دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

شایعاتی درباره توقف تولید X-E4 فوجی فیلم

شایعاتی درباره توقف تولید X-E4 فوجی فیلم

به نظر می رسد شایعاتی درباره توقف تولید X-E4 فوجی فیلم ، دوربین کامپکت بدون آینه 26.1 مگاپیکسلی را که در مارس 2021 به بازار عرضه کرد ، به وجود آمده است.

 

این دوربین در ژانویه 2021 معرفی شد ، اما تا ماه مارس بعد از آن به قفسه‌های فروشگاه‌ها راه پیدا نکرد ، زمانی که تنها با قیمت 850 دلار به‌عنوان بدنه یا با لنز 27 میلی‌متری f/4 R WR با قیمت 1050 دلار در دسترس بود. در زمان انتشار ، آدوراما با وجود نداشتن سهام ، همچنان دوربین را با قیمت کامل فهرست کرد.

 

شایعاتی درباره توقف تولید X-E4 فوجی فیلم به وجود آمده است

 

در حالی که فوجی‌فیلم هنوز صفحه فرود X-E4 خود را در وب‌سایت خود در دسترس دارد ، B&H و Adorama دوربین را به‌عنوان غیرفعال یا به‌طور موقت در دسترس فهرست می‌کنند . در آمازون هنوز قابل خرید است ، اما نسخه کیت دیگر نیست.

 

به وجود آمدن شایعاتی درباره توقف تولید X-E4 فوجی فیلم

 

با توجه به این نکته ، نگاهی به قیمت تاریخی X-E4 نشان می‌دهد که در ماه دسامبر گذشته ، ارزش دوربین از زمانی که در دسترس قرار گرفت ، تقریباً ثابت ماند و حدود 850 دلار بود . اگرچه عجیب است که در 3 دسامبر به بیش از 1000 دلار رسید ، شاید به همین دلیل است که آمازون با افتخار قیمت فعلی را در واقع با 23 درصد تخفیف نشان می دهد .

 

پتاپیکسل برای نظر یا تایید در مورد وضعیت توقف تولید X-E4 با فوجی فیلم تماس گرفت ، اما این شرکت پاسخی نداد.

 

دوربین X-E4 به عنوان یک دوربین با “طراحی فاصله یاب” نامگذاری شد و همچنین سبک ترین و کوچکترین بدنه دوربین در خط تولید این شرکت بود ، با وزن ناچیز 362 گرم . این دوربین دارای سنسور و پردازنده نسل چهارم فوجی فیلم و همچنین صفحه نمایش LCD عقب کج است که به گونه ای ساخته شده بود که از قسمت پشتی بدنه بیرون نزند تا دوربین را تا حد امکان کوچک و جمع و جور نگه دارد.

 

شایعاتی درباره توقف تولید X-E4 فوجی فیلم درست شده است

 

طراحی های فوجی فیلم به وضوح برای سادگی و سهولت استفاده بهینه شده بودند. صفحه های کنترلی در سمت راست دوربین متمرکز شده بودند و کلید فرمان دارای یک گزینه برجسته برنامه Mode بود که با دوربین های دیگر از خط تولید این شرکت متفاوت است.

 

نظر ایهور بالابان در بررسی عملی برداشت های اولیه ، نسبت به عملکرد دوربین مثبت بود.

 

او نوشت: «با استایل فاصله‌یاب جمع‌وجور و عملکردی که قابل تمسخر نیست ، خط X-E همچنان پابرجاست و باید در میان طرفداران فوجی و عکاسان جدید که به دنبال دوربینی با ویژگی‌های قدیمی هستند، محبوب باشد.

 

آن دسته از عکاسانی که در مورد X-E4 تردید داشتند ، باید به فکر انتخاب یکی از آنها باشند ، زیرا مشخص نیست که آیا کالای جدیدی برای مدت طولانی تری در قفسه ها باقی خواهد ماند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط