دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

بررسی باورنکردنی‌ترین ارثیه دیجیتال DPReview به‌صورت عددی

بررسی باورنکردنی‌ترین ارثیه دیجیتال DPReview به‌صورت عددی

با توجه به اعلامیه ای که در تاریخ 21 مارس انجام شد که در آن اعلام شد سایت DPReview.com در تاریخ 10 آوریل تعطیل خواهد شد ، این وب سایت مجموعه ای از مقالات بازبینی پایانی را منتشر کرده است ، از جمله مجموعه ای جدید از نمایش تصاویر به نام DPReview by the numbers که نشان می دهد ارثیه دیجیتال DPReview که توسط تیم آنان در سال های گذشته منتشر شده است ، چقدر زیاد است.

در طول ۸٬۸۷۲ روز از تاریخ شروع انتشار سایت بررسی عکاسی دیجیتال (DPReview) در سال ۱۹۹۸ ، تیم بررسی این سایت ۶۴۰ دوربین عکاسی را مورد بررسی قرار داده است . این تعدادی بسیار زیادی از دوربین ها هستند. این بررسی های قدیمی هنوز در دسترس هستند ، حداقل تا الان ، از جمله بررسی اولین دوربین کانن با نام PowerShot Pro70 انجام شده توسط DPReview . در حالی که بررسی فیل آسکی برای دوربین Pro70 کانن ، با بررسی های جدیدتر DPReview متفاوت است ، رویکرد طولانی مدت سایت به گزارش های فنی و عمیق در مورد محصولات دوربین نشان داده می شود.

در طول ۲۵ سال گذشته ، DPReview محتوای بسیاری از نویسندگان و عکاسان با استعداد را منتشر کرده است و سایت با نام نویسنده ۱۰۱ نفر مشهور است . این ۱۰۱ نفر ۲۳٬۸۸۷ مقاله تولید کرده‌اند ، میانگین ۲٫۷ مقاله در هر روز از سال ۱۹۹۸ تاکنون.

از آن 23,887 مقاله ، تقریباً 17,400 مورد مطلب خبری ، 2,500 مقاله بلند ، 1,300 مورد محتوای بررسی ، 150 مقاله نظریه و 120 مورد مصاحبه بودند . از جمله مصاحبه هایی که در نمایشگاه CP+ اخیر در ژاپن انجام شده است.

با خبر بسته شدن DPReview ، بسیاری از خوانندگان دائمی درباره سرنوشت پایگاه داده گسترده دوربین این نشریه که شامل 2،568 دوربین و 1،736 گالری نمونه است ، سوال پرسیدند. تلاش ها برای حفظ این پایگاه داده در حال انجام است ، اما قانونی بودن این تلاش ها بهترین حالت مبهم است.

بررسی باورنکردنی‌ترین ارثیه دیجیتال DPReview به‌صورت عددی

یکی از محبوب ترین بخش های DPReview به مدت طولانی ، تست های یکتا با صحنه استودیو بوده است. این تست در طول سالها چندین بار بازبینی شده است ، اما صحنه تست که DPReview آن را “کارت بازی امضایی خود” می‌نامد ، تصاویر تست از 494 دوربین را شامل می‌شود.

در پنج سال “DPReview TV” ، کانال یوتیوب محبوب شرکت با حضور کریس نیکولز و جردن دریک ، ۴۴۰ قسمت از بررسی های ویدئویی تا ویژگی ها و آموزش عمومی منتشر شده است . در ماه آینده ، PetaPixel یک کانال یوتیوب جدید با حضور کریس و جردن راه‌اندازی می‌کند.

یکی دیگر از بخش‌هایی که از جذابیت طولانی مدت DPReview برخوردار است ، خوانندگان و جامعه فعال آن است . خوانندگان تقریباً ۲.۷ میلیون نظر را در مقالات گذاشته‌اند و بیش از ۸۵۰،۰۰۰ عکس را به چالش‌های عکاسی ارسال کرده‌اند.

اعداد DPReview هیجان انگیز هستند و تیم آن در طی ۲۵ سال گذشته کار شگفت انگیزی انجام داده است . هر چند امید وجود دارد که برخی از محتوای DPReview محافظت شود ، اما بدون شک ، بسته شدن آن یک از دست دادن عمده در صنعت است . مناسب است یک لحظه وقت بگذاریم تا به محتوایی که نویسندگان با استعداد برای سال‌ها تولید کرده‌اند و تأثیر این محتوا بر عکاسان با زمینه و سطح مهارت مختلف در سراسر جهان بپردازیم و آن را تقدیر کنیم.

پیشنهاد می‌کنم که به صفحه اصلی DPReview سر بزنید و اسلایدشوی کاملی که تاریخچه آن را  که با اعداد نشان می‌دهد را مطالعه کنید ، زیرا این محتوا می‌تواند خواندنی و ارزشمند باشد.

منبع خبر : پتاپیکسل
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط