راهنمای ثبت سفارش | تحویل 3 روزه

چاپ کارت تبریک تولد

چاپ کارت تبریک تولد در سایز ۲۰*۳۰ چاپ می شود واز وسط خط تا خورده، بنابراین قابلیت چاپ عکس و متن دلخواه در ۴ سمت این کارت تبریک وجود دارد. ***(لطفا درصورت آپلود نشدن فایل عکس از طریق تلگرام باشماره 09013075030ارسال بفرمایید)****

همین حالا سفارش دهید

هزینه تا این لحظه 42,900 تومان

افزودن به سبد خرید


کارت تبریک تولد

کارت تبریک تولد، یک کارت پستال دو رو است که با عکس های دلخواه شما چاپ می شود. این کارت منحصر به فرد، می تواند یک هدیه و سورپرایز جالب برای تبریک تولد باشد. هدیه ای ماندگار که مورد پسند خانم ها و آقایان در تمام سنین است.

 

ویژگی های چاپ کارت تبریک تولد

 

تمامی مراحل آماده سازی و چاپ این کارت تبریک با بهترین کیفیت انجام می شود. تصاویر چاپ شده در دو طرف آن، با استفاده از به مدرن ترین دستگاه چاپ، به صورت شفاف و باکیفیت می باشد. می توانید علاوه بر چاپ عکس از درج پیام تبریک روی این کارت نیز استفاده کنید.

کارت تبریک تولد در  سایز ۲۰*۳۰ با یک تا در بخش میانی عرضه می شود. بنابراین قابلیت چاپ عکس و متن در ۴ سمت این کارت تبریک وجود دارد.

 

مزیت چاپ سفارشی کارت تبریک

 

این کارت زیبا، بهترین کارت تبریک برای دوستان و عزیزان شما خواهد بود. یک هدیه ارزشمند و ماندگار که تمام مراحل تولید آن، توسط "چاپ نور نگار" انجام می شود؛ بنابراین قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. علاوه براین طراحی کارت تبریک به صورت رایگان توسط واحد طراحی این مجموعه انجام می شود و هزینه ای بابت طراحی دریافت نمی شود.

نظر شما درباره چاپ کارت تبریک تولد چیست؟ برای ارسال نظر وارد شوید