021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تجربه وضوح بی‌نظیر با لنزهای LensUltra ShiftCam برای گوشی‌های هوشمند

تجربه وضوح بی‌نظیر با لنزهای LensUltra ShiftCam برای گوشی‌های هوشمند

کمپانی ShiftCam لنزهای LensUltra  را که برای نخستین بار در جهان با استفاده از فلوریت تولید شده اند ، معرفی کرده است . این شرکت می‌گوید که استفاده از فلوریت عکاسان را با وضوح بی‌نظیر و بوکه بهبود یافته شگفت زده می کند.

 

فلوریت یک کریستال طبیعی است که خاصیت‌های خاصی دارد که آن را برای استفاده در تولید لنز مناسب می‌سازد . به همین دلیل ، شرکت‌های بزرگی که لنزهای مستقل تولید می‌کنند سال‌هاست از آن استفاده می‌کنند.

 

تجربه وضوح بی‌نظیر با لنزهای LensUltra ShiftCam

 

شرکت ShiftCam که ProGrip را تولید کرده است ، می‌گوید: فلوریت با کاهش حاشیه رنگی و بهبود دقت رنگی ، کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد . ویژگی‌های نوری منحصر به فرد آن را برای لنزهای دوربین مناسب می‌سازد و باعث بهبود و شفافیت تصاویر دقیق‌تر و واضح‌تر می‌شود.”

 

لنزهای LensUltra ShiftCam تجربه وضوح بی‌نظیر با برای گوشی‌های هوشمند

 

اما در حالی که استفاده از فلوریت در لنزهای تمام قد مخصوص دوربین‌های مستقل رایج است ، ShiftCam می‌گوید که تاکنون از آن در لنزهای طراحی شده برای عکاسی موبایل استفاده نشده است.

 

شرکت ShiftCam می‌گوید که یک سری لنز – برای عکاسی و استفاده در ویدئو – را با بهترین مواد و تکنیک‌های نورپردازی بالا ، که معمولاً برای لنزهای تمام قد استفاده می‌شوند ، طراحی کرده است.

 

این شرکت می‌گوید : در ShiftCam ، ما به ایجاد خاطرات باارزش متعهد هستیم . ماموریت ما از اوایل سال 2017 تا به حال ، انقلابی در عکاسی موبایل با توسعه ابزارهای کوچک ، جامع و مناسب برای بهبود کیفیت عکاسی موبایل بوده است. .

 

معرفی لنزهای LensUltra ShiftCam

 

ما سعی داریم تجربه ای خوبی بین تلفن همراه و دوربین حرفه ای را ایجاد کنیم و به کاربران امکان برداشت عکس با کیفیت بالا را به صورت بی دردسر بدهیم . محصولات ما با عشق و علاقه به ارائه ارزش به حرفه ای ها طراحی شده اند و افراد علاقه مند به عکاسی حرفه ای را برای روایت داستان های منحصر به فردشان سوق می دهند . ما باور داریم که همه ما داستان هایی برای به اشتراک گذاشتن با دنیا داریم و ابزارهای لازم را برای این کار ارائه می دهیم.

 

اصل این لنزها برای فتوگرافران موبایل این است که راهی برای عبور از محدودیت های عکاسی با لنزهای موجود در دستگاه های تلفن همراه فراهم کند . به جای وابستگی به اثرات محاسباتی که اغلب باعث کاهش وضوح می شود ، ShiftCam می گوید لنز الوترا می تواند آن را به یک دستگاه عکس برداری تبدیل کند که کیفیت تصویر آن به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

 

مجموعه لنزهای LensUltra ShiftCam ، هفت لنز از جمله : یک لنز تله فوتوگرافی 60 میلیمتری ، یک لنز ماکرو با برد بلند 75 میلیمتری ، یک لنز واید آی 16 میلیمتری ، یک لنز ماکرو سنتی 10 برابر ، یک لنز فیش آی با زاویه دید 200 درجه و دو لنز انامورفیک برای استفاده در فیلم ، یک لنز واید سینمایی 1.33 برابر و یک لنز سوپر واید 1.55 برابر را شامل می شود.

 

معرفی لنزهای LensUltra ShiftCam تجربه وضوح بی‌نظیر با برای گوشی‌های هوشمند

 

همه لنزهای LensUltra با استفاده از سیستم متصل‌کننده لنز یونیورسال یا کیس دوربین شیفت‌کم ، به تلفن همراه نصب می‌شوند . شرکت شیفت‌کم می‌گوید که این لنزها با استفاده از متصل‌کننده لنز یونیورسال با اکثر گوشی‌های هوشمند سازگار هستند ، در حالی که کیس دوربین برای مدل‌های آیفون از سری ۱۱ تا ۱۴ و گلکسی اس ۲۳ سامسونگ مناسب است .

 

مجموعه لنز Ultra شامل دو فیلتر نیز می‌شود : یک فیلتر نوترال چگالی متغیر و یک فیلتر قطبش‌دهنده دایره‌ای.

 

لنز الترا در حال حاضر از طریق کمپین جمع‌آوری سرمایه در سایت Kickstarter با قیمت شروع 119 دلار برای یک لنز عکاسی و تا 850 دلار برای مجموعه کامل لنزها و فیلترها در دسترس است.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

 

لنزهای LensUltra ShiftCam تجربه وضوح بی‌نظیر با برای گوشی‌های هوشمند

آموزش محافظت از لنز در برابر قارچ خوردگی

راهنمای خرید لنز مناسب برای عکاسی عروسی

آشنایی با انواع انحرافات لنز در عکاسی

 

منبع خبر : پتاپیکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *