چاپ عکس و شاسی

در چند سال اخیر شاسی های عکس، باتوجه با سادگی و مقرون به صرفه بودن رقیب جدی قاب عکس ها شدن، شما می توانید در سایز ها و مدل های مختلف یکی از شاسی ها مورد نظر خود را انتخاب کنید. ***(لطفا درصورت آپلود نشدن فایل عکس از طریق تلگرام باشماره 09100443770ارسال بفرمایید)****

جستجوی پیشرفته
product title

چاپ عکس

شروع از 10,000
product title

چاپ عکس و شاسی

شروع از 36,850

چاپ عکس روی شاسی

با توجه به این که شاسی عکس علاوه بر زیبایی، بسیار مقرون به صرفه است، اخیراً، مورد توجه و استقبال افراد فراوانی قرار گرفته است.

 

شاسی عکس چیست؟

شیوه چاپ عکس بر روی شاسی به این صورت است ک عکس را به صورت مات یا براق، بر تخته هایی با جنس چوب ام دی اف مرغوب و بادوام می چسبانند.

 

پشت این تخته ها که به شاسی معروف است، شیار هایی قرار دارد که سبب می شود، آن ها به راحتی بر دیوار نصب شود.

ضخامت این شاسی ها با توجه به اندازه عکس و موارد دیگر متفاوت است؛ اما بهترین و پر مصرف ترین ضخامت، 8 میلی متر است که مورد استفاده مجموعه نورنگار قرار می گیرد.

اتفاق خوب این است که عکس های چاپ شده در نورنگار قابل شست و شو هستند و اگر بر آن ها گرد و غبار قرار گیرد، به راحتی با یک دستمال نم دار تمیز می شود.

چاپ این عکس ها و چسباندن آن بر شاسی، ابعاد متفاوتی دارد، شما می توانید بر اساس سلیقه خود و البته کیفیت عکسی که می خواهید چاپ کنید، سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

طراحی عکس ها با توجه به نوع دکوراسیون محل قرار گیری شاسی، متفاوت خواهد بود و می تواند به صورت چند تکه و با تم و طرح های متنوعی باشد که توسط تیم نورنگار برای شما آماده خواهد شد.

 

انواع شاسی های نورنگار

شاسی عکس ساده: ابعاد این نوع از شاسی به صورت 10*15 الی 100*70 است.

شاسی عکس پایه دار: این نوع از شاسی که مناسب برای قرار گیری بر روی میز است، حداکثر با سایز 30*40 ساخته می شود.

شاسی های چند تیکه: این نوع شاسی ها که عموماً 2 تا 6 تیکه، بسته به اندازه و قاب بندی عکس، هستند، می توانند یک ایده بسیار زیبا برای دکوراسیون منزل باشند.

شاسی عکس کلاژ: از میان طرح های بی شماری که در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید یکی را انتخاب کنید سپس با توجه به نوع طرح منتخب، تعداد عکس مورد نظرتان را برای ما ارسال می کنید تا مطابق با سلیقه شما طراحی و چاپ شود.

شاسی های طرح دار: این نوع از شاسی ها مناسبتی هستند، مثلا برای مناسبت های عاشقانه مثل روز ولنتاین، شب یلدا، نوروز و غیره می توانید طرحی انتخاب کرده و سپس به ما سفارش دهید.

 

جزئیات محصول

·                   اگر اندازه کوچک را بر گزیده اید باید بدانید که شاسی ها در ابعاد کوچک شامل سایزهای (۱۵*۱۰ ، ۱۸*۱۳ ، ۲۱*۱۶، ۲۵*۲۰ ، ۳۰*۲۰ و ....) می باشد.

·                   شاسی ها در ابعاد بزرگ شامل سایزهای (40*3۰ ، 6۰*4۰ ،7۰*5۰ ،60*90 و ....) می باشد.

·                   چاپ روی شاسی به شکل های مربع یا مستطیل انجام می شود.

·                   امکان چاپ به دو صورت مات و براق وجود دارد.

·                   برای داشتن شاسی با کیفیت چاپ بالا، لازم است عکس هایی با کیفیت بارگذاری نمایید.

·                   در عکس های ارسالی حدود ۵ میلیمتر حاشیه برای برش عکس و ۸ میلیمتر فاصله از حاشیه برای جزئیات مهم آن در نظر بگیرید.

·                   انتخاب نوع طراحی شاسی ها نقش مهمی در عوامل زیباشناختی انواع سبک دکوراسیون منزل، محیط های کار، سالن های زیبایی و ... دارند.

·                   برای افزایش ماندگاری و استحکام شاسی ها، در قسمت کناره‌ تخته شاسی، از نوار پی وی سی استفاده شده است.