمای دلخواه می‌دهد.

3.     رینگ لایت ایدوبلو مدل Yidoblo Ring Light FE-480 II؛ همه کاره‌ی بی‌رقیب

بدون شک بهترین رینگ لایت بلاگری که می‌توان به شما معرفی کرد رینگ لایت همه کاره و بی رقیب ایدوبلو مدل FE-480 II است. این رینگ لایت با قطر 45 سانتی‌متر، توان 96W و برد موثر 30 متر، بهترین شرایطی را که یک رینگ لایت می‌تواند ایجاد کند، برای شما فراهم خواهد کرد.

این رینگ لایت دارای 480 ال‌ای‌دی و امکان نصب بر روی سه‌پایه، در لیست معرفی 5 رینگ لایت برای بلاگرها، مقام نخست را کسب می‌کند. با اینکه این رینگ لایت از نظر قیمتی تا حدودی گران‌تر از سایر رینگ لایت‌های لیست است اما این اطمینان را به شما می‌دهم که با قابلیت‌های عالی و امکانات همه جانبه‌اش، نیازهای شما را در هر سطحی برطرف خواهد کرد. این رینگ لایت با قابلیت نصب گوشی، دوربین و آینه و همچنین امکان تنظیم دمای نور، شما را ناامید نخواهد کرد.

رینگ-لایت برند ایدوبلو 480-II
این رینگ لایت دارای 480 ال‌ای‌دی و امکان نصب بر روی سه‌پایه، در لیست معرفی 5 رینگ لایت برای بلاگرها، مقام نخست را کسب می‌کند.محبوب عکاسان و بلاگرها را با رینگ لایت‌های خود فراهم کرده است.

4.     رینگ لایت هیرو مدل Hero Ring light JL-2516؛ همنشین قدرتمندان

رینگ لایت هیرو مدل JL-2516، یک رینگ لایت با اندازه مناسب و قطر 55 سانتی‌متری، با 512 لامپ ال‌ای‌دی و توان 70W، یک انتخاب عالی و قابل مقایسه به رینگ لایت‌های قدرتمند و گران‌قیمت بازار است. این رینگ لایت با داشتن نمایشگر تنظیمات، قابلیت کنترل از راه دور و داشتن ریموت و دمای رنگ قابل تنظیم، یکی از بهترین‌ها در لیست معرفی 5 رینگ لایت برای بلاگرها است.

رینگ لایت هیرو مدل JL 2516
این رینگ لایت با داشتن نمایشگر تنظیمات، قابلیت کنترل از راه دور و داشتن ریموت و دمای رنگ قابل تنظیم، یکی از بهترین‌ها برای بلاگرها است.

5.     رینگ لایت مدل YQ-320A؛ حرفه‌ای و مقرون به صرفه

رینگ لایت مدل YQ-320A، مقرون به صرفه‌ترین رینگ لایت در لیست معرفی 5 رینگ برای بلاگرها است. این رینگ لایت علاوه بر استفاده در تولید محتوا، برای کارهای دیگری همچون عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات نیز قابل استفاده است. این رینگ لایت قابلیت نصب روی پایه دوربین و پایه‌های رومیزی را دارد و همچنین دارای ریموت کنترل است. این رینگ لایت و سایر رینگ لایت‌های معرفی شده در لیست در فروشگاه نورنگار عرضه می‌شوند.

رینگ لایت مدل YQ-320A
رینگ لایت مدل YQ-320A، مقرون به صرفه‌ترین رینگ لایت برای بلاگرها است.

ویژگی بهترین رینگ لایت بلاگری

هر محصولی برای اینکه در دسته باکیفیت و بهترین در نوع خود قرار بگیرد، نیاز به داشتن ویژگی‌های خاصی دارد و رینگ لایت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. نور عنصری است که نقش اساسی در کارهایی دارد که با دوربین سروکار دارند و زمانی اهمیت نور مناسب مشخص می‌شود که محتوایی در شرایط نورپردازی مناسب و همچنین نامناسب ساخته شود و تفاوت‌ها مقایسه شود.

قطعاً هر کاربری که در حال بلاگری در فضای مجازی است نیاز دارد که به بهترین نحو محتوای خود را به نمایش بگذارد. بلاگرها و تولید کنندگان محتوا نیز نیاز دارند با ساخت ویدیوها و عکس‌های باکیفیت، مخاطبان خود را حفظ و مخاطبان جدیدی جذب کنند. با این حال این کار در سخن آسان به نظر می‌رسد ولی در واقعیت نیاز به تلاش و توجه به جزئیات زیادی دارد.

رینگ لایت که ابزار کمک دست بلاگرهای امروزی برای تولید محتواهای جذاب و باکیفیت است نیز باید ویژگی‌هایی را دارا باشد که بتواند نتایج مناسبی را به وجود بیاورد. علاوه بر نورپردازی قوی و مناسب، سایر ویژگی‌های مهم بهترین رینگ لایت بلاگری به شرح زیر است:

·        اندازه مناسب

رینگ لایت‌ها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند و بسته به نیاز کاربران و اینکه چه اندازه‌ای مناسب هر کاربر است از سایز 2 تا 50 اینچ در بازار وجود دارند. با این حال یکی از بهترین سایزهای رینگ لایت بلاگری 45 سانتی‌متر است. این سایز، سایزی ایده‌آل برای بهترین رینگ لایت بلاگری است که می‌توانید تهیه کنید. هم مزیت جابه‌جایی و هم حجم مناسبی برای اشغال نکردن فضای بیش از حد را دارد و هم امکان نوردهی در حجم مناسب را برای شما فراهم می‌کند.

·        نوردهی

ویژگی اصلی بهترین رینگ لایت بلاگری، نوردهی مناسب آن است. کیفیت نوری که هر شرکت برای انواع رینگ لایت خود در نظر می‌گیرد متفاوت است، با این حال نیاز است که این میزان نوردهی به گونه‌ای باشد که کاربران از آن رضایت داشته باشند و جلوه‌های طبیعی محتوا را از بین نبرد و به جذابیت آن نیز بی‌افزاید. قابلیت تغییر دمای رنگ نور رینگ لایت، امکان تنظیم میزان نوردهی و همچنین عدم تولید گرما، از ویژگی‌های یک رینگ لایت با ویژگی‌های نوردهی خوب است.

·        کم مصرف بودن

گاهی ضبط و تولید محتوا با چالش‌های زیادی همراه خواهد بود که ممکن است باعث شود مدت زمان ضبط به درازا بکشد، به همین دلیل کم مصرف بودن رینگ لایت اهمیت بسیاری دارد. با اینکه معمولاً رینگ لایت‌ها کم مصرف هستند، با این حال اگر به مصرف انرژی رینگ لایت خود حساس هستید، می‌توانید رینگ لایتی را انتخاب کنید که چراغ‌های کمتری دارد.

·       کنترل از راه دور

تمام رینگ لایت‌های خوب بازار از قابلیت کنترل از راه دور برخوردار هستند و بهترین رینگ لایت بلاگری نیز قطعاً امکان کنترل از راه دور را دارد.

·       وزن مناسب

هیچ رینگ لایتی را نمی‌توان بهترین رینگ لایت بلاگری نامید مگر اینکه از وزنی مناسب برخوردار باشد تا در هنگام حمل و جابه‌جایی، فشار بیش از حد به کاربر وارد نشود.

·        پایه متحرک

امکان چرخش 360 درجه پایه رینگ لایت برای استفاده راحت تر کاربران و همچنین  قابلیت تنظیم زاویه نوردهی نیز از دیگر ویژگی بهترین رینگ لایت بلاگری است.

نکاتی که باید برای انتخاب رینگ لایت بلاگری بدانید

پس از پرداختن به ویژگی‌های بهترین رینگ لایت بلاگری و معرفی 5 رینگ برای بلاگرها، در آخر به نکاتی برای انتخاب رینگ لایت بلاگری می‌رسیم. این نکات به شرح زیر هستند:

  • سایز رینگ لایتی را انتخاب کنید که متناسب با کار شماست که هم در هزینه‌ها برای شما به صرفه باشد و هم در کیفیت کارتان موثر واقع شود.
  • قابلیت نصب سه پایه، هولدر و امکانات جانبی را داشته باشد.
  • قابلیت حمل و استحکام لازم را برای نوع کارتان داشته باشد.
  • هرچه رنج نوردهی رینگ لایت بیشتر باشد، دست شما در تنظیم نور محیط کارتان بازتر است.
  • هرچه شاخص رندر رنگ (CRI) به عدد 100 نزدیک‌تر باشد، رنگ‌های دقیق‌تری را در محتوای خود خواهید داشت.

کد تخفیف نورنگار

سخن پایانی

با وجود معیارهای مختلف و گسترده‌ای که برای خرید یک رینگ لایت وجود دارد، در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از برترین محصولاتی را معرفی کنیم که نام بهترین رینگ لایت بلاگری را با خود یدک می‌کشند. اگر تازه مشغول به فعالیت در فضای مجازی شده‌اید و یا ابتدای کار تولید محتوا هستید، بهتر است به جای ادیت‌های وقت‌گیر و هزینه‌های بالای خرید دوربین‌های گران‌قیمت، ابتدا بر روی خرید یک رینگ لایت سرمایه‌گذاری کنید. با این‌ کار در مدت زمان کوتاهی با تغییر بسیاری در محتواهای خود و همچنین جذب مخاطب روبه‌رو خواهید شد و با به‌صرفه‌ترین راه حلی که این روزها وجود دارد، یعنی خرید رینگ لایت، کیفیت محتواهایتان دگرگون خواهد شد.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

4 دیدگاه

  • sahel77 گفت:

    درود و مهر
    من سالن زیبای دارم رینگ لایت خوب میتونین برام معرفی کنن
    ممنون از سایت خوبتون

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      درود دوست عزیز نورنگاری
      میتونین به سایت نورنگار نگار مراجعه کنید
      و در صفحه زیر رینگ لایت خودتون رو برای خرید انتخاب کنید
      رینگ لایت آرایشی در خدمتم دوست عزیز 🌹 .

  • amin33 گفت:

    سلام و عرض ادب
    ممنونم از مطالب ارزنده و مفیدتون من مغازه دارم اطلاعاتم خیلی ضعیف بود استفاده کردم
    سپاس از سایت خوبتون

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      سلام دوست عزیز نورنگاری
      سپاس از حسن توجه شما با ارزوی موفقیت در کسب و کار شما
      سوالی بود در خدمتم دوست عزیز 🌹🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *