دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

مدتی که کانن به تعمیر دوربین شما ادامه میدهد ، چقدر است ؟

اخبار عکاسی
مدتی که کانن به تعمیر دوربین شما ادامه میدهد ، چقدر است ؟

شرکت کانن در صفحه وب خود مدت زمان تعمیر رسمی دوربین های مشخصی را که قصد دارد پشتیبانی کند، لیست کرده است. این کار می تواند به خریداران تجهیزات دست دوم کمک کند تا تصمیماتی بهتر و با اطلاعات بیشتری بگیرند . به عنوان مثال ، دوربین 5D Mark III در سال 2024 منقضی خواهد شد ، در حالی که EOS R تا سال 2029 پشتیبانی خواهد شد.

 

همانطور که توسط Canon Rumors مشاهده شد ، صاحبان فعلی دوربین های کانن ، و همچنین کسانی که علاقمند به خرید دوربین دست دوم هستند ، ممکن است ندانند که شرکت کانن به طور منظم یک صفحه وب را به روز می کند که نشان می دهد چه مدت زمانی قصد دارد خدمات تعمیر رسمی را برای برخی مدل ها ادامه دهد . بر اساس لیست در حال اجرا ، بسیاری از دوربین هایی که مدت ها پیش جایگزین شده اند ، هنوز می توانند توسط کنون تعمیر شوند ، اگرچه برخی از دوربین های قدیمی به زودی پشتیبانی از آنها خاتمه خواهد یافت.

 

چندین دوربین دیجیتالی DSLR قرار است به زودی از لیست پشتیبانی خارج شوند ، از جمله دوربین 70D که در نوامبر از لیست و 5D Mark III که در مارس سال آینده از پشتیبانی خارج خواهند شد . به عنوان مثال:

 

EOS-1D X Mark II: July 2026
EOS-1D X Mark III: TBD
EOS 5D Mark III: March 2024
EOS 5D Mark IV: TBD
EOS 5Ds: May 2027
EOS 5Ds R: August 2028
EOS 6D: September 2025
EOS 6D Mark II: TBD
EOS 7D Mark II: January 2027
EOS 70D: November 2023
EOS 80D: October 2027
EOS 90D: TBD

 

اگر دوربین عبارت “TBD” را به جای تاریخ نشان دهد ، این بدان معنی است که کانن هنوز تعیین نکرده که کی از پشتیبانی آن خارج خواهد شد و احتمالا برای سال های بسیاری دیگر می تواند به صورت رسمی تعمیر شود.

 

در زمینه دوربین های بدون آینه ، دوربین EOS M3 و M10 ، دو دوربین قدیمی‌ ، امسال پشتیبانی خود را از دست می دهند ، در حالی که EOS R ، اولین دوربین بدون آینه فول فریم کنون ، تا سال 2029 پشتیبانی خواهد داشت.

 

EOS M3 : July 2024
EOS M5 : February 2026
EOS M6 : March 2027
EOS M6 Mark II : March 2029
EOS M10 : September 2024
EOS M100 : November 2026
EOS M200 : TBD
EOS R : November 2029
EOS R3 : TBD
EOS R5 : TBD
EOS R6 : TBD
EOS R7 : TBD
EOS R10 : TBD
EOS RP : TBD

 

جالب است در حالی که کنون EOS R را که در سال 2018 معرفی شده است ، پشتیبانی از آن را در سال 2029 اعلام کرده است ، دوربین 5D Mark V که در سال 2016 معرفی شده است ، تاریخ قطع پشتیبانی آن نشان داده نشده است ، با وجود اینکه این دوربین قدیمی‌تر است و بر پایه فناوری DSLR کانن استوار است ، نشان می دهد که کنون به نظر نمی رسد دوره‌ی مشخص و ثابتی برای پشتیبانی از هر دوربین خاصی داشته باشد و اشاره به صفحه وب آن برای هر مورد به صورت جداگانه بسیار مهم است.

 

محصولاتی که در لیست وب سایت کانن وجود ندارند و به عنوان رسمی قطع پشتیبانی شده اند در یک صفحه وب جداگانه نشان داده می شوند . لیست اغلب دوربین های قدیمی است که در سال های گذشته به طور گسترده استفاده نشده اند . بنابراین ، اگر چیزی برای برداشت وجود داشته باشد ، آن این است که کانن بعد از آنکه محصولاتشان دیگر به محبوبیت قبلی خود نرسیده باشند ، برای سال های زیادی پشتیبانی از محصولاتشان ادامه می دهد.

 

در واقع ، این صفحه وب شامل فهرستی از محصولات کانن است که خارج از دینه بندی دوربین ها قرار دارند . کسانی که علاقه مند به خرید پرینترهای دست دوم ، دوربین های قدیمی ، نور ها و موارد دیگر هستند ، باید به صفحه وب مراجعه کرده و بررسی کنند که تا چه مدت می توانند انتظار پشتیبان رسمی داشته باشند.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

بررسی پیغام های خطا در دوربین های کانن EOS

لنز اولترا واید 14 میلی‌متری f/2.8 Pergear برای سونی، کانن، نیکون و لایکا

مقایسه و بررسی دوربین کانن R3 و سونی A1

کانن 80D در برابر کانن 90D، چرا بخرید، چرا نخرید؟!
مقایسه دوربین نیکون Z9 با کانن EOS R3؛ 10 تفاوت مهم
افزایش قیمت 65 محصول شرکت کانن ژاپن Canon از 4 نوامبر
علت نداشتن تصویر در دوربین دیجیتال کانن چیست؟

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
16 ساعت پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
5 روز پیش - زمان مطالعه : 7 دقیقه