021-7356

16 ژست زیبا برای عکاسی از مدل

16 ژست زیبا برای عکاسی از مدل

آموزش 16 ژست عالی برای عکاسی مدلینگ را در ادامه بخوانید:

۱- این ژست بسیار ساده و در عین حال بسیار عالی برای عکاسی مدلینگ است، با این ژست می‌توانید سوژه خود را لاغرتر نشان دهید. مدل در این ژست باید تمام رخ به طرف دوربین بچرخد، چانه خود را کمی به سمت پایین متمایل کند، در حالی که شانه‌اش به سمت بالا آمده‌است.

 

عکاسی مدلینگ

 

2-یک ژست عالی برای عکس‌های تمام قد مقابل دیوار در برای عکاسی مدلینگ. پشت مدل باید به طرف دوربین باشد، اما می‌توانید سر را بچرخانید.

 

3- اگر مدل موهای بلندی دارد، گرفتن یک عکس در حال حرکت طوری که موهایش در حال تکان خوردن باشد ایده‌ی خوبی است. این ژست همیشه جذاب است. یکی از راه‌های مناسب برای رسیدن چنین ژستی، برگرداندن سریع سر است به طوری که موها به پرواز در‌آیند.

 

آموزش عکاسی پرتره

 

4- در این ژست مدل یک سطح عمودی را با دو دست لمس می‌کند، مانند دیوار یا درخت. از این ژست برای گرفتن عکس پرتره می‌توان استفاده‌کرد.

 

ژست عکس های پرتره

 

5- بیشتر مواقع ژست‌های که خیلی عجیب و غریب نیستن تبدیل به بهترین‌ها در عکاسی مدلینگ می‌شوند. در این ژست، مدل باید تمام وزن خود را روی یک پا بی‌اندازد، سوژه خود را کمی خم کند به حالتی که بدن حالتی S شکل به خود بگیرد.

 

بهترین ژست های پرتره

 

6- این ژست زمانی کاربرد خوبی دارد که مدل روی مبل نشسته باشد.

 

جدیدترین ژست عکاسی

 

7- این ژست بسیار ساده‌است و احساس راحتی مدل را نشان می‌دهد. مزیت آن این است که چنین ژستی را می توان در خانه، آتلیه و خیلی لوکیشن‌های دیگر استفاده کرد.

 

عکاسی مدلینگ

 

[relatedpost post=”124862″]

8- همیشه این نکته که دستهای سوژه کجا قرار بگیرد نگران کننده‌است. هیچ اشکالی ندارد که دست‌ها را به حالت استراحت در دو طرف خود رها کنید. برای پاها نیز همینطور است، فقط به خاطر داشته باشید وزن بدن همیشه باید روی یک پا باشد.

 

ژست جذاب برای عکاسی

 

9- زمانی که مدل روی زمین می‌نشانیم چنین ژستی می‌تواند عکس را زیبا کند. می‌توانید به راحتی در انواع موقعیت‌ها این ژست را استفاده کنید.

 

عکاسی مدلینگ

 

10- بعضی بر این باورند که روی هم گذاشتن دست و پا باعث ایجاد یک نا خشایندی تصویری بین افراد می‌شود، و به همین دلیل چنین ژستی را برای عکاسی توصیه نمی‌کنند.

 

ژست عکاسی برای خانمها

 

با این حال ارزشش را دارد از مدل عکسی گرفته شود که به حالت خاصی دستها را روی هم گذاشته باشد.

11- این ژست برای گرفتن عکسی هنری به کار می‌آید. همانطور که می‌بینید سر دست و پاها همه به شکل خاصی قرار گرفته‌اند و این حالت داشتن عکس را هنری و خاص می‌کند.

 

عکاسی مدلینگ

 

12- از مهمترین عواملی که باعث می شود بتوان درست این ژست را گرفت نحوه قرار دادن پاها است. همچنین مدل باید کفش های پاشنه بلند به پا داشته باشد تا بهترین حالت بدست بیاید.

 

عکاسی مدلینگ

 

[relatedpost post=”120390″]

۱3- این ژست برای گرفتن عکس قدی در عکاسی مدلینگ بسیار مناسب است. دست‌های مدل باید تا قسمتی و یا به صورت کامل در جیب‌هایش قرار بگیرد تا به زیبایی عکس افزوده شود.

 

عکاسی مدلینگ

 

۱4-ژستی عال برای عکس‌های تمام قد مقابل دیوار. پشت مدل باید به طرف دوربین باشد، توجه داشته باشید می‌توانید برای داشتن چهره سوژه سر را به سمت دوربین بچرخانید.

 

عکاسی مدلینگ

 

۱5- قرار دادن دو دست پشت کمر در حالتی خمیده، ایده‌ی جالبی برای ژست گرفتن و عکاسی است. این حالت به مدل ظاهری رها و صادقانه می‌دهد. حتی می‌توانید همینطور که دست‌ها پشت کمر قرار دارد به طرف دیوار خم شوید.

 

عکاسی مدلینگ

 

۱6- لم دادن و یا تکیه دادن مدل روی یک چیز هم می‌تواند ژستی زیبا بسازد. این نوع ژست را هم می‌توان در فضای بسته استفاده کرد هم فضای باز.

 

عکاسی مدلینگ

 

[relatedpost post=”117184″]

امیدواریم با بهره جستن از این مقاله بتوانید به عکاسی مدلینگ زیباتری برسید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *