021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

رینگ لایت میکاپ چی بگیرم؟ معرفی بهترین رینگ لایت آرایشگاهی

رینگ لایت میکاپ چی بگیرم؟ معرفی بهترین رینگ لایت آرایشگاهی

سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها، از مکان‌هایی هستند که وجود نور کافی در آن‌ها بسیار مهم است. این موضوع از آن‌جا اهمیت پیدا می‌کند که میکاپ آرتیست‌ها، نیاز دارند که به تمام جزئیات صورت مشتریان خود تسلط داشته باشند تا بتوانند کوچک‌ترین ایرادات آن را برطرف نمایند. اینجا است که داشتن رینگ لایت مناسب برای فرآیند میکاپ اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. نورنگار در این مطلب به معرفی انواع بهترین رینگ لایت آرایشگاهی می‌پردازد تا نیاز آرایشگران را در زمینه نوردهی به صورت مراجعه‌کننده برطرف سازد.

بهترین مارک رینگ لایت آرایشی

نور کافی و مناسب بر کیفیت کار میکاپ آرتیسیت تأثیر می‌گذارد و از این رو، در این محیط به رینگ لایت‌ آرایشگاهی باکیفیتی نیاز است که دارای کیفیت بالا، قابلیت تنظیم نورپردازی و دمای رنگ مناسب باشد. همچنین هر رینگ لایت آرایشی باید دارای قابلیت نصب سه‌پایه، گوشی و دوربین باشد. برندهای تولیدکننده رینگ لایت محصولات متنوعی را تولید کرده‌اند که دارای چنین ویژگی‌هایی هستند و قابلیت استفاده در سالن‌های میکاپ را دارند.از جمله بهترین مارک‌های رینگ لایت آرایشی، می‌توان به هیرو و سی یرا اشاره کرد که محصولات آن‌ها در وب‌سایت نورنگار عرضه می‌شوند. محصولات این برندها همچنین برای عکاسی پرتره، تبلیغات و مدلینگ نیز مناسب هستند و معمولاً قطر حلقه نور بزرگی دارند.

مهم‌ترین مارک‌های رینگ لایت آرایشی
از جمله بهترین مارک‌های رینگ لایت آرایشی، می‌توان به هیرو اشاره کرد .

بهترین مدل‌های رینگ لایت برای میکاپ

فروشگاه اینترنتی نورنگار، عرضه‌کننده بهترین مدل‌های رینگ لایت برای میکاپ است و انواع بهترین رینگ لایت آرایشگاهی را در ایران عرضه می‌کند. شما بر اساس نیازهای شغلی، امکانات محیط کار و بودجه خود، می‌توانید اقدام به انتخاب محصول مناسب خود کنید. در ادامه با بهترین رینگ‌لایت‌های آرایشگاهی نورنگار آشنا خواهید شد.

رينگ لايت عکاسي-آرایشگاهی هیرو Hero Ring light SY-3161 III

این رینگ لایت آرایشگاهی با وجود قیمت نسبتاً بالای خود، امکانات منحصربه‌فرد و ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که هر میکاپ آرتیستی را به خریدش علاقه‌مند می‌کند. رینگ لایت Hero Ring light SY-3161 III دارای قدرت 96 وات، قطر 45 سانتی‌متر، دمای رنگ 3200 تا 5600 کلوین و قابلیت نصب گوشی، دوربین و آینه است. این محصول قابلیت استفاده از باتری و برق مستقیم دارد و به کمک نمایشگر تنظیماتش، می‌توانید میزان نور و ویژگی‌های آن را به دقیق‌ترین شکل ممکن شخصی‌سازی کنید.

شما با خرید این رینگ لایت، اقلام همراه آن را نیز دریافت می‌کنید که این موارد شامل سه‌پایه، آینه قابل نصب روی رینگ لایت، ریموت، کیف رینگ لایت قابل حمل، کابل برق و آداپتور هستند.

رینگ لایت Hero Ring light SY-3161 III دارای قدرت 96 وات، قطر 45 سانتی‌متر، دمای رنگ 3200 تا 5600 کلوین و قابلیت نصب گوشی، دوربین و آینه است.

رینگ لایت KY-BK416 Ringlight Monograph

رینگ لایت KY-BK416 Ringlight Monograph یکی دیگر از بهترین رینگ‌لایت‌های آرایشگاهی موجود در نورنگار است که دارای 416 عدد لامپ LED، دیمر مخصوص تنظیم نور کلوین و راندمان نور CRI بالای 90% است. قطر این رینگ لایت 45 سانتی‌متر است که برای کاربردهای سالنی و آرایشگاهی مناسب خواهد بود و توان لامپ آن، چیزی در حدود 65 وات است.

شما با خرید این رینگ لایت آرایشگاهی، لوازم همراه آن یعنی آداپتور، آینه، ریموت کنترل، سه‌پایه، کیف و هولدر موبایل را نیز دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید به صورت اختیاری، یک میکروفون یقه‌ای در کنار آن خریداری نمایید.

رینگ لایت KY-BK416 Ringlight Monograph یکی دیگر از بهترین رینگ‌لایت‌های آرایشگاهی موجود در نورنگار است.

رینگ لایت عکاسی-آرایشگاهی هیرو Hero Ring Light SY-3161 II

این محصول 100 وات 45 سانتی، یکی از بهترین محصولات رینگ لایت آرایشگاهی است که داشتن صفحه نمایش، آن را نسبت به بسیاری از محصولات مشابه متمایز می‌کند. این رینگ لایت همچنین برای عکاسی پرتره، تبلیغات و مدلینگ مناسب بوده و امکان استفاده از باتری و برق مستقیم را دارد. در صورتی که می‌خواهید از این محصول به صورت بی‌سیم استفاده کنید، باید بدانید که با باتری‌های Sony NP سری F سازگار است.

شما با خرید این رینگ لایت، به جز خود حلقه نور، یک آینه، گیره نگهدارنده موبایل، کیف، ریموت وایرلس، آداپتور و کابل برق نیز دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید به انتخاب خود یک پایه 260 سانتی‌متری فانی‌مکس و باتری مورد نیاز خود را به سفارشتان اضافه کنید.

هیرو SY-3161 II یکی از بهترین محصولات رینگ لایت آرایشگاهی است.

رینگ لایت سی یرا Sierra Ring Light SR-488A

رینگ لایت Sierra Ring Light SR-488A یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینترنتی نورنگار است که دارای لامپ‌های 70 وات، قابلیت تغییر کلوین نور از زرد به سفید بین 3200 تا 5500 کلوین، 448 عدد LED و ریموت کنترل است. قطر این محصول 48 سانتی‌متر است و شما با خرید آن، ریموت کنترل، هولدر موبایل، آداپتور و یک کیف نیز دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید در صورت نیاز، با پرداخت مبلغ بیشتر میکروفون یقه‌ای یا سه‌پایه نور Light Stand 803 را نیز به عنوان مکمل این رینگ لایت از نورنگار خریداری کنید.

5 ویژگی بهترین رینگ لایت آرایشگاهی

برای خرید بهترین رینگ لایت آرایشی برای رفع نیازهایتان در زمینه میکاپ، نکات زیادی را باید در نظر بگیرید. این که آیا محصول مد نظر شما توانایی کنترل تناژ رنگ را دارد؟ یا اینکه چه امکاناتی به شما ارائه می‌دهد که در لاین‌های سالن آرایشی کاربردی باشد؟ در ادامه به 5 ویژگی بهترین رینگ‌لایت‌های آرایشگاهی می‌پردازیم.

  • نوردهی کافی و قابل تنظیم: نوردهی مناسب و کافی، اولین ویژگی مهم یک رینگ لایت آرایشگاهی است که باعث می‌شود ریزترین جزئیات صورت مشتری از چشم آرایشگر پنهان نماند. همچنین دما و تناژ نور رینگ لایت می‌بایست قابل تنظیم باشد تا آرایشگر بتواند نور مورد نیاز خود را تنظیم کند.
  • داشتن امکانات کافی برای کار میکاپ: رینگ‌لایت‌های آرایشگاهی، علاوه بر نوردهی کافی، نیاز به امکانات جانبی مختلفی دارند که کار میکاپ آرتیست را آسان‌تر می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها، می‌توان به داشتن ریموت کنترل، صفحه نمایش، سه‌پایه مناسب و هولدر موبایل یا دوربین اشاره کرد. ریموت کنترل امکان تغییر دما و شدت نور از فاصله دورتر را امکان‌پذیر می‌کند. این ویژگی، کار آرایشگر را در هنگام میکاپ مشتری، بسیار آسان‌تر می‌کند. داشتن پایه مناسب و هولدر موبایل نیز از امکانات ضروری این محصولات در این حرفه محسوب می‌شود. صفحه نمایش دیجیتال نیز امکان تنظیمات سریع‌تر را به آرایشگر ارائه می‌دهد.
  • قابلیت نصب روی آینه: میکاپ آرتیست و مراجعه‌کننده، فرآیند این کار را از طریق آینه مشاهده می‌کنند و این باعث می‌شود که قابلیت نصب رینگ لایت آرایشگاهی روی آینه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود. نصب رینگ لایت روی آینه، باعث می‌شود که میکاپ آرتیست و مشتری، بازتاب نور و جزئیات چهره را به طور کامل در آینه مشاهده کنند.
  • قطر مناسب: رینگ‌لایت‌های کوچک، گزینه مناسبی برای استفاده در سالن‌های میکاپ نیستند. چرا که نوردهی در آن‌ها به طور کافی صورت نمی‌گیرد و نور به تمام اجزای صورت مشتری نخواهد رسید. حلقه‌های نوری با قطر بیش از 40 سانتی‌متر، برای این کار مناسب‌تر هستند.
حلقه‌های نوری با قطر بیش از 40 سانتی‌متر، برای آرایشگاه مناسب‌تر هستند.
  • امکانات اضافی مانند رقص نور: داشتن امکاناتی مثل رقص نور، از ویژگی‌های ضروری یک رینگ لایت آرایشگاهی محسوب نمی‌شوند، اما وجود آن‌ها برای ضبط کلیپ‌های اینستاگرامی برای تبلیغات آرایشگاه، و ضبط ریل‌های جذاب، کاربردی به ‌نظر می‌رسد.
  • داشتن ریموت کنترل: برخی از انواع مدل‌های رینگ لایت آرایشگاهی ریموت کنترل دارند. به کمک این ریموت کنترل دما و شدت نور قابل تنظیم است که یک ویژگی بسیار عالی برای این ابزار نورپردازی به شمار می‌آید. کنترل رینگ لایت در فضای باز تا حدود 25 متر با استفاده از این کنترل امکان‌پذیر است. البته این کنترل‌ها معمولاً در فضای بسته در حدود 15 متر برد دارند، اما به هر حال کنترل رینگ لایت از راه دور ویژگی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت.
برخی از انواع مدل‌های رینگ لایت آرایشگاهی ریموت کنترل دارند، که یک ویژگی بسیار عالی برای این ابزار نورپردازی به شمار می‌آید.
  • صفحه نمایش برای تنظیم سریع‌تر: برخی از رینگ لایت‌ها صفحه نمایش دارند که در آن دما و شدت نور نشان داده می‌شود. صفحه نمایش این ابزارها در دو نوع LCD و دیجیتال وجود دارد که روی قیمت این ابزار نورپردازی تاثیر می‌گذارند. معمولاً این نوع رینگ لایت‌ها امکان هماهنگ‌سازی با چند منبع نوری دیگر را هم دارند.

انواع رینگ لایت آرایشی بر اساس کاربرد

رینگ‌لایت‌های آرایشگاهی بر اساس کاربرد خود، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به رینگ‌لایت‌های مناسب اکستنشن مژه، میکروبلیدینگ و رینگ‌لایت‌های میکاپ خانگی اشاره کرد. در جدول زیر، بهترین گزینه‌های موجود برای این موارد را بررسی می‌کنیم.

کاربرد رینگ لایت آرایشگاهیبهترین محصولتوضیحات
اکستنشن مژهHero Ring light SY-3161 IIIدارای امکانات متعدد و قابلیت تنظیم دما و رنگ نور است.
میکروبلیدینگKY-BK416 Ringlight Monographدارای سه حالت نوردهی و 5 رنگ نور است و جزئیات کار را به خوبی نشان می‌دهد.
میکاپ در خانهSierra Ring Light SR-488Aاز قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار است.

بهترین سایز رینگ لایت برای آرایشگاه زنانه

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب رینگ‌لایت آرایشگاهی باید درنظر بگیرید، سایز آن است. رینگ‌لایت‌های کوچک با نوردهی ضعیف، مناسب چنین کاربردهایی نیستند، چرا که تمام جزئیات صورت مراجعه‌کننده را به خوبی پوشش نمی‌دهند. بهترین سایز رینگ لایت برای آرایشگاه زنانه، بستگی به امکانات و شیوه کار شما دارد، اما به طور کلی رینگ‌لایت‌هایی با قطر بیش از 40 سانت برای این کار مناسب‌تر هستند. از رایج‌ترین سایزهای رینگ لایت برای میکاپ، قطر 45 و 48 سانتی‌متر است.

نکاتی که باید برای استفاده از رینگ آرایشی بدانید

استفاده درست از رینگ‌لایت‌های آرایشگاهی، به اندازه کیفیت آن حائز اهمیت است. در صورتی که نحوه کار با این محصولات را به درستی ندانید، نتیجه خوبی هم دریافت نخواهید کرد. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین نکات استفاده از این حلقه‌های نور خواهیم پرداخت.

  • برای داشتن جزئیات بیشتر در عکس‌ها، سعی کنید از کادربندی بزرگتری استفاده نمایید.
  • فوکوس دوربین را روی چشم سوژه قرار دهید. بهتر است این کار را روی چشمی انجام دهید که به دوربین نزدیک‌تر است.
  • در گرفتن عکس‌های آرایشگاهی، از خلاقیت‌ها و تکنیک‌های عکاسی در فضای بسته استفاده کنید. به این منظور، می‌توانید ژست‌های نسبتاً ساده‌ای را از سوژه خود درخواست کنید.
  • فاصله بین زمینه و سوژه را تنظیم کنید تا نور ساطع‌شده از رینگ‌لایت، سایه‌ای ایجاد نکند.
  • بسته به ارتفاع میز آرایش و صندلی مراجعه‌کننده، از سه‌پایه مناسب استفاده کنید. بهتر است سه‌پایه شما قابل تنظیم ارتفاع داشته باشد.
  • دما و رنگ نور رینگ لایت را بسته به ویژگی‌های لنز دوربین خود تنظیم کنید.

سخن پایانی

میکاپ آرتیست‌ها و کسانی که با کارهای زیبایی سر و کار دارند، معمولاً عکاسان حرفه‌ای نیستند و از این رو، بهترین رینگ‌لایت‌های آرایشگاهی مدل‌هایی هستند که کار با آن‌ها آسان و تنظیماتشان قابل دسترس باشد. همچنین بهتر است دقت داشته باشید رینگ لایتی که انتخاب می‌کنید، دارای قطر مناسب (بیش از 40 سانتی‌متر)، قابلیت نصب موبایل، دوربین و آینه، قابلیت تنظیم تناژ و دمای نور و صفحه نمایش دیجیتال باشد. هر یک از این محصولات، برای برخی کاربردهای آرایشگاهی مناسب‌تر هستند که در این مطلب، به آن‌ها اشاره کردیم. در صورتی که شما هم تجربه‌ای در استفاده از این رینگ‌لایت‌های آرایشی دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

6 دیدگاه

  • najmeh68 گفت:

    درود
    مطالب بسیار عالی بود من چند وقته برای لاین میکاپ رینگ لایت مناسب میخواستم
    با مطالعه این مقاله میتونم خرید مناسبی داشته باشم ممنون از سایت خوبتون .

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      درود دوست عزیز
      خوشحالم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده .
      امیدوارم بتونید با استفاده از این اطلاعات، رینگ لایت مناسب خودتون
      رو پیدا کنید و از اون در لاین میکاپ خود استفاده کنید.
      موفق باشید دوست عزیز !

  • saeid65 گفت:

    سلام وقت بخیر
    من میکاپ کارم چه نوع رینگ لایتی برای میکاپ مناسب است؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای خرید رینگ لایت برای میکاپ به نکات زیز باید توجه کنید .
      نور قابل تنظیم: رینگ لایت باید دارای نور قابل تنظیم باشد
      تا بتوانید شدت نور را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.
      دمای رنگ قابل تنظیم: رینگ لایت باید دارای دمای رنگ قابل تنظیم باشد
      تا بتوانید رنگ نور را متناسب با رنگ پوست خود تنظیم کنید.
      سایز مناسب: رینگ لایت باید سایز مناسبی داشته باشد
      تا به راحتی بتوانید آن را روی میز یا پایه قرار دهید.
      کیفیت ساخت بالا: رینگ لایت باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد
      تا عمر طولانی داشته باشد.
      میتونید با مراجعه به سایت نورگار در قسمت رینگ لایت آرایشی رینگ لاین مناسب رو انتخاب کنید خرید خوبی داشته باشید .

  • Zh گفت:

    سلام برای کاشت مژه به رینگ لایت نیاز دارم میخواستم بدونم چه رینگ لایتی مناسب ِ، البته فضای کمی هم در اختیار هست. اینکه فضا اشغال نکنه مهمه ممنون از شما

    • سمیرا توکلی گفت:

      سلام چقدر میتونید هزینه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *