دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

رینگ لایت برای عکاسی پرتره چی بخرم؟

راهنمای انتخاب
رینگ لایت برای عکاسی پرتره چی بخرم؟

عکاسی پرتره، جزو پرطرفدارترین و پرکاربردترین سبک‌های عکاسی است که در بین همه رده‌های سنی محبوبیت دارد. برای داشتن عکس‌هایی باکیفیت و خاص، داشتن یک منبع نور مناسب، بسیار مهم است. خوشبختانه به کمک رینگ لایت‌ها، می‌توانید برای عکاسی پرتره با صرف هزینه کمتر یک نور استاندارد داشته باشید. سوال اصلی هم این است که بهترین رینگ برای لایت عکاسی پرتره چیست؟ در ادامه این مطلب از نورنگار با ما همراه باشید تا بهترین مدل‌های رینگ لایت عکاسی پرتره را به شما معرفی کنیم.

بهترین مارک رینگ لایت برای عکاسی پرتره

به دلیل وجود شرکت‌ها و برندهای مختلف عرضه‌کننده محصولات نورپردازی، مخصوصاً رینگ لایت که محبوب‌ترین این محصولات بین عموم مردم است، شناخت بهترین برند برای خرید این محصول بسیار اهمیت دارد. با آشنایی با این برندها، اگر به دنبال بهترین رینگ لایت برای عکاسی پرتره باشید، راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. برندهای متنوعی در بازار هستند که رینگ لایت‌های باکیفیتی برای عکاسی پرتره تولید می‌کنند. با این وجود در ادامه به چند مارک پرطرفدار رینگ لایت پرتره اشاره می‌کنیم.

رینگ لایت برای عکاسی پرتره
برای داشتن عکس‌های پرتره باکیفیت و خاص، داشتن یک منبع نور مناسب، بسیار مهم است. خوشبختانه به کمک رینگ لایت‌ها، می‌توانید برای عکاسی پرتره با صرف هزینه کمتر یک نور استاندارد داشته باشید.

برند هیرو (HERO)

برند ایرانی هیرو (HERO)، شرکت محبوب و معتبر بازار ایران است که با عرضه بهترین رینگ لایت‌های بازار در رقابت با شرکت‌های برتر دنیا است. این شرکت با عرضه رینگ لایت در ابعاد متنوع و متناسب با نیاز هر سلیقه‌ای، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. اگر به دنبال بهترین نوع رینگ لایت برای عکاسی پرتره هستید، قطعاً یکی از پیشنهادهای ما به شما محصولات شرکت هیرو است.

اکثر محصولات عرضه شده توسط این شرکت به سیستم کنترل از راه دور مجهز هستند که به شما امکان تنظیم رینگ لایت و ویژگی‌های نورپردازی آن را از فاصله دور می‌دهند. قابلیت تنظیم دمای رنگ و تنوع رنگ نور در رینگ لایت‌های این شرکت، کار شما را در ایجاد افکت‌های متنوع برای عکاسی آسان می‌کند. همچنین این شرکت در یک پکیج کامل با ارائه سه‌پایه، هولدر گوشی و آینه در بیشتر محصولات خود، خیال شما را از بابت تهیه ابزار مورد نیاز راحت می‌کند.

برند ایدوبلو (Yidoblo)

برند چینی ایدوبلو (Yidoblo) نیز یکی از برندهای باکیفیت عرضه‌کننده محصولات نورپردازی، مخصوصاً رینگ لایت در ایران است. این شرکت با عرضه رینگ لایت‌هایی که در آن‌ها از لامپ‌های LED استفاده شده‌است، نور محبوب عکاسان را با رینگ لایت‌های خود فراهم می‌کند و با محصولات متنوع به راحتی پاسخگوی شما برای خرید بهترین رینگ لایت برای عکاسی پرتره است.

محصولات این شرکت در اندازه‌های متنوع و استاندارد و مجهز به ریموت کنترل برای انجام تنظیمات رینگ لایت از راه دور، در بازار ایران و همچنین فروشگاه نورنگار موجود هستند. به تعداد زیادی از محصولات این شرکت می‌توان لقب بهترین رینگ لایت عکاسی پرتره را داد چون با وجود قابلیت‌هایی مانند تنظیم رنگ نور، تنظیم دمای نور و همچنین چرخش رینگ لایت در زوایای مختلف، همه مزیت‌هایی را که از یک رینگ لایت انتظار می‌رود به شما عرضه خواهند کرد.

برند جی‌ماری (JMARY)

شرکت جی‌ماری از برندهای باکیفیت محصولات مربوط به عکاسی است که در بین کاربران نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. با اینکه بیشتر افراد این شرکت را با سه‌‌پایه‌های دوربین می‌شناسند اما رینگ لایت‌های این شرکت نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. در این رینگ لایت‌ها از تکنولوژی و قابلیت‌های به‌روزی استفاده شده که رضایت مخاطب را جلب خواهد کرد.

بهترین مدل‌های رینگ لایت عکاسی پرتره

در این قسمت به معرفی بهترین رینگ لایت پرتره و بهترین مدل‌هایی که برای عکاسی پرتره مناسب هستند می‌پردازیم. به دلیل وجود محصولات بسیار زیاد، انتخاب از بین آن‌ها راحت نیست، اما برای آن دسته از عزیزانی که از ما سوال پرسیدند رینگ لایت برای عکاسی پرتره چی بخرم؟ ما چند محصول بسیار خوب و پرکاربرد با قابلیت‌های متنوع را معرفی خواهیم کرد که مطمئناً پس از استفاده، رضایت کامل را خواهید داشت.

رینگ لایت YQ-320A؛ کارآمد و مطمئن

یکی از بهترین رینگ لایت‌های بازار و مناسب عکاسی پرتره، همین رینگ لایت YQ-320A است. نور این رینگ لایت که زاویه 120 درجه را پوشش می‌دهد برای عکاسی حرفه‌ای پرتره کاملاً مناسب است. توان مصرفی این رینگ لایت 30 وات است و با دمای رنگ نور متغیر بین 3000 تا 6500 کلوین، امکان تنظیم دمای رنگ نوری مختلفی را به شما می‌دهد.

این رینگ لایت مجهز به قابلیت کنترل از راه دور و ریموت کنترل است که به شما امکان تنظیم کردن نور و ویژگی‌های نورپردازی رینگ لایت را در فاصله‌های دور نیز می‌دهد. این رینگ لایت قابل نصب روی سه‌پایه بوده و همچنین با تنظیم دمای نور از سفید به زرد، امکان ایجاد افکت‌های آفتابی یا مهتابی را برای شما ممکن می‌سازد. این رینگ لایت 30 سانتی‌متری که یک رینگ لایت کوچک و جمع و جور برای جابه‌جایی آسان است، بهترین رینگ لایت عکاسی پرتره در این سایز است.

بهترین‌رینگ لایت مناسب عکاسی پرتره
یکی از بهترین رینگ لایت‌های بازار و مناسب عکاسی پرتره، رینگ لایت YQ-320A است.

رینگ لایت هیرو مدل KY-BK 416؛ یک رینگ لایت سه کاره

رینگ لایت هیرو مدل KY-BK 416، یک رینگ لایت با قطر 45 سانتی‌متری و توان 65 وات است. این رینگ لایت نه تنها برای عکاسی پرتره، بلکه برای ضبط محتواهای تبلیغاتی و همچنین فعالیت‌های مدلینگ بسیار کاربردی است و با امکان قرار گرفتن بر روی سه پایه، خیال شما را از بابت یک نورپردازی عالی برای عکاسی پرتره، راحت می‌کند.

این رینگ لایت بهترین نوع آن از برند هیرو است که با تنظیمات نور مناسب و قابلیت‌های متنوع، دست شما را در نورپردازی با نور گرم و سرد باز می‌گذارد. محتویات داخل جعبه این رینگ لایت شامل آداپتور، پایه نگهدارنده، هولدر موبایل و ریموت کنترل از راه دور است که به شما امکان تنظیم رینگ لایت در فواصل دور را نیز می‌دهد. قابلیت نصب گوشی و آینه نیز از دیگر ویژگی‌های این رینگ لایت عالی است.

رینگ لایت عکاسی پرتره
رینگ لایت هیرو مدل KY-BK 416 شامل آداپتور، پایه نگهدارنده، هولدر موبایل و ریموت کنترل از راه دور است که علاوه بر عکاسی پرتره برای ضبط محتواهای آموزشی بسیار کاربردی است.

رینگ لایت MJ30 RGB؛ هفت رنگ رنگین‌کمان در کنترل شما

این محصول یکی از خاص‌ترین و جالب‌ترین رینگ لایت‌هایی است که در بازار وجود دارد. رینگ لایت MJ30 RGB، یک رینگ لایت متفاوت با قابلیت تنظیم در رنگ‌های متنوع است که جزو لیست بهترین رینگ لایت برای عکاسی پرتره قرار می‌گیرد.

این رینگ لایت با قطر 26 سانتی‌متر و قابلیت تنظیم در دمای رنگ‌ نور آفتابی و مهتابی و همچنین قابل تنظیم با 7 رنگ RGB، نه تنها مناسب عکاسی پرتره، بلکه مناسب تولید محتوا، ضبط تبلیغات و کلیپ‌های ترند و همچنین محتواهای مدلینگ است. یکی از مهمترین قابلیت‌های این رینگ لایت تنظیم حالت نورپردازی آن در سه حالت تک رنگ، چشمک زن و گردش هفت رنگ آن است؛ به این صورت که این هفت رنگ دایره‌وار روی رینگ لایت به نمایش در می‌آیند.

این رینگ لایت دارای 15 حالت ترکیبی نور، توان خروجی 20 وات، امکان نصب بر روی سه‌پایه، قابلیت چرخش 360 درجه و هولدر گوشی است. مطمئناً برای کسانی که علاقمند به عکاسی پرتره با افکت‌های نوری متنوع هستند و به دنبال بهترین رینگ لایت عکاسی پرتره می‌گردند، MJ30 RGB، یک انتخاب خاص و قابل اتکا است.

بهترین‌رینگ لایت عکاسی پرتره
یکی دیگر از انواع بهترین رینگ لایت برای عکاسی پرتره ، MJ30 RGB است.

رینگ لایت جی‌ماری مدل FM12R؛ همراهی قابل اتکا

رینگ لایت جی‌ماری مدل FM12R یک رینگ لایت با قطر 30 سانتی‌متر است که با توان 24 وات، مناسب عکاسی پرتره و همچنین سلفی است. این رینگ لایت با قابلیت تنظیم دمای رنگ نور بین سرد و گرم، ریموت برای کنترل از راه دور، آداپتور برق و هولدر موبایل، یک همراه جمع و جور و قابل اتکا برای شما است. این رینگ لایت با امکان نصب روی سه‌پایه و زاویه نوردهی 180 درجه‌ای کار شما را برای تنظیم نور مناسب بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

ویژگی بهترین رینگ لایت مناسب عکاسی پرتره

بسته به اینکه چه نوع افکتی روی مدل خود می‌خواهید داشته باشید، ابزار نورپردازی نیز متفاوت خواهد بود. در رابطه با رینگ لایت نیز این ویژگی‌ها باید به نوعی باشد که بتواند نیازهای عکاسی را به شکلی برطرف کند که بهترین نتیجه مورد انتظار را به شما بدهد.

 با این حال بسیاری این سوال را می‌پرسند که رینگ لایت برای عکاسی پرتره چی بخرم؟ ولی همچنان نمی‌دانند که ویژگی‌های بهترین رینگ لایت عکاسی پرتره چیست؟ در ادامه با پرداختن به ویژگی‌های این محصول، شما را برای خریدی مطمئن‌تر راهنمایی می‌کنیم.

نوردهی مناسب محصول

مهمترین ویژگی هر ابزار نورپردازی، نوردهی مناسب آن است و این مسئله برای رینگ لایت نیز به طور صددرصدی صدق می‌کند. اگر شما به دنبال بهترین رینگ لایت برای عکاسی پرتره هستید، حتماً باید نوردهی و میزان نوری که برای عکاسی خود در نظر دارید را در اولویت قرار دهید.

امکان تغییر دمای رنگ نور بین رنگ‌های آفتابی، مهتابی یا ترکیبی، نوع لامپی که در رینگ لایت به کار رفته، کمترین و بیشترین حالت نوردهی رینگ لایت و امکان تنظیمات نوردهی مختلف از ویژگی‌های یک رینگ لایت مناسب عکاسی پرتره است. همچنین اگر علاقه‌مند به داشتن افکت‌های رنگی مختلف با استفاده از رینگ لایت هستید، انتخاب یک رینگ لایت با قابلیت تنظیم رنگ‌های RGB متنوع می‌تواند برطرف‌کننده نیاز شما باشد.

کم‌مصرف بودن رینگ لایت

یکی از ویژگی‌هایی که یک رینگ لایت ایده‌آل باید داشته باشد، کم‌مصرف بودن آن است. مصرف بهینه برق رینگ لایت هم در صرف هزینه‌ها و هم در جلوگیری از اتلاف انرژی موثر است و به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان طولانی‌تری بتوانید از این منبع نور، بدون استرس استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که یک رینگ لایت ایده‌آل باید داشته باشد، کم‌مصرف بودن آن است.

قابلیت کنترل از راه دور

یکی از ویژگی‌هایی که امروزه افراد در بیشتر محصولات تکنولوژی به دنبال آن هستند، قابلیت کنترل از راه دور است. این نکته درباره بهترین رینگ لایت عکاسی پرتره نیز صدق می‌کند. اینکه رینگ لایت دارای ریموت کنترل برای تنظیم و تغییر ویژگی‌های نوردهی باشد، کاربران را قادر می‌سازد که در موقعیت‌های مختلف بدون نزدیک شدن به رینگ لایت، نور مدنظر خود را تنظیم و حالت‌های مختلف آن را فعال کنند.

داشتن پورت USB

رینگ لایتی که دارای درگاه پورت USB برای اتصال رینگ لایت به پاوربانک است، به شما این امکان را می‌دهد که در موقعیت‌های مختلف بتوانید بدون دردسر از آن استفاده کنید. قطعاً بهترین رینگ لایت عکاسی پرتره با داشتن پورت USB یک مزیت اضافه را برای شما فراهم خواهد کرد.

کد تخفیف نورنگار

سخن پایانی

برای بالا بردن دقت و جلوه‌های خاص عکس‌های پرتره، نیاز اساسی هر عکاس استفاده از ابزار نورپردازی مناسب است. استفاده از رینگ لایت نیز که امروزه در زمینه‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از بهترین راه حل‌ها برای داشتن نوری ایده‌آل است. با خرید بهترین رینگ لایت عکاسی پرتره متناسب با بودجه اقتصادی خود از فروشگاه نورنگار، عکس‌های پرتره خود را به شکل چشم‌نوازی متحول کنید.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *