021-7356

چگونه مدل رایگان بیابیم؟

چگونه مدل رایگان بیابیم؟

با مدل‌های آماتور و بی تجربه کار کنید

یافتن مدل‌های آماتور برای عکاسی مزایا و معایب خودش را دارد. این مدل‌ها رایگان هستند، اما همیشه خوب نیستند.

من هردو مدل‌های عکاسی خوب و بد را تجربه کرده‌ام. شروع کار شاید مقداری سخت باشد. اما وقتی چند عکس گرفتید، مدل شروع به گرم کردن برای دوربین می‌کند. و حتی می‌توانید آن‌ها را به طور دلخواه هدایت کنید.

چیزی که من همیشه با آن سر و کله می‌زنم بررسی کردن عکس‌ها زمانی که آن‌ها را ثبت می‌کنم است. من میتوانم عکس‌ها را به کامپیوتر انتقال بدهم، چند دقیقه به آن‌ها نگاه کنم و بفهمم که دقیقا چه چیزی نیاز به تغییر دارد. اما زمانی که در لحظه قرار دارید، شما روی عکس گرفتن، تغییر دادن نورپردازی و … تمرکز می‌کنید. خیلی سخت است که به عکس واقعی توجه کنید.

هرچقدر تصاویر بیشتری بگیرید، آسان‌تر می‌شود. اشتباهات احمقانه مانند سایه‌های سخت روی صورت را دیگر انجام نمی‌دهید.

می توانید در گروه های فیس بوک به دنبال مدل‌های آماتور باشید. یا به آژانس‌های مدلینگ نزدیک شوید تا ببینید که آیا کسی به یک آلبوم نمونه کار نیاز دارد یا خیر.

مدل رایگان

از دوستانتان عکاسی کنید

این احتمالاً آسان‌ترین روشی است که بیشتر افراد زمانی که می‌خواهند مدل رایگان پیدا کنند از آن استفاده می‌کنند، بسیار نیز آسان است. همه ما حداقل چند دوست خوش چهره داریم.

چیزی که من فهمیدم این است که کسانی که این کار را قبول می‌کنند به نظر خودشان را دست بالا می‌گیرند. متقاعد کردن آن‌ها زیاد سخت نیست.

اگر متقاعد کردن آن‌ها خیلی طول کشید، شما شخص اشتباهی را انتخاب کرده‌اید، آن‌ها جلوی دوربین راحت نخواهند بود.

مدل رایگان

 دنبال دوستان دوستتان بگردید

به این صورت است که من اکثر مدل‌هایم را پیدا می‌کنم. فکر کردن به دوستان دوستتان تعداد مدل‌های بالقوه‌ای را که در اختیار دارید واقعاً افزایش می‌دهد.

من فقط در یک محیط اجتماعی به آنها نزدیک می‌شوم یا خواهان معرفی هستم. اگر شک و تردید وجود داشته باشد، دوستان من همیشه من را تضمین می‌کنند.

من به آنها می‌گویم که حدود 50% از کسانی که قبول کرده‌اند با من به عنوان مدل رایگان کار کنند تبدیل به مدل واقعی شده‌اند. به هر دلیلی ممکن است نظر آن‌ها را عوض کند و این خوب است.

حتی در صورت عدم جواب دادن آنها حتی نمی‌خواهم با آن‌ها تماس بگیرم. شما نمی‌خواهید به عنوان یک مزاحم برخورد کنید.

مدل رایگان

به دنبال غریبه‌ها باشید

این کاملاً واضح است: به دنبال کسی باشید که فکر می کنید برای مدل شدن خوب است و از آن‌ها بپرسید که آیا به این کار علاقه مند هستند یا نه.

اگر به افراد مناسب نزدیک شوید، می‌تواند کمی ترسناک اما سرگرم کننده باشد. این یک روش عالی برای دیدار با مردم است اما کمی اعتماد به نفس نیاز دارد.

همیشه کارت ویزیت به همراه داشته باشید. این نکته برای دو گزینه بالا مهم است، به خصوص هنگامی که با افراد غریبه صحبت می‌کنید.

آنچه انجام می‌دهید را توضیح دهید و سایر جزئیات کارت را در اختیار آن‌ها قرار دهید. این باعث می‌شود شما حرفه‌ای به نظر برسید.

مدل رایگان

از خودتان عکاسی کنید

تصاویر سلف پرتره لزوماً نباید تصاویری باشد که از خودتان در آینه گرفته‌اید یا بازوهایتان در آن معلوم است. از یک سه پایه، تایمر یا ریموت کنترل برای ثبت عکس از خودتان استفاده کنید.

اگر با یافتن افراد مشکل دارید این راه حل خوبی است. یا اگر نمی‌خواهید زمانی که تمرین می‌کنید وقت افراد دیگر را هدر بدهید.

مدل رایگان

مدل‌ها را هدایت کنید

تفاوت استاندارد بین یک مدل رایگان و یک مدل پولی بسیار قابل توجه است، با این حال، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها در آرامش داشتن و ثبت عکس‌های بهتر هنگام عکاسی کمک کنید.

هدایت کردن مدل‌ها به این دلیل که چیزی که شما می‌بینید را آن‌ها نمی‌بینند بسیار مهم است. حتی اگر آن‌ها حرفه‌ای هم باشند، نیاز به راهنمایی شما برای تعدیل جزئی خواهند داشت. به عنوان یک عکاس، شما باید آن‌ها را برای یافتن بهترین ژست ممکن هدایت کنید.

تمرین‌کردن بسیار کمک می‌کند. اگر وقت این کار را ندارید، چند عکس در مقابل دوربین بگیرید که آن‌ها بتوانند ببینند که زمان ژست گرفتن چه شکلی خواهند شد.

اغلب اوقات آن‌ها شبیه به چیزی که فکر می‌کنند، به نظر نمی‌رسند. چند ژست عمومی را که برای مدل‌ها کار می‌کند را یاد بگیرید.

بهترین توصیه من این است که وقت خود را برای یافتن آنچه که برای مدل کار می‌کند بگذرانید. آماتورها غالباً جلوی دوربین مضطرب هستند. راهی پیدا کنید که به آنها در آرامش کمک کند. می‌توانید یک آهنگ پخش کنید، با آن‌ها شوخی کنید یا از آنها بخواهید که ژست‌های احمقانه بگیرند.

همچنین اگر اجازه دهید مدل‌هایتان لباس و آرایش مخصوص خود را انتخاب کنند، می‌تواند کمک کند. آنها در لباس پوشیدن به روش خود احساس اطمینان بیشتری خواهند کرد.

نکته آخر اینکه وقتی که با مدل‌های بی‌تجربه کار می‌کنید انتظارات خود را زیاد بالا نبرید.

مدل رایگان

به دنبال بازیگران یا رقصنده‌گان مشتاق باشید

اینها افرادی هستند که همیشه در در طول زندگی حرفه‌ای خود نیاز به مجموعه‌ای از عکس‌های سر دارند. اگر بتوانید درست کار خود را انجام دهید، می‌توانید از طریق آنها درآمد زایی کنید.

کار کردن با اینگونه افراد برای هردوی شما سودمند است. آن‌ها به عکس‌های حرفه‌ای می‌رسند و شما نیز می‌توانید عکاسی از مدل‌ها را تمرین کنید.

به علاوه، افرادی که عادت دارند در کانون توجه قرار بگیرند، در مقابل دوربین اعتماد به نفس بیشتری دارند.

مدل رایگان

مطمئن شوید که یک مدل مناسب پیدا کرده‌اید

نکته اصلی که باید مراقب آن باشید استاندارد مدل است. آن‌ها هنوز هم این کار را به صورت رایگان انجام می‌دهند. این بدان معناست که آنها ممکن است بیشترین تجربه را در جهان نداشته باشند. اما احتمالاً آنها بهتر از دوستان شما هستند.

همچنین ، حتماً به آلبوم نمونه کارهای آن‌ها نگاه کنید و ببینید که سبک آنها مناسب شماست. در غیر این صورت، شما برای تولید نتایج خوب به مشکل خواهید خورد.

این ایده خوبی است که قبل از عکاسی با مدل رایگان ملاقات کنید. می‌توانید با روحیه آن‌ها آشنا شوید و ببینید که آیا این‌ها واقعاً مناسب هستند یا نه. یک جلسه آشنایی همچنین باعث می‌شود آنها بیشتر به شما اعتماد کنند.

مدل رایگان

جمع بندی

یافتن مدل رایگان برای عکاسی شما اولین قدم برای گسترش نمونه کارها است. قسمت بعدی تمرین کار با آنها است.

بیش از هر چیز، حرفه‌ای باشید و به محدودیت‌های مدل اهمیت بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *