021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین PowerShot V10 Canon : یک دوربین ولاگینگ سطح ابتدایی جدید

دوربین PowerShot V10 Canon : یک دوربین ولاگینگ سطح ابتدایی جدید

کانن نیز با سری جدید دوربین PowerShot خود در مسابقه ولاگینگ شرکت می‌کند ، که با دوربین PowerShot V10 آغاز می‌شود . هر چند که این دوربین قابلیت عکاسی نیز دارد اما کنون برای دوربین PowerShot V10 به وضوح اعلام کرده است که طراحی آن به صورت اصلی برای فیلمبرداری است.

 

دوربین PowerShot V10 باعث شروع سری جدید محصولات V کنون می‌شود

 

دوربین PowerShot V10  اولین محصول کانن در سطح تولید ویدئوی مصرف کننده ، جریان پخش زنده و ولاگینگ خود است ، که با نام PowerShot V series به بازار عرضه می‌شود و حرف “V” به معنی “ارتباط ویدئویی” است . به طور کلی ، سری PowerShot V برای تولید محتوا طراحی شده است.

 

معرفی دوربین PowerShot V10 Canon : یک دوربین ولاگینگ سطح ابتدایی جدید

 

یک دوربین ساخته شده برای تولید محتوا

 

دقیقاً ، کانن برای خالقان محتوایی که می‌خواهند کیفیت و چندکاره‌گی بیشتری نسبت به تلفن همراه خود داشته باشند ، اما نمی‌خواهند از دوربین با لنز قابل تعویض پیچیده استفاده کنند ، هدف دارد . کانن امیدوار است که PowerShot V10 با عملکرد انتهایی در یک فرم فاکتور کاربر پسند و کوچک ، اطمینان می‌دهد که V10 بدون توجه به سطح مهارت کاربر یا تجربه او ، آسان برای استفاده است.

 

رونمایی دوربین PowerShot V10 Canon : یک دوربین ولاگینگ سطح ابتدایی جدید

 

به گزارش رفتار رسانه های اجتماعی 2023 YPulse ، 59٪ از جمعیت نسل Y / Z می گویند که محتوای رسانه های اجتماعی خود را برای مخاطبین گسترده تری از خانواده و دوستانشان ایجاد می کنند . کانن معتقد است که برخی از اعضای این گروه گسترده ، از ویژگی ها و قابلیت های بیشتری نسبت به دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند.

 

دوربین V10 به طور کلی دوربینی ورودی است که با قیمت $430 عرضه شده است . امکانات آن نیز به همین اندازه ورودی هست بنابراین دوربین PowerShot V10 نمی‌تواند در برابر دوربین‌های بدون آینه EOS R-series برند کانن در یک سطح باز کند.

 

دوربین ولاگ V10 PowerShot ویدئوی 4K UHD با حداکثر 30 فریم در ثانیه یا ویدئوی Full HD با 60p را ضبط می کند . دوربین دارای یک لنز ثابت داخلی با فاصله کانونی معادل 19 میلی‌متر است . لنز f/2.8 دارای هشت المان در هفت گروه است که شامل سه لنز آسفریک می باشد و قابلیت فوکوس در فاصله حداقل 0.05 متر را دارا است.

 

معرفی و رونمایی دوربین PowerShot V10 Canon : یک دوربین ولاگینگ سطح ابتدایی جدید

 

در مورد لنز ، عدسی پرایم 19 میلی‌متر با یک سنسور تصویر نوع 1 با رزولوشن 20.9 مگاپیکسل ارائه شده است ، با این حال در هنگام عکاسی با تصویر ثابت ، فقط 15.2 مگاپیکسل از آن استفاده می شود . هنگام ضبط ویدیو ، به دلیل نسبت تصویر 16:9، رزولوشن به 13.1 مگاپیکسل کاهش می یابد . درباره عکاسی با تصویر ثابت ، دوربین Canon PowerShot V10 تنها فایل‌های JPEG 8 بیتی را ضبط می کند و فرمت RAW را پشتیبانی نمی کند.

 

درباره فوکوس اتوماتیک ، فوکوس با استفاده از صفحه نمایش لمسی دو اینچی کنترل می شود یا به طور خودکار توسط دوربین . حالت های فوکوس خودکار شامل حالت One-Shot AF در هنگام عکاسی با تصویر ثابت و حالت Movie Servo AF در هنگام ضبط ویدیو می شود . دوربین تشخیص چهره و AF قاب مشخص شده را نیز پشتیبانی می کند ، با این حال Canon می گوید که V10 دارای فوکوس تشخیص چشم نمی باشد . علاوه بر این ، PowerShot V10 از فوکوس دستی پشتیبانی نمی کند.

 

از آنجا که برای ایجاد محتوای در حال حرکت طراحی شده است ، PowerShot V10 شامل استحکام تصویر دیجیتالی ، از جمله تابع خودکار سطح فیلم می باشد. دوربین همچنین دارای زوم دیجیتالی تا 3 برابر می باشد ، با این حال این با Image Stabilization Digital Movie قابل ترکیب نیست.

 

رونمایی و معرفی دوربین PowerShot V10 Canon : یک دوربین ولاگینگ سطح ابتدایی جدید

 

دوربین PowerShot V10 برای کاربرانی طراحی شده است که به طور ضروری نمی‌خواهند رنگ‌های ویدئویی خود را ویرایش کنند ، بنابراین شامل ابزارهای بسیاری برای سازندگان است تا تنظیمات ایده‌آل خود را در دوربین وارد کنند . کاربران می‌توانند از 14 فیلتر رنگی متنوع برای فیلم‌برداری استفاده کنند که برای PowerShot V10 بسیار جدید هست . این‌ها همچنین در زمان پخش زنده نیز قابل استفاده هستند . V10 همچنین شامل تنظیمات تن طیف رنگی و عملکرد اولین فیلتر ND خودکار فیلم Canon است.

 

طراحی دوربین منحصر به فرد و بسیار کوچک است . ابعاد V10 (عرض x ارتفاع x عمق) ۶۳.۴ × ۹۰ × ۳۴.۳ میلی‌متر هستند . صفحه نمایش دوربین بیرون می‌آید و می‌تواند به صورت پیش یا پشت برای عکاسی استفاده شود . همچنین شامل پایه قابل انعطاف داخلی است ، بنابراین کاربران نیازی به تریپاد ندارند . با این حال یک سوکت تریپاد نیز وجود دارد . دوربین یک دکمه ضبط بزرگ در قسمت جلو و یک آرایه کوچک از دکمه‌ها در قسمت پشت برای مرور منو و انجام عملیات پخش دارد.

 

دوربین PowerShot V10 Canon : یک دوربین ولاگینگ سطح ابتدایی جدید معرفی شد

 

در مورد صدای داخلی ، دوربین PowerShot V10 شامل دو میکروفون استریو داخلی است که می‌تواند صدای جلو یا پشتی را ضبط کند و یک میکروفون سوم برای کمک به کاهش نویز پس زمینه وجود دارد . این دوربین شامل ارتباطات بی سیم است و کاربران می‌توانند با برنامه Canon Camera Connect به صورت زنده جریان پخش کنند . محتوا می تواند به طور خودکار از طریق سرویس ابری آنلاین image.canon آپلود شود که کاربران می‌توانند در آن عکس‌ها و ویدئوهای خود را نگه داری کنند.

 

جمعیت هدف دوربین PowerShot V10

 

در یک جلسه اطلاع‌رسانی قبل از عرضه ، کانن به PetaPixel توضیح داد که خالقان محتوا وقتی به دنبال یک دوربین برای ولاگینگ هستند ، به چیزی کوچک ، راحت و آسان برای استفاده می‌پردازند که همچنین کیفیت ویدئویی شان را بهبود دهد . کانن مطمئناً امیدوار است که دوربین PowerShot V10 Canon تمامی خواسته‌ها را برآورده می کند . این دوربین قطعاً کوچک است و به نظر می‌رسد که آسان در استفاده باشد . PowerShot V10 همراه با برخی لوازم جانبی موجود کانن ، از جمله میکروفون‌ها ، کنترل‌کننده‌ها و آداپتورها کار می‌کند.

 

عرضه دوربین PowerShot V10 Canon : یک دوربین ولاگینگ سطح ابتدایی جدید

 

در مورد کاربردهای دوربین ولاگ پاورشات V10 کمبودی وجود ندارد . برای سفر ، دوربین بسیار کوچک و دارای استند داخلی ، درگاهی برای تراپود و یک میکروفون است . برای استریم کردن زنده بازی ، شما به راحتی می توانید دوربین ولاگ را به روتر Wi-Fi متصل کرده و تصویر را مستقیما به پلتفرم های یوتیوب یا فیسبوک از طریق برنامه Camera Connect خروجی دهید . کانن توضیح می دهد که دوربین ولاگ پاورشات V10 شبیه یک تلفن همراه برای کاربر بسیار ساده است و انتقال از تلفن همراه به دوربین به طور قابل توجهی آسان است.

 

قیمت و در دسترس بودن

 

دوربین PowerShot V10 Canon در ماه ژوئن با قیمت 430 دلار در دسترس خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

مدتی که کانن به تعمیر دوربین شما ادامه میدهد ، چقدر است ؟

خرید دوربین جدید؛ کانن یا نیکون؟

کانن از دوربین سینمایی C70 رونمایی کرد

چگونه دوربین های کانن را به وب کم تبدیل کنیم؟

رقابت دیدنی ؛ کانن R5 دربرابر سونی A1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *