دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز ۲۷ میلی‌متری f/2.8 AF TTArtisan برای پایه‌های Sony E و Nikon Z اضافه شد

اخبار عکاسی
لنز ۲۷ میلی‌متری f/2.8 AF TTArtisan برای پایه‌های Sony E و Nikon Z اضافه شد

لنز ۲۷ میلی‌متری f/2.8 AF TTArtisan که در حال حاضر برای Fujifilm X-mount در دسترس است ، برای هر دو دوربین Sony E و Nikon Z-mount نیز تولید می شود.

 

لنز 27 میلی‌متری f/2.8 اولین لنز فوکوس خودکار TTArtisan برای دوربین‌های Fujifilm X-mount بود و اکتبر گذشته با قیمت 149 دلار عرضه شد . در ابتدا به عنوان یک طرح جمع و جور به سبک پنکیک با فاصله کانونی معادل 41 میلی متر (در دوربین های 35 میلی متری) که برای عکسبرداری روزمره طراحی شده بود ، تبلیغ می شد . به این ترتیب ، بسیار سبک وزن و زیر 93 گرم است و اندازه آن حدود یک اینچ است.

 

این لنز دارای ساختاری از شش عنصر است که در پنج گروه مرتب شده اند و محدوده دیافراگم آن از f/2.8 تا f/16 از طریق یک دیافراگم هفت پره کار می کند . این آرایش لنز شامل دو عنصر با ضریب شکست بالا است که می تواند به سرکوب تفاوت رنگ و کنترل انحراف کروی کمک کند.

 

هیچ‌یک از این موارد با پشتیبانی Z و E-mount اضافه‌شده تغییر نمی‌کند ، اگرچه وزن دقیق لنز بسته به اینکه کدام پایه انتخاب شده است ، بین 88 تا 100 گرم متغیر است.

 

لنز ۲۷ میلی‌متری f/2.8 AF TTArtisan برای پایه‌های Sony E و Nikon Z اضافه شد

 

این لنز همچنان دارای زاویه دید 56 درجه است که به گفته شرکت به تولید یک سبک بصری متمایز کمک می کند که برای عکاسی از طبیعت بی جان ، کلوزآپ و عکاسی در سفر ایده آل است.

 

مانند قبل ، لنز دارای فوکوس خودکار است که توسط یک موتور پله STM کار می کند . به طور دقیق‌تر ، این شرکت می‌گوید که از طراحی STM به علاوه پیچ پیشرو استفاده می‌کند که به آن اجازه می‌دهد به اندازه کافی جمع و جور باشد تا در لنز کوچک قرار بگیرد ، اما همچنان آنقدر قدرتمند است که قابلیت فوکوس خودکار صاف را ارائه دهد . TTArtisan همچنین می‌گوید که لنز بی‌صدا است و با دوربین‌هایی که دارای لرزشگیر تصویر درون بدنه هستند ، کار می‌کند تا هم برای عکس‌برداری و هم برای استفاده از ویدئو کار کند.

 

لنز ۲۷ میلی‌متری f/2.8 AF TTArtisan برای پایه‌های Sony E و Nikon Z اتولید می شود

 

کمپانی TTArtisan تا آنجا پیش می رود که می گوید موتور به اندازه کافی سریع و دقیق است تا با فوکوس خودکار چشمی دوربین کار کند . این لنز در ابتدا برای دوربین های فوجی فیلم طراحی شده بود، بنابراین باید دید که آیا برای پشتیبانی از دوربین های سونی که سیستم فوکوس خودکار بسیار پیچیده تری دارند ، کافی است یا خیر.

 

عکاسان می‌توانند بین فوکوس دستی و خودکار از طریق یک سوئیچ فیزیکی جابجا شوند و دیافراگم نیز از طریق صفحه روی لنز یا از طریق دوربین زمانی که صفحه روی “A” تنظیم شده است ، قابل کنترل است . قابل توجه است که همه دوربین های فوجی فیلم از کنترل خودکار دیافراگم پشتیبانی نمی کنند . TTArtisan لیست کاملی از دوربین های پشتیبانی شده برای نیکون و سونی منتشر نکرده است.

 

کمپانی TTArtisan به PetaPixel می‌گوید که هنوز مشخص نکرده است که پایه‌های لنز جدید چه زمانی در دسترس خواهند بود ، اما تأیید می‌کند که قیمت آن در 149 دلار ثابت باقی خواهد ماند . انتظار می رود گزینه های جدید نصب دوربین به زودی به صفحه محصول TTArtisan برای لنز اضافه شود.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

رونمایی نیکون از لنز جدید ۸۵ میلی‌متری f/1.2 S به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده

لنز 50 میلی‌متری f/1.4 سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار

تامرون در حال توسعه لنز 11-20mm f/2.8 برای Fujifilm X-Mount

نیکون در حال بررسی ساخت کارخانه لنز 224 میلیون دلاری در ژاپن می باشد

انتشار سه لنز جدید سیگما : گسترش هوشمندانه مجموعه لنزها

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *