021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکس پلنگ برفی برای عکاسی حیات وحش سال توسط مردم انتخاب شد

عکس پلنگ برفی برای عکاسی حیات وحش سال توسط مردم انتخاب شد

عکس پلنگ برفی ساشا فونسکا عکاس که در برابر آسمان صورتی قرار گرفته است ، به عنوان برنده جایزه بهترین عکاس حیات وحش سال انتخاب شد.

 

مسابقه عکاس سال حیات وحش توسط موزه تاریخ طبیعی توسعه و تولید شده است و آنچه را که یک پلت فرم واقعا جهانی برای عکاسان آماتور و حرفه ای می نامد ارائه می دهد.

 

این سازمان می‌گوید: این نمایشگاه با استفاده از قدرت عاطفی منحصربه‌فرد عکاسی برای درگیر کردن و الهام بخشیدن به مخاطبان ، نوری بر داستان‌ها و گونه‌های موجود در سرتاسر جهان می‌تابد و از موزه در مأموریت خود برای ایجاد حامیانی برای سیاره حمایت می‌کند.

 

در حالی که موزه تاریخ طبیعی برندگان اصلی خود را در اکتبر گذشته انتخاب کرد ، در نوامبر سال بعد رای گیری برای جایزه و انتخاب توسط مردم را آغاز کرد . آرا جمع آوری شده و برنده از بین 25 فینالیست که برای کسب این افتخار رقابت می کردند، انتخاب شده است.

 

رکورد 60466 رای ثبت شد و عکس ساشا فونسکا عکاس آلمانی از یک پلنگ برفی که با تله دوربین گرفته شده بود ، برنده شد.

 

موزه تاریخ طبیعی توضیح می دهد : ساشا این تصویر را در طول یک پروژه سه ساله تله دوربین بدون طعمه در ارتفاعات هیمالیاهای هند گرفته است.

 

این گونه گریزان که به عنوان «شبح کوهستان» شناخته می شود . عکاسی در طبیعت به دلیل استتار و پنهان کاری و همچنین تعداد کمیاب در زیستگاه های دورافتاده و ناهموار، بسیار چالش برانگیز است . با تخمین تنها 6500 قلاده بالغ در طبیعت زندگی می کنند ، این گربه های بزرگ با تهدیدات شکار غیرقانونی ، از دست دادن زیستگاه و درگیری انسان و حیوان روبرو هستند.

 

عکس فونسکا پس از آن انتخاب شد که 39000 عکس ارسال شده به پنجاه و هشتمین مسابقه سالانه تنها به 25 رسید و این عکس در نمایشگاه عکاس حیات وحش سال در موزه تاریخ طبیعی تا پایان آن در 2 ژوئیه 2023 به نمایش در خواهد آمد.

 

فونسکا می‌گوید: بسیار افتخار می‌کنم که امسال برنده جایزه به انتخاب مردم شدم و از همه حامیان در سراسر جهان برای تحقق این امر تشکر می‌کنم.

 

عکس فونسکا بر چهار عکس بسیار تحسین‌شده دیگر برتری داد : نگه داشتن توسط ایگور آلتونا ، محبت روباه توسط بریتانی کراسمن ، مارتین گرگوس در میان گل‌ها و مارینا کانو پرتره اولوبور.

 

عکس پلنگ برفی برای عکاسی حیات وحش

محبت روباه توسط بریتانی کراسمن، کانادا / عکاس حیات وحش سال

 

عکس پلنگ برفی برای عکاسی حیات وحش سال منتخب مردم شد

در میان گل های مارتین گرگوس، کانادا / عکاس حیات وحش سال

 

عکس پلنگ برفی برای عکاسی حیات وحش انتخاب شد

پرتره اولوبور توسط مارینا کانو، اسپانیا / عکاس حیات وحش سال

 

عکس پلنگ برفی برای عکاسی حیات وحش سال توسط مردم انتخاب و رونمایی شد

برگزاری توسط ایگور آلتونا، اسپانیا / عکاس حیات وحش سال

 

عکاسی می‌تواند مردم را به حیات وحش متصل کند و آنها را تشویق کند تا از زیبایی‌های دنیای طبیعی نادیده قدردانی کنند . من معتقدم که درک بیشتر از حیات وحش منجر به مراقبت عمیق‌تر می‌شود که امیدوارم منجر به حمایت فعال و علاقه عمومی بیشتری به حفاظت شود.

 

پنجاه و نهمین مسابقه در حال حاضر در حال داوری است و برندگان در اکتبر 2023 مشخص خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *