021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز همه کاره DZOFilm’s یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه

لنز همه کاره DZOFilm’s یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه

لنز سینمایی جدید Catta Ace 18-35mm T2.9 DZOFilm یک اپتیکال پرفوکال همه کاره با زاویه دید عریض است که نوید فوکوس کنترل شده و ارائه تصویر عالی را با قیمتی که با لنزهای عکاسی محور حرفه ای قابل مقایسه است ، می دهد.

 

پتاپیکسل اغلب شیشه های جدید سینمای سطح بالا را از شرکت های ماموت های صنعتی مانند Cooke ، Arri ، یا Leitz ضعیف نمیداند ، زیرا عملکرد این لنزها بسیار خوب است و قیمت مناسبی دارند ولی آنقدر دور از دسترس فیلمسازان متوسط ​​یا حتی بالا ​​است که حتی در فکر اکثر فیلمسازان هم نیستند.

 

اما لنزهای سینمایی DZOFilm بسیار قابل دسترس‌تر هستند و معمولاً مطابق با شیشه‌های متمرکز بر عکاسی حرفه‌ای قیمت دارند. به عنوان مثال ، Catta Ace 18-35mm T2.9 جدید را در نظر بگیرید که دارای ساختار تمام فلزی ، فوکوس کنترل شده و طراحی parfocal با قیمت 3200 دلار است.

 

شرکت DZOFilm می‌گوید که Catta Ace می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا از طیف وسیع‌تری از تصاویر در کار خود لذت ببرند ، از جمله عکس‌های وسیعی از مناطق و مناظر که می‌توان از آنها برای تنظیم صحنه استفاده کرد . لنز 18-35 میلی‌متری T2.9 که کاملاً دستی است ، از 20 عنصر تشکیل شده است که در 14 گروه مرتب شده‌اند و شامل چهار عنصر پراکندگی فوق‌العاده کم و یک لنز غیرکروی است که شرکت می‌گوید ترکیب آن‌ها برای حفظ عملکرد فوق‌العاده تصویر  چشمگیر است . به حداقل رساندن انحنای میدان دید و کاهش انحراف رنگی و وضوح کلی از جمله کارایی این لنز می باشد.

 

لنز همه کاره DZOFilm's یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه است

 

عنبیه دستی به آرامی از بین T2.9 تا T22 از طریق یک دیافراگم 20 پره عمل می کند ، که DZOFilm می گوید که بوکه دلپذیری را تولید می کند.

 

شرکت DZOFilm می‌گوید که فوکوس کنترل می‌شود و در هنگام فوکوس کردن ، تغییرات قابل مشاهده ناچیزی وجود دارد ، چه فیلم‌ساز بزرگ‌نمایی کند و چه بزرگ‌نمایی نکند ، DZOFilm می‌گوید که مرکز تصویر به لطف طراحی parfocal واضح می‌ماند.

 

لنز همه کاره DZOFilm's یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه می باشد

 

در زیر چند فریم ثابت گرفته شده با از فیلم با لنز همه کاره DZOFilm’s Catta Ace 18-35mm T2.9 آمده است.

 

لنز همه کاره DZOFilm's یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه به زودی عرضه می شود لنز همه کاره DZOFilm's یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه به زودی وارد بازار می شود لنز همه کاره DZOFilm's یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه معرفی شد لنز همه کاره DZOFilm's یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه معرفی و عرضه شد لنز همه کاره DZOFilm's یک لنز سینمایی

 

شرکت DZOFilm این لنز را طوری طراحی کرده است که با لنزهای Catta Ace 35-80mm و 70-135mm خود کار کند ، بنابراین طراحی بدنه و اندازه‌گیری یکسانی دارد و تعویض بین این لنزها در طول عکاسی بدون نیاز به تنظیم بقیه دوربین آسان است. هر سه لنز در یک پایه PL، EF و LPL قابل تعویض هستند.

 

لنز همه کاره DZOFilm's یک لنز سینمایی و مقرون به صرفه به زودی عرضه و وارد بازار می شود

 

لنز همه کاره DZOFilm’s Catta Ace 18-35mm قیمتی معادل 3899 دلار دارد و قرار است تا پایان ژانویه وارد بازار شود.

پیشنهاد مطالعه:    اهمیت لنزهای ارزان قیمت

منبع خبر : petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *