دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی لنز زوم سامیانگ : All Rounder 35-150 میلی‌متری f/2-2.8

اخبار عکاسی
معرفی لنز زوم سامیانگ : All Rounder 35-150 میلی‌متری f/2-2.8

سامیانگ یک لنز جدید 35-150mm f/2-2.8 برای مونت E سونی معرفی کرده است که دارای محدوده زوم گسترده‌ای است که معمولاً با لنزهای کیت “همه در یک” مرتبط می‌شود ، اما با دارا بودن دیافراگم متغیر سریع که قطعاً نادر است ، متفاوت می شود.

 

شرکت می‌گوید که این لنز طراحی شده است تا محدوده فوکال 35mm، 50mm، 85mm، 135mm و 150mm را با یک لنز پوشش دهد ، بدون این که دیافراگم حداکثر f/2.8 را بیشتر کند . سامیانگ می‌افزاید که این لنز برای بودن یک “همه کاره” سریع و چند منظوره طراحی شده است که می‌تواند در بسیاری از حالت‌های عکاسی از عکاسی پرتره تا سفر مورد استفاده قرار گیرد.

 

سامیانگ با لنز زوم دوم خود یک قدم به جلو رفته است تا تجربه کاربری را راحت‌تر کند . این لنز چند منظوره با دیافراگم حداکثر سریع به عنوان یک همه کاره قابل استفاده است و برای عکاسانی که می‌خواهند از تعویض لنز‌ها اجتناب کنند ، راه حل‌هایی را فراهم می‌کند.

 

رونمایی لنز زوم سامیانگ : All Rounder 35-150 میلی‌متری f/2-2.8

 

با این‌که در اصل برای عکاسان پرتره طراحی شده است ، محدوده زوم گسترده هم برای عکاسانی که تصاویر تجاری ، رویدادها و سفر می‌گیرند ، مفید است.

 

این لنز از 21 عنصر در 18 گروه تشکیل شده است ، که شامل یک عنصر هیبریدی آسفریک ، دو عنصر آسفریک ، سه عنصر با شکستن بالا و شش عنصر پراکندگی پایین است . سامیانگ می‌گوید که این عنصرهای ویژه چندگانه به آن کمک می‌کنند تا تصاویر تیز و واضح از لبه تا لبه را ارائه دهد . همچنین ، با فرآیندی که آن را “Ultra Multi-Coating (UMC)” نامیده است ، این لنز با کمینه کردن نور پراکنده و لوم نور، تیزتر و با کیفیت‌تر عکاسی می‌کند.

 

معرفی و رونمایی لنز زوم سامیانگ : All Rounder 35-150 میلی‌متری f/2-2.8

 

شاید بزرگترین نقطه فروش این لنز به جز محدوده زوم گسترده‌اش ، دیافراگم سریع آن باشد که از طریق یک دیافراگم نه پره ، دارای محدوده f/2 تا f/2.8 و f/16 است. سامیانگ می‌گوید که دیافراگم سریع با وجود فاصله کانونی ، باعث ایجاد پس‌زمینه‌ای جذاب و تماما از پس زمینه جدا ، می‌شود.

 

این لنز از طریق یک موتور خطی قدم‌به‌قدم ، قابلیت فوکوس خودکار را داراست که به گفته سامیانگ ، هم دقت و هم پاسخگویی با سرعت بالا را در هنگام عکاسی و فیلمبرداری فراهم می‌کند . همچنین ، این لنز دارای فاصله کانونی حداقلی نسبتا کوتاهی با اندازه 0.33 متر در 35 میلیمتر و 0.85 متر در 150 میلیمتر است.

 

 لنز زوم سامیانگ : All Rounder 35-150 میلی‌متری f/2-2.8 معرفی شد

 

لنز 35-150mm f/2-2.8 همچنین در نقطه اتصال به دوربین و در سراسر بدنه‌ی آن کاملاً ضدآب است ، به طور خاص در 12 نقطه که شرکت سامیانگ می‌گوید جلوگیری از خرابی یا آلودگی به وسیله گرد و غبار ، باران خفیف و برف را فراهم می کند.

 

سامیانگ می‌گوید که این لنز دارای چهار ویژگی اضافی است که به شکل خاصی برای فیلمبرداری طراحی شده‌اند : Dolly Zoom Shot ، Cinematic Video AF ، کنترل فوکوس خطی MF و Par-Focal دیجیتالی . بسته به حالت انتخاب شده در لنز ، قابلیت ارائه کمک برای تصاویر سینمایی مختلف را دارد.

 

به طور خلاصه ، بسته به حالتی که لنز در آن است و چگونگی سفارشی‌سازی با استفاده از لوازم جانبی ایستگاه لنز سامیانگ ، می توان آن را برای نوع خاصی از تصاویر برنامه ریزی کرد.

 

در زیر چند عکس نمونه از لنز گرفته شده آمده است:

 

لنز زوم سامیانگ : All Rounder 35-150 میلی‌متری f/2-2.8 رونمایی شد لنز زوم سامیانگ : All Rounder 35-150 میلی‌متری f/2-2.8 رونمایی و معرفی شد لنز زوم سامیانگ : All Rounder 35-150 میلی‌متری f/2-2.8 معرفی و رونمایی شد

 

لنز Samyang 35-150mm f/2-2.8 برای مونت Sony E در حال حاضر برای پیش‌خرید در وب‌سایت سامیانگ با قیمت 1399 دلار قابل دسترسی است ، اما شرکت هنوز زمان شروع ارسال آن را اعلام نکرده است.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

لنز ۲۷ میلی‌متری f/2.8 AF TTArtisan برای پایه‌های Sony E و Nikon Z اضافه شد

نیکون در حال توسعه دو لنز جدید برای دوربین

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض

برخی از دکمه‌های رهاسازی لنز Z9 نیکون دچار مشکل شده‌اند
شرکت Laowa عریض ترین لنز f/2 Zero-D را رونمایی کرد

بیشترین دوربین‌ها و لنزهای اجاره‌ای در سال 2022

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *