دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین های سونی FX3 و FX30 : تجربه تصویری باورنکردنی

اخبار عکاسی
دوربین های سونی FX3 و FX30 : تجربه تصویری باورنکردنی

دیدن جهان با آنامورفیک De-Squeeze و DCI 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه

 

سونی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای دوربین های FX3 و FX30 را اعلام کرده است که این امکان را به دوربین‌ها می‌دهد که فیلم‌برداری با 24 فریم در ثانیه با کیفیت DCI 4K را انجام دهند و همچنین قابلیت انتشار لنز آنامورفیک و کم‌کردن افت نفس را اضافه می‌کند.

 

سونی می گوید که این به‌روزرسانی رایگان به سیستم‌عامل ، قابلیت عملیاتی یکپارچه و گردآوری گردش کار مشترک را به سری دوربین‌های سینمایی خود خواهد آورد.

 

دوربین های سونی FX3 و FX30 : تجربه تصویری باورنکردنی

دوربین های Sony FX3 (چپ) و FX30 (راست) Cinema Line.

 

جزئیات به‌روزرسانی نرم‌افزاری

 

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای دوربین سینمایی دیجیتال FX3 با سایز کامل نسخه 3.00 و دوربین سینمایی دیجیتال سوپر FX30 نسخه 2.00 ، برخی از ویژگی‌های بسیار درخواستی را به همراه دارد که شرکت می‌گوید قابلیت‌های آن را برای روایت سینمایی و برای خلق فیلم بهبود می‌بخشد . این شامل قابلیت فیلم‌برداری با فریم‌ریت واقعی 24.00p با فرمت جدید XAVC S-I DCI 4K می‌شود.

 

دوربین FX3 همراه بسیار خوبی برای VENICE در ماجرای فیلمسازی است ، Checco Varese ASC ، برنده جایزه امی ، می گوید : رنگ بندی و دقتش برادر بزرگترش VENICE برابر است . من FX3 را در آخرین برنامه هایم استفاده کردم و همیشه خودم را هیجان زده و به شدت شگفت زده پیدا کرده ام . من منتظرم ببینم این دوربین چه قابلیت هایی دارد.

 

دوربین های سونی FX3 و FX30 : تجربه تصویری باورنکردنی و فیمبرداری 24 فریم بر ثانیه

 

به گفته مستندات firmware ، با استفاده از لنز های سازگار ، کم کردن افت نفس در فوکوس ، جابجایی در زاویه دید را در هنگام تغییر نقطه فوکوس کمتر می کند و با استفاده از Catalyst Prepare/Browse و Catalyst Prepare Plugin ، می توان این کم کردن افت نفس را پس تولید نیز انجام داد.

 

علاوه بر این ویژگی ها برای دو دوربین سینمایی ، سیستم به صورت کلی برای بهبود کیفیت نیز به روز شده است ، به عنوان مثال امکان تعویض حالت فیلم و S&Q Motion با یک دکمه فشار دادن فراهم شده است.

 

این به روزرسانی ها شامل بهبود ساختار نام گذاری فایل است که با سری CineAlta بالارده مانند FX9، VENICE و VENICE 2 سازگار است ، بنابراین کاربران می توانند در مواقع استفاده از چندین سیستم دوربین در یک صحنه چندگانه ، جریان کاری را به طور ساده تری دنبال کنند.

 

دوربین های سونی FX3 و FX30 : فیمبرداری 24 فریم بر ثانیه

 

در نهایت ، به روز رسانی نرم افزار جدید ، امکانات اتصال و ادغام تلفن همراه را در بر دارد که به پلتفرم جدید Sony Creators Cloud برای خالقان مستقل وصل می شود . به گفته شرکت ، این سرویس جدید کاربران را با خدمات و برنامه های بهینه سازی شده از عکاسی تا همکاری با خالقان سراسر دنیا فراهم می کند. این پلتفرم Creators ‘Cloud شامل Creators’ App ، یک برنامه انتقال محتوا از دوربین به فضای ابری نیز می شود.

 

کد تخفیف نورنگار

چگونه Sony FX3 یا FX30 خود را ارتقا دهیم

 

آخرین نسخه نرم افزار برای دوربین های FX3 و FX30 در حال حاضر می توانند مستقیماً از صفحه پشتیبانی دوربین سونی در بخش “بارگیری” با استفاده از یک کامپیوتر PC یا Mac دریافت کنند.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

بررسی اولیه دوربین سونی FX30

بررسی دوربین سونی A7 III از نگاه یک عکاس

نقد و بررسی کامل دوربین سونی A1 از نگاه یک عکاس

تنظیمات دوربین سونی A6000 ؛ بهترین تنظیمات

نقد و بررسی دوربین سونی آلفا a6400

دوربین ZV-E10 سونی برای چه کسانی مناسب است و آیا باید آن را خرید؟

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *