راهنمای ثبت سفارش | تحویل 6 روزه

چاپ تقویم چوبی رومیزی

برای داشتن تقویم رومیزی چوبی، شما 12 تا از عکسهای زیباتون رو برای هر ماه از سال برای ما ارسال کنید و همکاران ما این تقویم زیبا را برای شما طراحی ،چاپ و ارسال می کنند. ***(لطفا درصورت آپلود نشدن فایل عکس از طریق تلگرام باشماره 09013075030ارسال بفرمایید)****

همین حالا سفارش دهید

هزینه تا این لحظه 190,000 170,000 تومان

افزودن به سبد خرید

تقویم چوبی رومیزی با طرح "سه پایه بوم نقاشی" یکی از مدل های هنری زیبا برای ست کردن با دکوراسیون منزل یا محل کار با عکس دلخواه شماست.

در دسترس داشتن یک تقویم رومیزی همیشه کاربردی بوده است. علاوه براین اغلب افراد قاب عکس کسانی که دوستشان دارند را روی میز قرار می دهند، به همین دلیل نورنگار با ایده ای خلاقانه تقویمی متفاوت طراحی کرده است که همزمان با دسترسی به تقویم روزانه، تصویر دلخواهتان را بر روی سه پایه ای هنری با سایز ۲۰*۱۵ داشته باشید.

این تقویم شبیه به یک بوم، بر روی سه پایه نقاشی است که عکس مورد نظر شما به همراه تقویم سال ۱۴۰2بر روی آن چاپ شده است.

 

مزیت چاپ تقویم رومیزی با عکس دلخواه

مزیت سفارش چاپ تقویم رومیزی با عکس دلخواه، این است که علاوه براینکه ایده ای جالب برای ست کردن دکوراسیون است، حتی می تواند هدیه ای خاص برای دوستان و عزیزان شما و یا وسیله ای برای تبلیغ کسب و کارتان باشد.

** در واقعبا خرید این تقویم رومیزی چوبی ، "با یک تیر دو نشان زده اید"، هم تقویم ماهانه را در دسترس دارید و هم تابلویی هنری، دکوراسیون میز کار یا منزلتان را چشم نواز خواهد کرد.

** تبلیغات بر روی تقویم، یکی از روش های تاثیرگذار و ماندگار برای تمامی اصناف نظیر صنف، پزشکی، صنعتی، آرایشی و بهداشتی، مراکز زیبایی، خدمات، آموزش و ... محسوب می شود.

 

 

نظر شما درباره چاپ تقویم چوبی رومیزی چیست؟ برای ارسال نظر وارد شوید