021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

بالا بردن کیفیت عکس آنلاین

بالا بردن کیفیت عکس آنلاین

راحت‌ترین راه برای بالا بردن کیفیت عکس آنلاین

بالا بردن کیفیت عکس در سایت‌های آنلاین نیازی به دانش فنی ندارد و برنامه خاصی هم برای نصب مورد نیاز نیست!

راحت‌ترین راه برای بالا بردن کیفیت عکس آنلاین استفاده از سرویس‌های آنلاین ویرایش عکس می‌باشد. این سرویس‌ها به شما امکان می‌دهند که بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای ویرایش عکس روی سیستم خود، تصاویر خود را آپلود کرده و بهبود کیفیت آنها را انجام دهید.

افزایش کیفیت عکس به صورت آنلاین برای بهبود نمایش در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به عنوان محیطی برای به اشتراک گذاری عکس‌ها و تصاویر در دنیای دیجیتال بسیار محبوب هستند. با این حال، کیفیت تصاویر در این شبکه‌ها معمولاً کاهش می‌یابد و جزئیات آن‌ها به‌طور قابل توجهی کم می‌شود. در این مقاله، روش‌های آنلاینی برای افزایش کیفیت عکس‌ها به منظور بهبود نمایش آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌شود.

برخی از سرویس‌های آنلاین معروف برای بهبود کیفیت عکس

Fotor

سرویس آنلاین Fotor ابزارهای متنوعی برای بهبود کیفیت عکس ارائه می‌دهد. شما می‌توانید رنگ‌ها، نورپردازی، تنظیمات فوکوس و جلوه‌های دیگر را با استفاده از این سرویس ویرایش کنید.

بالا بردن کیفیت عکس
بالا بردن کیفیت عکس

Pixlr

Pixlr یک ویرایشگر عکس آنلاین قدرتمند است که امکانات گسترده‌ای برای بهبود کیفیت عکس فراهم می‌کند. شما می‌توانید تنظیمات رنگ، نورپردازی، فوکوس و دیگر جلوه‌ها را اعمال کنید.

بالا بردن کیفیت عکس
بالا بردن کیفیت عکس

BeFunky

BeFunky ابزارهای پیشرفته‌ای را برای بهبود کیفیت عکس فراهم می‌کند. این سرویس شامل امکانات تنظیم رنگ، حاشیه‌دهی، تنظیم روشنایی و کنتراست، فیلترها و جلوه‌های دیگر است.

افزایش کیفیت عکس
افزایش کیفیت عکس

از آنجا که این سرویس‌ها آنلاین هستند، شما به راحتی می‌توانید تصاویر خود را بارگذاری کنید و تغییرات لازم را بر روی آنها اعمال کنید. با این حال، توجه داشته باشید که کیفیت نهایی عکس‌ها ممکن است به میزانی که در اصلی بوده‌اند، کاهش یابد و امکان بهبود کیفیت بطور قطعی وجود ندارد.

فقط با ثبت نام و آپلود عکس موردنظرتان بر اساس استاندارد سایت، کیفیت عکس‌هایتان را می‌توانید افزایش ‌دهید. ما دو سایت پرطرفدار افزایش کیفیت عکس آنلاین و یک برنامه بالا بردن کیفیت عکس را برای معرفی انتخاب کردیم. بریم و باهم سایت‌ها و برنامه را بررسی کنیم!

دانلود برنامه بالابردن کیفیت عکس

بهبود کیفیت عکس یک برنامه ویرایش عکس و سلفی است که می توانید کیفیت عکس را با اعمال بهترین جلوه ها و پوشش های عکس روی عکس خود در این ویرایشگر عکس افزایش دهید. می‌توانید با تمام ویژگی‌های برنامه ویرایشگر عکس، جلوه‌های عکس و پوشش‌ها، ساخته خود را به یک تصویر دلخواه تبدیل کنید. ابزار بهبود کیفیت عکس یک برنامه بسیار جامع برای بهبود کیفیت عکس است که در آن جلوه‌های زیباسازی عکس با اعمال جلوه‌های عکس، پوشش‌ها، وینیت و فوکوس عکس، متن روی عکس، برچسب‌ها، شعله‌ور شدن لنز، ابزار تنظیم شامل کنتراست، وضوح، ظاهری حرفه‌ای به تصویر شما می‌دهد. رنگ، برش، روشنایی.

از طریق این برنامه ویرایشگر تصویر تغییر دهنده عکس، ویرایش عکس می تواند به یک هنر واقعی تبدیل شود: شما به سادگی با انگشت لمس می کنید و می توانید جلوه های عکس را بومی سازی کنید! علیرغم ساختار ساده آن، بهترین کار این است که سلفی و تصاویر شما کیفیت خاصی و طیف وسیعی از تصاویر را ارائه دهند. جلوه های عکس بنابراین آماده شوید تا عکس خود را از طریق این سازمان دهنده عکس مرتب کنید.برای دانلود برنامه روی عکس زیر کلیک کنید .

برنامه ای که کیفیت عکس را بالا ببرد
برنامه ای که کیفیت عکس را بالا ببرد

letsenhance

سایت letsenhance عکس‌های مات و تار را تا حدود 4 برابر شفاف و با کیفیت به شما تحویل می‌دهد. با ورود به اکانت خود در این سایت می‌توانید پنج عکس را به طور رایگان آپلود کنید. اما بعد از آن باید هزینه اشتراک پرداخت کنید!

برنامه ای که کیفیت عکس را بالا ببرد
برنامه ای که کیفیت عکس را بالا ببرد

AI Image Enlarger

حجم عکس‌ هایی که آپلود می‌کنید باید زیر 5 مگابایت و اندازه عکس 1200 در 1200 پیکسل باشد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‎کنید اندازه عکس را تا 4 برابر می‌توانید افزایش دهید. برای افزایش 8 برابری نیاز به پرداخت حق اشتراک دارید! در سایت imglarger

هم فقط امکان آپلود 8 عکس به صورت رایگان وجود دارد!

برنامه با کیفیت کردن عکس
برنامه با کیفیت کردن عکس

گزینه‌های دیگری در قسمت پایین سایت وجود دارد که کاربردشان را بیان می‌کنیم:

  • با انتخاب بخش ImgDenoiser می‌توانید نویز عکس‌ها را کاهش دهید.
  • با بخش ImgSharpener عکس‌های تار را بهبود دهید.
  • و در ImgEnhancer رنگ و کیفیت عکس را بالاتر ببرید.

نکته: در صورتی که مایل به خرید اشتراک در این سایت‌ها نیستید، می‌توانید با هربار ایمیل‌های متفاوت وارد سایت شوید!

نرم‌افزار افزایش کیفیت عکس

اگر به هردلیلی مایل نبودید از سایت‌های آنلاین برای افزایش کیفیت عکس استفاده کنید. نرم‌افزارها هم می‌توانند در این زمینه کارتان را راه بیاندازد!

ما یک اپلیکیشن برای بالا بردن کیفیت عکس در اندروید و آیفون را در ادامه معرفی می‌کنیم و بعد می‌رویم سراغ کار با فتوشاپ.

Remini

۱. این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

۲. سپس با استفاده از ایمیل خود وارد برنامه شوید.

۳. بعد از بازکردن برنامه روی گزینه Enhance کلیک کنید و عکس مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید.

حالا برنامه تغییرات لازم را روی عکس شما انجام می‌دهد و می‌توانید عکس را از گوشه سمت راست ذخیره کنید.

این اپلیکیشن ویژگی‌های زیر را دارد:

  • عکس‌های تار را از حالت تاری خارج می‌کند.
  • کیفیت عکس‌های گرفته شده با دوربین‌های قدیمی و یا گوشی موبایل‌های قدیمی را افزایش می‌دهد.
  • عکس‌های قدیمی و با کیفیت پایین را به کیفیت بالا ارتقا می‌دهد.

EnhanceFox

این برنامه عملکردی شبیه به برنامه Remini دارد و البته در گوشی‌های آیفون محبوبت بیشتری دارد. می‌توانید آن را از  اپ استور  نصب کنید.

اپلیکیشن‌هایی مانند: snapseed و pixlr نیز برای هردو گوشی اندروید و آیفون در دسترس هستندو تنظیمات گسترده و فیلترهای مختلف برای بالا بردن کیفیت عکس دارند. کافی است کمی با محیط اپلیکیشن‌ها آشنا باشید تا عکس‌هایتان را جذاب‌تر کنید!

نکته :  اگر به آموزش عکاسی علاقمند هستید و می‌خواهید که این تخصص را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید، حتما به آکادمی نورنگار سری بزنید تا با بهترین دوره‌های آموزش عکاسی آشنا شوید. 

آموزش عکاسی

بالا بردن کیفیت عکس در کامپیوتر

اگر مایل هستید با کامپیوتر کیفیت عکس‌هایتان را افزایش دهید و با نرم‌افزار فتوشاپ آشنایی دارید، با ما همراه باشید. البته خبر خوب این‌که به غیر از فتوشاپ برنامه‌ جذاب‌تری برای افزایش کیفیت عکس در کامپیوتر به شما معرفی خواهیم کرد. کار با این برنامه بسیار آسان است و محدودیتی برای انتخاب عکس ندارید و بی‌نهایت عکس را می‌توانید تغییر بدهید!

افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

برنامه فتوشاپ تکنیک‌های مختلفی برای بالا بردن کیفیت عکس دارد. ما سعی کردیم یک روش آسان و کاربردی را برای آموزش انتخاب کنیم!

۱. ابتدا به قسمت منوی Edit می‌رویم و گزینه Prefernces را انتخاب می‌کنیم.

بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ
بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ

۲. سپس گزینه Technology Previews را انتخاب می‌کنیم و روی حالت Enable Preserve Details 2.0 Upscale  تنظیم می‌کنیم و  Ok را می‌زنیم!

بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ
بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ

۳. بعد به منوی Image می‌رویم و گزینه Image Size را انتخاب می‌کنیم! در این قسمت سایز عکس را (طول و عرض) را بزرگ می‌کنیم و تیک گزینه Resample  را می‌زنیم و روی گزینه Preserve Details 2.0 تنظیم می‌کنیم.

بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ
بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ

۴. مرحله بعد

بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ
بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ

۵. از گزینه Reduce Noise برای کاهش و افزایش نویز تصویر می‌توانیم استفاده کنیم.

۶. در نهایت Ok را می‌زنیم تا کیفیت عکس بهتر شود.

DeepArt.io:

این ابزار از شبکه‌های عصبی کانولوشنی عمیق برای تحلیل و بهبود تصاویر استفاده می‌کند. با بارگذاری تصویر در این ابزار، امکان افزایش کیفیت و جزئیات تصویر با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته فراهم می‌شود.

برنامه Gigapixel Al

این برنامه با تکنولوژی هوش مصنوعی امکان بزرگ کردن عکس‌ها را بدون افت کیفیت فراهم می‌کند و حتی از برنامه فتوشاپ برای افزایش کیفیت عکس قوی‌تر عمل می‌کند! مراحل کار با این نرم‌افزار را باهم مرور می‌کنیم:

۱. ابتدا برنامه را از سایت معتبری دانلود و نصب کنید.

۲. سپس یک اکانت با استفاده از ایمیل بسازید و وارد برنامه شوید.

۳. عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید و گزینه استارت در قسمت پایین برنامه سمت راست کلیک کنید.

۴. بدون دست زدن به تنظیمات منتظر بمانید، تا برنامه عکس جدید را با کیفیت بالا را تحویل دهد و آن را سیو کنید! به همین راحتی کیفیت عکس‌هایتان افزایش یافت.

ما سعی کردیم در این مقاله روش‌های آسان و کاربردی که در بالا بردن کیفیت عکس موثر هستند را گردآوری و معرفی کنیم.

همه این ابزارها کیفیت عکس‌های شما را افزایش می‌دهند و انتخاب با شما است که کار با کدام برنامه برایتان آسان است.

چاپ
حالا وقتشه عکسستو چاپ کنی

ربات افزایش کیفیت عکس

روبات افزایش کیفیت عکس به معنای استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پردازش تصویر برای افزایش کیفیت تصاویر با کیفیت پایین است. این روبات‌ها از مدل‌های یادگیری عمیق و شبکه‌های عصبی برای بالابردن و بهبود کیفیت تصاویر استفاده می‌کنند.

ربات افزایش کیفیت عکس
ربات افزایش کیفیت عکس

ربات افزایش کیفیت عکس قادر است تا با تحلیل تصاویر، جزئیات کمبود دار را بازسازی کند، نویز را کاهش دهد، و وضوح و شارپنس عکس‌ها را افزایش دهد. برای این کار، این روبات‌ها معمولاً از مدل‌های سوپر رزولوشن (Super Resolution) استفاده می‌کنند که با استفاده از شبکه‌های عصبی مولد و تمیزکننده، تصاویر با کیفیت پایین را به تصاویر با کیفیت بالا تبدیل می‌کنند.

روبات‌های افزایش کیفیت عکس می‌توانند در صنایع مختلف مانند عکاسی، چاپ، فیلم‌سازی و برنامه‌های تلویزیونی مورد استفاده قرار بگیرند. آن‌ها می‌توانند به عنوان ابزاری کمکی برای بهبود و اصلاح تصاویر استفاده شوند و به عکاسان و طراحان گرافیک کمک کنند تا تصاویر با کیفیت و بدون افت کیفیت را تولید کنند.

نتیجه‌گیری:

با استفاده از ابزارهای آنلاینی مانند DeepArt.io، Let’s Enhance، Topaz Gigapixel AI و AI Image Enlarger، کیفیت تصاویر در شبکه‌های اجتماعی به صورت آنلاین می‌تواند بهبود یابد. این ابزارها با استفاده از شبکه‌های عصبی و تکنیک‌های پیشرفته، قابلیت افزایش کیفیت و جزئیات تصاویر را فراهم می‌کنند و امکان نمایش تصاویر با کیفیت بهتر در شبکه‌های اجتماعی را به کاربران می‌دهند.

راستی شما برای افزایش کیفیت عکس از چه برنامه‌هایی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

19 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *