الهام پاوه نژاد کمک جشنواره نورنگار را به زلزله‌زدگان می‌رساند

روز گذشته پس از این‌که مدیران جشنواره نورنگار در برنامه «مهمان‌خانه» خبر از کمک ۱۵ میلیون تومانی این جشنواره به مردم زلزله‌زده کرمانشاه دادند، محمد فروغی و مسعود افشانی در دیداری با الهام پاوه نژاد چکی به مبلغ یادشده را به این بازیگر تئاتر و تلویزیون تحویل دادند. پاوه‌نژاد که در این مدت در کنار مردم کرمانشاه بوده، قرار است در ادامه درباره نحوه صرف شدن این هزینه در مناطق زلزله‌زده اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش مجله عکس نوریاتو، محمد فروغی مدیرعامل مجموعه نورنگار و مسعود افشانی دبیر چهارمین جشنواره عکس نورنگار روز گذشته در برنامه «مهمان‌خانه» با اجرای امیرحسین مدرس حاضر شدند.

در این برنامه علاوه بر این‌که درباره فعالیت‌های فرهنگی و جشنواره عکس نورنگار توضیحاتی داده شد، محمد فروغی از کمک ۱۵ میلیون تومانی این جشنواره به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

به گفته مدیرعامل مجموعه نورنگار با همزمان شدن حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه و برگزاری این جشنواره، تصمیم گرفته شد مراسم اختتامیه جشنواره نورنگار برگزار نشود و هزینه‌های این مراسم صرف کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه شود.

 

به این ترتیب مدیران جشنواره چکی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به دست الهام پاوه‌نژاد رساندند که در این مدت در کنار مردم زلزله‌زده کرمانشاه بوده است و بخشی از کمک‌های مردمی را به دست گروه‌های حاضر در منطقه رسانده است.

این بازیگر به صورت تلفنی در برنامه «مهمان‌خانه» از این تصمیم استقبال کرد و پس از آن در دیداری با مدیرعامل مجموعه و دبیر جشنواره عکس نورنگار این چک را تحویل گرفت.

آن‌طور که پاوه‌نژاد توضیح داده است این مبلغ صرف کمک به راه‌اندازی دوباره مغازه‌هایی می‌شود که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.