دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

فوکوس خودکار در آداپتور جدید لایکا

اخبار عکاسی
فوکوس خودکار در آداپتور جدید لایکا

این آداپتور به نیکون Z Techart از فوکوس خودکار در ویدیو پشتیبانی می کند

 

آداپتور Techart نسل دوم آداپتور فوکوس خودکار Leica M به Nikon Z را منتشر کرده است که به گفته خودش به اندازه کافی پیشرفته شده است تا از فوکوس خودکار کامل در هنگام ضبط ویدیو پشتیبانی کند.

 

آداپتور اصلی Techart Leica M به Nikon Z سال‌ها پیش عرضه شد و از آن زمان ، این شرکت می‌گوید این ایده را توسعه داده است تا هم برای عکاسان و هم برای فیلم‌برداران قابل استفاده‌تر باشد . نتیجه مدل نسل دومی است که شامل آنچه Techart به عنوان موتور قوی تر ، طراحی شیک تر و عملکرد فوکوس خودکار بهتر توصیف می کند که به اندازه کافی پیشرفته است تا از استفاده در هنگام فیلمبرداری پشتیبانی کند.

 

تک‌ ارت می‌گوید آداپتور جدیدش اولین طراحی بدون برآمدگی در جهان است ، در مقایسه با سایر آداپتورهای موتور محرک ، و چهار سروو موتور کوچک و سبک رادیکال پشتیبانی چهار محوره را ارائه می‌کنند که به آداپتور نسل دوم امکان می‌دهد بسیار سریع‌تر دست پیدا کند . فوکوس و پشتیبانی گسترده تر برای لنزهای سنگین تر بدون لرزش است.

 

به لطف این پیشرفت‌ها، Techart می‌گوید آداپتور TZM-02 ساکت‌تر و سریع‌تر است ، در حالی که فناوری جدید ماشین‌کاری یونیکاز به کاهش قابل توجه تعداد قطعات استفاده‌شده در ساخت آن کمک کرد که به آن اجازه می‌داد اندازه آداپتور را فشرده کند.

فشرده سازی اندازه آداپتور در زیر مقایسه ای بین نسخه جدید (چپ) و نسخه قدیمی (راست) وجود دارد.

 

فوکوس خودکار در آداپتور جدید لایکا رو نمایی شد

 

این طراحی جدید آنقدر باریک است که دیگر مانعی برای صفحات سه پایه ، لوازم جانبی ، تثبیت کننده ها یا اپتیک های بزرگتر نمی باشد.

 

شرکت Techart می گوید: در مقایسه با سایر آداپتورهای موتوری موجود در بازار ، TZM-02 نه تنها در عکاسی AF-S/AF-C  حالت عکس برتری دارد ، بلکه در حین AF ویدیویی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. TZM-02 اولین آداپتور در نوع خود است که می تواند از AF ویدئو پشتیبانی کند . کاربران اکنون می توانند جلوه های بصری منحصر به فرد لنزهای دستی قدیمی را روی دوربین های مدرنی مانند Z9 اعمال کنند تا فیلمی منحصر به فرد ایجاد کنند . عملکرد ردیابی چشم در حالت ویدئو نیز بدون نقص کار می کند.

 

شرکت Techart می‌گوید که به لطف فاصله فلنج کوتاه Leica M-mount، کاربران می‌توانند آداپتورهای اضافی را روی آن قرار دهند تا از فوکوس خودکار هر لنز ، از جمله Canon FD، Leica R، L39، Nikon F، Canon EF، Pentax K استفاده کنند.

 

 

فوکوس خودکار در آداپتور جدید لایکا معرفی شد

 

شرکت Techart از به‌روزرسانی‌های میان‌افزار آداپتور از طریق درگاه USB واقع در درپوش پشتی آداپتور پشتیبانی می‌کند . به روز رسانی ها را می توان بر روی مک و رایانه شخصی نصب کرد.

 

آداپتور جدید Techart Leica M به Nikon Z Autofocus Gen II (TZM-02) با قیمت 399 دلار از وب سایت این شرکت در دسترس است.

 

منبع خبر : petapixel

 

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *