دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

17 نرم‌افزار حرفه‌ای برای ادیت عکس روی کامپیوتر

تکنیک و ترفند چاپ
17 نرم‌افزار حرفه‌ای برای ادیت عکس روی کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوتر به شما کمک می‌کنند توجه همه را به عکس‌های خودتان جلب کنید، سوژه‌های کلیدی را برجسته کنید و یک عکس متوسط را به یک عکس فوق‌العاده تبدیل کنید. اما سوال خیلی از عکاس‌ها این است که چطور بهترین نرم ‌افزار ادیت عکس برای کامپیوتر را انتخاب کنند تا با مهارت‌های آن‌ها همگام باشد؟

گزینه‌های متفاوت بیشماری وجود دارد که شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. برای مثال می‌توان به نرم‌افزارهای معروفی مثل فتوشاپ و لایتروم تا گزینه‌های کمتر شناخته شده‌ای مثل کانوا اشاره کرد.

 

اموزش فتوشاپ

جلسه اول این دوره بی‌نظیر را رایگان تماشا کنید

 

به همین خاطر ما قصد داریم در مقاله امروز به این سوال پاسخ دهیم:

«بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوتر چه نرم‌افزارهایی هستند.»

 

چرا باید عکس‌های خودتان را ادیت کنید؟

ادیت عکس علاوه بر اینکه  زیبایی آن را به نمایش می‌گذارد باعث کاهش حجم تصویر نیز می‌شود. فایل‌های تصویری کوچک‌تر نیز باعث افزایش سرعت سایت شما و بهبود جایگاه آن در موتورهای جستجو می‌شود.

استفاده از یک روش سریع و ساده برای ادیت تصاویر می‌تواند به شما کمک کند عکس‌های خودتان را خیلی سریع ادیت کنید و کیفیت آن‌ها را افزایش دهید.

با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوتر را با هم بررسی کنیم:

 

 

1) ادوبی لایتروم Adobe Lightroom

 

 

هنگامی که درباره نرم افزارهای ادیت عکس صحبت می شود نمی توانیم نرم افزار ادوبی لایتروم را نادیده بگیریم. در واقع نرم افزارهای ویرایش تصاویر شرکت ادوبی به عنوان استاندارد طلایی نرم افزارهای ویرایشی شناخته می شوند.  در صورتی که به نظر شما فتوشاپ خیلی پیچیده و وقت‌گیر است مطمئنا عاشق تسادگی و راحتی کاربرد لایتروم خواهید شد. لایتروم به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های خودتان را با استفاده از یک رابط کاربری کاملا ساده با قابلیت‌های متعددی مثل

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترتشخیص چهره برای مرتب‌سازی عکس

اصلاح براساس لنز و دوربین

تنظیم براش و گرادیانت

ابزارهای تثبیت و تار کردن تصویر

فیلترهای حرفه ای و از پیش آماده

اسلایدرهای قابل برنامه ریزی

پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف

و  قابلیت های بسیار دیگر ادیت کنید.

در صورتی که لایتروم را برای ادیت عکس‌های خودتان انتخاب کنید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف آن را با وبسایت خودتان همگام کنید تا به راحتی تصاویر موجود در گالری لایتروم را به وبسایت خودتان انتقال دهید.

توانایی لایتروم منحصر به ابزارهای ویرایشی نیست و از نرم افزار لایتروم می توانید برای سازماندهی عکس های خود استفاده کنید. این قابلیت شما را از خرید نرم افزار مستقل سازماندهی تصاویر بی نیاز می کند. با استفاده از مجموعه تنظیمات از پیش آماده یا Presets می توانید مطابق سلیقه و نیاز خود براحتی و با چند کلیک ساده ادیتی دلخواه حتی بر روی گروهی از تصاویر اعمال کنید. بدیهی است که هدف تولیدکنندگان نرم افزار لایتروم ایجاد محیطی ساده اما با کاربردی حرفه ای برای عکاسان در سطوح کاربردی مختلف بوده و در این امر کاملاً موفق بوده اند.

 

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

2) Skylum Luminar

Luminar به سرعت به یکی از محبوب‌ترین نرم ‌افزارهای ادیت برای عکاس‌های حرفه‌ای در سراسر دنیا تبدیل شد. Luminar یک نرم‌افزار ادیت عکس همه کاره است که می‌توانید از آن به صورت کاملا اختصاصی استفاده کنید و یا آن را به عنوان یک پلاگین به نرم‌افزارهایی مثل لایتروم، فتوشاپ یا حتی Apple Photos اضافه کنید. نکته جالب اینست که نرم افزار Luminar از همان میانبرهای صفحه کلید مشابه لایتروم استفاده می کند بنابراین اگر از قبل با نرم افزار لایتروم کار کرده باشید براحتی می توانید با Luminar نیز کار کنید. همانند لایتروم می توانید از Luminar هم به عنوان نرم افزار ادیت و هم به عنوان نرم افزار سازماندهی تصاویر استفاده کنید. ابزارهای ویرایشی Luminar بیشتر از لایتروم اما کمتر از فتوشاپ هستند. این امر می تواند هم یک امتیاز و هم یک ایراد باشد. ابزارهای بیشتر توانایی ادیت را افزایش می دهند اما در عین حال یافتن ابزار مناسب از بین تعداد زیادی ابزار وقت زیادی را از شما می گیرد.

بخش بزرگی از محبوبیت این نرم افزار به دلیل اسلایدر هوش مصنوعی (AI Slider) آن است که به صورت خودکار و خیلی سریع عکس شما را از لحاظ روشنایی، وضوح، تنالیته رنگ و دیگر موارد اصلاح می‌کند. به صورت کلی Luminar یک نرم افزار حرفه‌ای ادیت است که به عنوان رقیب محصولات ادوبی شناخته می‌شود.

 

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

برخی قابلیت‌های Luminar عبارتند از:

اسلایدر هوش مصنوعی

فیلترهای اختصاصی مثل فیلتر اشعه خورشید (که با استفاده از آن می‌توانید اشعه خورشید را به صورت طبیعی به تصویر اضافه کنید) و فیلتر اورتون Orton(برای تار کردن بخش‌هایی از تصویر و افزایش تمرکز روی بخش‌های دیگر)

لایه‌های تنظیم

لایه‌های تصویر

تنظیمات از پیش آماده اختصاصی برای پهپادهای DJI

تنظیمات از پیش آماده یا Luminar Looks ( مشابه Presets در لایت روم) بصورت بسیار گسترده و رایگان در فضای وب موجود هستند. این تنظیمات که اغلب توسط عکاسان حرفه ای اماده شده اند فرایند ادیت را برای کاربردهای مختلف سرعت می بخشند. در آخرین نسخه این نرم افزار(نسخه 4) امکانات جدیدی مثل تغییر هوشمند آسمان یا AI Sky Replacement قرار داده شده که در نوع خود بی نظیر است.

 

 

3) ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop

 

نوشتن یک مقاله در مورد بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوتر و اشاره نکردن به فتوشاپ کار خیلی سختی است. فتوشاپ برای هنرمندان، تصویرسازها و طراحان سراسر دنیا اولین گزینه موجود است.

ابزارهای لایه بندی، ماسک کردن تصویر و روتوش فتوشاپ هنوز هم پس از گذشت سال‌ها بهترین ابزارهای موجود در بازار هستند. اما احتمالا این نرم‌افزار برای اصلاح پایه‌ای عکس گزینه خیلی خوبی نیست و بهترین گزینه همان لایتروم است. فتوشاپ بیشتر برای کسانی طراحی شده است که به تمامی قابلیت‌های پیشرفته آن نیاز دارند. بطور صادقانه، کار کردن با فتوشاپ آسان نیست و مانند هر چیز ارزشمند دیگر، یادگیری آن مستلزم صبر و تلاش زیاد است. یکی از دلایل محبوبیت نرم افزار فتوشاپ در بین کاربران حرفه ای و آماتور، ابزارهای ویرایشی بسیار زیاد آن است. همچنین یکی از ویژگی های دوست داشتنی فتوشاپ قابلیت ایجاد فضای کاری دلخواه بر اساس روش ویرایشی شماست. با این قابلیت می توانید ابزارهایی را که نیاز ندارید از فضای کاری خود خارج کنید تا روند ویرایشی شما بهتر انجام شود. از نرم افزار فتوشاپ علاوه بر ویرایش و ادیت عکس می توانید برای خلق تصاویر گرافیکی و تصویرسازی نیز استفاده کنید. حتی می توانید به کمک ابزار TimeLine به ایجاد انیمیشن های GIF بپردازید و این ها قسمت اندکی از این نرم افزار توانا و البته پیچیده هستند.

 

 

برخی قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

قابلیت‌های روتوش پیشرفته

فیلترها و براش‌های گسترده

ادیت چندلایه

قابلیت طراحی سه بعدی

ابزارهای ادیت حرفه‌ای

ویرایش پیشرفته رنگ

 

[relatedpost post=”375246″]

 

4) Capture One

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

 

این ابزار توسط کمپانی Phase One برای ادیت عکس‌های Raw طراحی شده است. این نرم‌افزار تقریبا شبیه به دیگر برنامه‌های این لیست است اما چند تفاوت خیلی مهم با آن‌ها دارد. امکان تغییر میانبرها، کار با لایه های خلاقانه و متعدد، امکان وارد نمودن تصویر به محیط نرم افزار بصورت مستقیم از دوربین و چس از عکسبرداری و قابلیت های دیگر از ویزگی های این نرم افزار می باشند. هم اکنون می توانید نرم افزار Capture One را برای برندهای خاص مثل نیکون، فوجی و سونی تهیه کنید.

در صورتی که نرم افزار Capture One را برای ادیت عکس‌های خودتان انتخاب کنید، قابلیت‌ها و توانایی‌های زیر را در اختیار خواهید داشت:

امکان شخصی‌سازی رابط کاربری: شما می‌توانید ظاهر برنامه را طبق سلیقه خودتان تغییر دهید و حتی کلیدهای میانبر را هم تغییر دهید

لایه‌ها: خیلی از نرم‌افزارهای ادیت عکس امکان استفاده از لایه‌ها را به شما نمی‌دهند و سرعت خیلی از نرم‌افزارهای دیگر هم در صورتی که لایه‌های زیادی داشته باشید کاهش می‌یابد. Capture One اینگونه نیست و هر تنظیماتی را بخواهید می‌توانید روی لایه‌ها اعمال کنید.

اصلاح رنگ پیشرفته: با استفاده از اسلایدر شما انعطاف خیلی بیشتری برای اصلاح رنگ‌ها دارید

یادداشت گذاری: می‌توانید برای خودتان و یا به منظور افزایش سرعت کار گروهی از این قابلیت استفاده کنید.

سرعت: هنگامی که عکس‌های Raw خیلی سنگین با حجم بیشتر از 20 مگاپیکسل را ادیت می‌کنید عملکرد Capture One خیلی بهتر از نرم‌افزارهای دیگر است.

[relatedpost post=”87280″]

5) ON1 Photo Raw

ON1 Photo Raw یک نرم افزار ادیت عکس کامل است که شما می‌توانید به صورت آزمایشی و رایگان از آن استفاده کنید.

علاوه بر اینکه دانلود و نصب این نرم‌افزار خیلی راحت است بلکه بسیاری تنظیمات از پیش آماده، فیلتر و راهکار دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بهبود تصاویر خودتان استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید از این نرم‌افزار روی هر سیستم عاملی استفاده کنید.

این نرم‌افزار یک افزونه هم دارد که می‌توانید آن را روی لایتروم، فتوشاپ یا Aperture نصب کنید.

 

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

فیلترهای قابل قرارگیری روی هم

تنظیمات از پیش آماده

بافت و قاب

پیش‌نمایش و مشاهده زنده

قابلیت دانلود روی دستگاه‌های مختلف

امکان اعمال افکت‌های انتخابی

 

6) Corel Paintshop Pro

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

Corel Paintshop Pro یکی از ساده‌ترین و بهترین نرم افزارهای ادیت برای کامپیوتر است. این نرم‌افزار برای کسانی طراحی شده است که به دنبال یک روش موثر و در عین حال سریع برای بهبود کیفیت تصاویر خودشان هستند. با وجود اینکه ممکن است این نرم‌افزار در نگاه اول پیشرفته‌ترین نرم افزار ادیت عکس موجود در بازار نباشد اما تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش تصاویر شما را با هزینه ای مناسب در اختیار شما می گذارد.

قابلیت‌های فعلی این نرم‌افزار عبارتند از:

پردازش فایل RAW

ادیت عکس 360 درجه

رابط کاربری فوق‌العاده

الگوهای طراحی گرافیک

ابزارهای ادیت عکس مثل Blur و Fix

 

[relatedpost post=”373483″]

 

7) ACDSee Photo Studio Ultimate

این نرم‌افزار یکی از گزینه‌های جدیدتر بازار است که تا چند وقت اخیر خیلی مدنظر کاربران حرفه‌ای قرار نگرفته بود. این نرم‌افزار یک گزینه همه کاره است که می‌تواند تمامی تجهیزات موردنیاز را با یک رابط کاربری ساده در اختیار شما قرار دهد.

 

 

این نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای دیگر قابلیت‌هایی دارد که اشاره به آن‌ها خالی از لطف نیست:

بدون نیاز به وارد کردن عکس: می‌توانید بدون نیاز به Import عکس، تصاویر خودتان را به صورت مستقیم ادیت کنید

تشخیص چهره: همانطور که از اسم آن مشخص است این قابلیت یک روش خیلی خوب برای مرتب کردن و سازماندهی تصاویر است.

8) Gimp

Gimp یک نرم‌افزار ادیت عکس حرفه‌ای و رایگان است که دانلود و نصب آن خیلی ساده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی دارد که به شما در روتوش عکس‌ها، انجام ترکیب‌بندی و بهبود عکس کمک می‌کند. همچنین این نرم‌افزار یک بخش مدیریت فایل داخلی هم دارد.

علاوه بر این، Gimp به خوبی روی ویندوز، Mac، و لینوکس کار می‌کند و می‌توانید تصاویر خود را با فرمت‌های مختلف به سادگی توسط این نرم‌افزار ادیت کنید.

به خاطر اینکه این نرم‌افزار قابلیت‌های زیادی که مرتبط با کادربندی و روتوش تصویر هستند را شامل می‌شود خیلی از عکاس‌ها از آن به عنوان یک جایگزین مناسب برای فتوشاپ و لایتروم برای عکاس‌‌های تازه کار نام می‌برند.

برخی از قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

امکان اصلاح مواردی مثل تاریکی گوشه های تصویر و…

مدیریت فایل و حالت‌های بهینه‌سازی

روتوش دیجیتال

ابزارهای Clone و اصلاح

پشتیبانی از پلاگین‌های مختلف

[relatedpost post=”114303″]

9) Canva

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

کانوا یک ابزار طراحی ساده با قابلیت‌های زیاد است. این نرم‌افزار در واقع یک اپ فریمیوم (Freemium) است که چندین ابزار و محصول ادیت مختلف دارد.

برخلاف ابزارهای ادیت دیگر شما می‌توانید این نرم‌افزار را روی گوشی موبایل خودتان نصب کنید و بلافاصله تصاویر را ادیت کنید. فروشگاه کانوا هزاران قالب، عکس، کارت و آیکون مختلف دارد که کار شما را برای ساختن محتوای بصری برای سایت و وبلاگ آسان می‌کند.

این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که عناصر مختلف تصویر را فقط کشیدن و رها کردن ساده ادیت کنید و به آن فونت یا قالب اضافه کنید.

قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

بیش از 8 هزار قالب مختلف

امکان استفاده از ابزارهایی مثل Blur و Vignette

کراپ و صاف کردن تصویر

ابزار شفافیت تصویر

جدول‌های طراحی و فریم عکس

استیکر

امکان افزودن بافت

بهبود دهنده‌ی تصویر

10) PicMonkey

PicMonkey یک پکیج طراحی گرافیک کامل است که به شما امکان ادیت تصاویر، ساخت کلاژ، روتوش، کراپ و… را می‌دهد. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند مهارت‌های طراحی خودتان را گسترش دهید و از خلاقیت خودتان برای ادیت تصاویر استفاده کنید. توانایی اصلی این نرم افزار در اضافه نمودن عناصر گرافیکی به تصاویر است.

 

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

فیلترهای پایه

افکت‌های کلاژ

قالب‌های پیشفرض

طراحی بوم خالی

سایزبندی خودکار برای شبکه‌های اجتماعی

همچنین می‌توانید کارت‌ها، تصاویر و بوم‌های خودتان را با استفاده از PicMonkey به صورت مستقیم چاپ کنید.

11) Pixlr Editor

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

با اینکه می‌توانید از نسخه دسکتاپ و موبایل این نرم‌افزار هم در صورت نیاز استفاده کنید اما Pixlr Editor یکی از بهترین ابزارهای ادیت عکس آنلاین است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورتی هم که به قابلیت‌های خیلی بیشتر نیاز داشته باشید می‌توانید از نسخه‌ی ارتقاء یافته Pixlr X استفاده کنید.

Pixlr هم مثل فتوشاپ به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را به بوم خالی اضافه کنید، افکت‌های منحصر به فرد ایجاد کنید و بلافاصله آن‌ها را به تصاویر اضافه کنید.

قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

بیش از 2 میلیون افکت رایگان

امکان استفاده از فیلتر و Overlay

نرم‌افزار ادیت خلاقانه

نرم‌افزار موبایل و دسکتاپ و رابط کاربری آنلاین

امکان انتخاب ورژن‌های مختلف

12) Snappa

Snappa یک نرم‌افزار طراحی و گرافیک آنلاین است و برای عکاس‌هایی مناسب است که به دنبال قابلیت‌های بیشتری می‌گردند.

ممکن است نیاز داشته باشید تصاویر خودتان را به بنرهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل کنید و یا از آن‌ها در بلاگ خودتان استفاده کنید. Snappa به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از تکنیک‌ها و افکت‌های مختلف تصاویر خودتان را ادیت کنید. نکته‌ی مثبت این است که برای شروع به کار نیازی به دانلود ندارید.

 

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

برخی قابلیت‌ها عبارتند از:

امکان ادیت با استفاده از کشیدن و رها کردن ( Drag & Drop)

قالب‌های ابعاد تصویر

تصاویر Stock موجود در نرم افزار

امکان اضافه کردن متن و گرافیک در چند لحظه

اشتراک تصاویر در شبکه‌های اجتماعی

13) PortraitPro

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

PortraitPro یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای ویندوز است که هدف تخصصی آن تصاویر پرتره است.

این نرم‌افزار تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش تنالیته رنگ پوست، حذف لکه‌ها و چروک‌های پوست، افزودن میکاپ و… را دارد. همچنین این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که گونه‌های افتاده را هم اصلاح کنید

برخی قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترقابلیت لایه گذاری پیشرفته

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترنرم کردن پوست

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترحذف چین و چروک

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترابزارهای میکاپ

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترادیت عکس با استفاده از اسلایدر

14) Fotor

فوتور یک نرم‌افزار ادیت عکس ابری مشهور است که بیش از 300 میلیون نفر کاربر دارد. شما می‌توانید از این نرم‌افزار دسکتاپ رایگان با تمامی قابلیت‌هایی که در نسخه آنلاین آن موجود است استفاده کنید.

همچنین می‌توانید افکت‌ها را با استفاده از گزینه ادیت مقیاس‌پذیر بررسی کنید. این نرم‌افزار یک رابط کاربری کاملا ساده دارد که به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های Raw را باز کنید و با استفاده از لایه‌های مختلف تصاویر خودتان را ادیت کنید.

این نرم‌افزار ابری به شما امکان ذخیره طراحی‌های ناتمام و ادیت آن‌ها در آینده را می‌دهد و می‌توانید بعدا درست همانجایی که کار را رها کرده‌اید ادیت عکس را ادامه دهید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که تصاویر را داخل وبسایت آپلود کنید و سپس ادیت را شروع کنید.

 

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

قابلیت‌های نرم‌افزار:

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترادیت عکس

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترافکت‌های HDR

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترفیلتر و روتوش عکس

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترروتوش پرتره

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترقالب‌های طراحی

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترصدها فونت، استیکر و اشکال مختلف

[relatedpost post=”128189″]

15) Inkscape

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

Inkscape یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای ویندوز است که 100% رایگان است. شما می‌توانید این نرم‌افزار را روی ویندوز و مک نصب کنید و یا حتی از کدهای آن در نرم‌افزارهای اختصاصی خودتان استفاده کنید.

این نرم‌افزار مانند فتوشاپ به شکلی طراحی شده است که کنترل کامل روی تصاویر خودتان داشته باشید و بتوانید عناصر را Clone کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید و یا روی تصویر متن قرار دهید.

این نرم‌افزار هزاران قابلیت مختلف از جمله موارد زیر را دارا می‌باشد:

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترامکان انتخاب رنگ

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترفرمت‌های مختلف متن

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترامکان کپی، پیست عناصر

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترابزارهای خوشنویسی

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترافزونه‌های مختلف

16) DxO PhotoLab

DxO PhotoLab نیز یک جایگزین خیلی خوب برای ابزارهای ادیت مرسوم است. این نرم‌افزار تصاویر Raw را خیلی ساده به JPG تبدیل می‌کند و امکان استفاده از آن روی سیستم عامل‌های ویندوز و مک وجود دارد. این نرم‌افزار ابزارهای مختلف اصلاح و پردازش موردنیاز عکاس‌ها را دارا می‌باشد.

 

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

برخی از قابلیت‌ها عبارتند از:

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترتکنولوژی U Point local adjustment

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترحالت دستی و اتوماتیک

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترپروفایل‌های اختصاصی

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترچندین ابزار اصلاح اپتیکال

17) Serif Affinity Photo

Serif Affinity Photo یک رقیب خیلی قوی برای لایتروم و فتوشاپ است. البته این نرم‌افزار با توجه به رابط کاربری و قابلیت‌هایی که دارد بیشتر شبیه به فتوشاپ است. Affinity یک نرم‌افزار طراحی گرافیک وکتوری است که امکان استفاده از فضای پیکسلی و وکتوری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس

 

برخی از قابلیت‌ها عبارتند از:

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوتر

پردازش فایل RAW

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوتر

ادیت 360

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوتر

قابلیت HDR

بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوترابزارهای رتوش پیشرفته

 

 

کدام نرم افزار ادیت عکس برای من مناسب است؟

اکنون که با انواع مختلف نرم‌افزارهای ادیت آشنا شدید زمان آن رسیده است که بفهمید بهترین نرم‌افزار برای شما کدام یک است؟

در صورتی که به دنبال یک نرم‌افزار کاملا ساده و راحت هستید GIMP گزینه خیلی خوبی است. با این وجود به عنوان یک گزینه استاندارد که استفاده از آن خیلی ساده است ما لایتروم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در صورتی که به شکل واضح می‌دانید به چه نرم‌افزاری نیاز دارید و چگونه می‌خواهید تصاویر خودتان را ادیت کنید حتما آن را در زمان انتخاب نرم‌افزار مدنظر قرار دهید. با اینکه تمامی نرم‌افزارهای ذکر شده توانایی ادیت پایه را دارند، برای اجرای تکنیک‌های پیچیده‌تر برخی نرم‌افزارها عملکرد خیلی بهتری دارند. برای انتخاب نرم‌افزار مناسب تعیین کنید اولویت‌های شما برای ادیت عکس چه مواردی هستند و نرم‌افزار مناسب چگونه می‌تواند به شما کمک کند.

 

نویسنده : محمد خزائی

10 دیدگاه

  • ali گفت:

    دارم یه چایی میخورم مزه گز میده باورتون میشه؟ ربطی نداشت ولی گفتم بگم همینجوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *