021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

به روزرسانی دوربین SDK سونی : تجربه‌ی جدیدی از عملکرد و یکپارچگی

به روزرسانی دوربین SDK سونی : تجربه‌ی جدیدی از عملکرد و یکپارچگی

شرکت سونی الکترونیک ، نسخه جدیدی از کیت توسعه نرم‌افزار راه دور دوربین SDK خود را معرفی کرده است که امکان کنترل از راه دور و تغییرات تنظیمات اضافی دوربین‌های سازگار سونی را فراهم می کند . نسخه جدید این کیت توسعه نرم‌افزار (نسخه 1.08) همچنین سازگاری با دوربین کامپکت فول‌فریم ویدئومحور ZV-E1 سونی را نیز اضافه کرده است.

 

یانگ چنگ، معاون رئیس راه حل های تصویری شرکت سونی الکترونیک ، می گوید : هرچه نسخه جدید SDK را منتشر می کنیم ، درون آن تجربیات مشتریان را یاد می گیریم و عملکرد و دامنه برنامه ها و قابلیت ها را گسترش می دهیم.

 

به روزرسانی SDK ، به دوربین های ما اجازه می دهد در بیشتر برنامه های صنعتی و کسب و کار ، به کار برود. این کاربردها شامل شرکت های فوتوگرامتری ، پزشکی ، بازرسی و تجارت الکترونیک هستند . ما برای اینکه مشتریان حرفه ای بتوانند از قابلیت های جدید بهره بگیرند ، بسیار هیجان زده هستیم.

 

به روزرسانی دوربین SDK سونی : تجربه‌ی جدیدی از عملکرد و یکپارچگی

 

به روز رسانی SDK وعده چهار ویژگی کلیدی را می‌دهد:

 

  • سرعت پردازش بهبود یافته : سونی حدود 20 درصد افزایش سرعت عملکرد را در هنگام تنظیم ، عکاسی و انتقال فایل ها قول می دهد . این باید به کاربران در استفاده آسان‌تر از دوربین کمک کند ، به ویژه مشتریان e-Commerce که از SDK سونی برای گرفتن تصاویر پیوسته 360 درجه استفاده می کنند . بهبود سرعت عکاسی همچنین باعث بهبود عمر باتری می شود زیرا به کاربران اجازه می دهد در کمترین زمان ممکن بیشتر عکس رو بگیرند. این برای برنامه های پهپادی مانند نقشه برداری و بررسی هایی که معمولاً محدودیت زمانی باتری دارند ، مهم است.

 

  • پشتیبانی از مکانیزم شاتر توسط سیگنال الکتریکی و قابلیت روشن و خاموش کردن از راه دور : این ویژگی برای فوتوگرامتری ، کابین عکاسی و مدیریت ترافیک جاده ها مهم است . یک سیگنال الکتریکی دقت را در مقایسه با مکانیزم شاتر ترمز نرم و مبتنی بر نرم افزار بهبود می بخشد.

 

  • پشتیبانی از تنظیمات جدید از راه دور : نسخه 1.08 SDK شامل تنظیمات منوی از راه دور برای ویدیو ، از جمله تنظیمات پروفایل تصویر و کد زمانی است . این ویژگی گزینه های جدیدی را برای سازندگان ویدیو باز می کند .

 

  • اعلان وضعیت “هشدار گرمای بیش از حد” : یک عملکرد جدید به کاربران هشدار می دهد که دوربین متصل آنها افزایش قابل توجه دما را تجربه کرده است . در محیط‌های بیرونی ، مانند مواردی که در بیابان‌ها وجود دارد ، کاربران می‌توانند وضعیت دوربین‌های متصل را با دقت بیشتری بررسی کنند.

 

به روزرسانی دوربین SDK سونی : نوید تجربه‌ی جدیدی از عملکرد و یکپارچگی

Sony ZV-E1

 

امکانات ساخت برنامه نویسی اختصاصی برای کاربردهای صنعتی ، تجاری و هنری با استفاده از Sony’s SDK برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می شود . این SDK به صورت رایگان در دسترس است . Camera Remote SDK سونی قابلیت کنترل تعداد زیادی از دوربین های مختلف در سری های Alpha و Cinema سونی را داراست ، از جمله همه دوربین های بدون آینه اخیر سری آلفا ، FX6 ، FX3 و FX30 و ZV-E1. در بررسی PetaPixel از دوربین ZV-E1 ، دیوید شلوس نوشته است: نظر من این است که ZV-E1 بهترین دوربینی است که یک یوتیوبر یا خالق مشابه می تواند خریداری کند و در بازاری که اکثر شرکت ها حتی فکرش را هم نمی کردند ، رشد کرده است.

 

لیست کامل دوربین های قابل اتصال به Sony’s SDK در وب سایت SDK سونی در دسترس است.

 

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

دوربین های سونی FX3 و FX30 : تجربه تصویری باورنکردنی

نقد و بررسی دوربین ZV-E10، پیشنهاد ویژه سونی برای ولاگرها

جدیدترین شارژر سونی 10 باتری پهباد را شارژ می کند

معرفی لنزهای G-master؛ تفاوت لنز جی مستر سونی با سایر لنزها
معرفی دو کارت حافظه جدید سونی CFexpress نوع A
سونی و OM Digital Solutions خبر ورود دوربین های جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *