دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

انتشار سه لنز جدید سیگما : گسترش هوشمندانه مجموعه لنزها

اخبار عکاسی
انتشار سه لنز جدید سیگما : گسترش هوشمندانه مجموعه لنزها

با انتشار سه لنز جدید سیگما این شرکت سه لنز موجود دیگر برای Nikon Z-Mount را در آینده اعلام کرده است.

 

لنزهای جدید سیگما 17 میلی‌متری f/4 DG DN و 23 میلی‌متری f/1.4 DC DN و 50 میلی‌متری f/2 DG DN هستند . لنزهای 17 میلی متری F4 و 50 میلی متری F2 لنزهای فول فریم هستند ، در حالی که 23 میلی متری f/1.4 برای دوربین های APS-C طراحی شده است . لنزهایی که به مانت نیکون می آیند عبارتند از Sigma 16mm F1.4 DC DN (499 دلار) ، 30mm F1.4 DC DN (399 دلار) و 56mm F1.4 DC DN (499 دلار).

 

انتشار سه لنز جدید سیگما

 

لنز جدید Sigma 17mm f/4 DG DN

 

لنز Sigma 17mm f/4 DG DN جدید دارای یک لنز فوق عریض است که به طور خاص برای سیستم های بدون آینه فول فریم طراحی شده است ، وزن آن 225 گرم (در نسخه L-Mount) و طول 48.8 میلی متر است.

 

"سیگما با انتشار سه لنز جدید، گسترشی هوشمندانه به مجموعه لنزهای خود اضافه می‌کند

 

سیگما می‌گوید که لنزهای سینمایی آن از این طراحی لنز الهام گرفته‌اند . دارای یک بشکه فلزی با حلقه فوکوس بافت دار ، یک حلقه دیافراگم و یک هود لنز است . لنز 17 میلی متری f/4 دارای هر دو درپوش لنز مغناطیسی و لنز snap-on است. سیگما می گوید که تنظیمات فوکوس را تنظیم کرده و طول کلی لنز را برای یک بدنه جمع و جور کوتاه کرده است.

 

لنز 17 میلی متری f/4 DG DN به فاصله فوکوس نزدیک 12 سانتی متری و نسبت بزرگنمایی 1:3.6 دست می یابد . فاصله فوکوس کوتاه اجازه می دهد تا عکس های کلوزآپ با پس زمینه های گسترده بگیرید و سیگما می گوید که این باعث می شود این عکس برای وبلاگ نویسان ، کوهنوردان و عکاسان منظره ایده آل باشد.

 

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با f/4 17 میلی متری ارائه شده توسط سیگما ، آمده است.

 

سیگما با انتشار سه لنز جدید، گسترشی هوشمندانه به مجموعه لنزهای خود میدهد

"سیگما با انتشار سه لنز جدید، گسترشی هوشمندانه ای به لنز های مجموعه خود میدهد

 

سیگما می‌گوید موتور پله‌ای لنز امکان فوکوس خودکار سریع را برای برنامه‌های ثابت و ویدیویی فراهم می‌کند . لنز  Sigma 17mm f/4 DG DN قیمتش 599 دلار است و برای Leica L و Sony E-mount در دسترس خواهد بود.

 

لنز جدید Sigma 50mm f/2 DG DN

 

لنز Sigma 50mm f/2 DG DN جدید پنجمین لنز سری f/2 “L” این شرکت است که به لنزهای 20mm، 24mm، 35mm و 65mm می‌پیوندد.

 

50 میلی متر f/2 DG GN به طور خاص برای سیستم های بدون آینه فول فریم طراحی شده است. این لنز پرایم استاندارد در نسخه های E-mount Sony و Leica L-Mount موجود است. دارای یک سوئیچ AF/MF و یک حلقه دیافراگم روی بشکه تمام فلزی است.

 

 انتشار سه لنز جدید سیگما به زودی

 

حداکثر دیافراگم f/2 آن چیزی که سیگما می گوید بوکه زیبا را ارائه می دهد . طراحی اپتیکال آن عملکردی «در  مقایسه با 50 میلی‌متری f/1.4 DG DN | لنز هنری » به شکل فشرده تر ،37٪ طول کوتاه ت و، 48٪ وزن سبک تر ، دادد.

 

این لنز در برابر نور پس‌زمینه مقاوم است و در شرایط چالش‌برانگیز حداقل شعله‌ور شدن را ایجاد می‌کند . یک موتور پله‌ای فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد را برای استفاده ثابت و ویدیویی هدایت می‌کند و سیگما آن را به‌عنوان یک لنز همه کاره روزانه طراحی کرده است.

 

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با این لنز ارائه شده توسط سیگما آمده ، است.

 

سیگما سه لنز جدید را معرفی کرد سیگما سه لنز جدید را رونمایی کرد

 

Sigma 50mm f/2 DG DN جدید با قیمت 630 دلار به فروش می رسد و برای Leica L و Sony E-mount در دسترس خواهد بود.

 

کد تخفیف نورنگار

لنز جدید Sigma 23mm f/1.4 DC DN

 

لنز Sigma 23mm f/1.4 به عنوان یک لنز پرایم با زاویه باز و دیافراگم سریع توصیف شده است که به طور خاص برای سیستم های بدون آینه APS-C طراحی شده است و میدان دید فول فریم 35 میلی متری را در حسگرهای APS-C ارائه می دهد.

 

سیگما سه لنز جدید را معرفی و رونمایی کرد

 

لنز جدید چهارمین لنز اضافه شده به دیافراگم سریع F1.4 DC DN مجموعه لنزهای پرایم معاصر می باشد که در حال حاضر شامل نسخه‌های 16 میلی‌متری، 30 میلی‌متری و 56 میلی‌متری برای سیستم‌های بدون آینه با سنسور برش است.

 

سیگما می گوید این لنز برای تحرک مطلوب با دوربین های بدون آینه APS-C طراحی شده است . این لنز دارای بدنه ای جمع و جور و سبک با وزن 340 گرم و طول 76.9 میلی متر است.

 

این لنز مجهز به یک موتور پله ای آرام و پرسرعت ، فوکوس خودکار سریع و بی صدا را برای فیلمبرداری ارائه می دهد . مقاومت عالی در برابر تابش و اشباح آن را برای سبک های مختلف عکاسی از جمله مناظر ، روزنامه نگاری و عکاسی روزمره ایده آل می کند . حداکثر نسبت بزرگنمایی این لنز 1:7.3 و حداقل فاصله فوکوس کمتر از 10 اینچ است.

 

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با این لنز ارائه شده توسط سیگما ، آمده است.

 

سیگما سه لنز جدید را رونمایی و معرفی کرد سیگما سه لنز جدید را عرضه کرد

 

قیمت این لنز 549 دلار است و در پایه های Sony E-Mount، Leica L-Mount و Fujifilm X-Mount عرضه خواهد شد. در اواخر این ماه برای سفارش در دسترس خواهد بود و در “تابستان” سال 2023 ارسال خواهد شد.

 

منبع خبر : پتاپیکسل

 

مطالبی که نورنگار پیشنهاد میکند بخوانید :

لنز سیگما SIGMA 16-28mm F2.8 DG DN معرفی شد

بررسی Hands-On لنز سیگما 85mm f/1.4 DG DN Art

بررسی لنز سیگما Art 12-24mm F4 DG HSM

بهترین لنزهای سیگما (Sigma) در سال 2022

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *